מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק

כדי להתחיל לשווק בפייסבוק בעזרת מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק תחילה פתחו חשבון פרופיל אישי, במידה
ויש לכם עברו לפסקה הבאה, במידה ואין לכם פרופיל אישי, היכנסו לאתר פייסבוק- www.facebook.com
בחלון נפרד ופתחו פרופיל אישי.

אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק עברו לפסקה הבאה, אם אין לכם הקליקו למאמר הבא:

אם יש לכם דף עסקי יש צורך לנהל אותו בצורה נכונה, אז איך נעשה זאת?

פיקסל פייסבוק, קמפיין לידים ומידע על UTM, לחץ על התמונה כדי ללמוד

פיקסל פייסבוק
פיקסל פייסבוק , כל מה שצריך לדעת עליו
קמפיין לידים , מזה ואיך עושים זאת?
קמפיין לידים מעלה את המכירות ע"י איסוף נתונים / פרטים אישיים.
מזה UTM
ניתוח קמפיינים בעזרת UTM

טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק

אנו כותבים עבורכם מספר טיפים לניהול דף פייסבוק, חובה להיכנס למאמר סרגל הכלים המופיע באייקון למעלה

 כדי להתמקצע בניהול דף הפייסבוק העסקי שלכם הקפידו לעלות פוסטים בתדירות קבועה, לדוגמא: פעם בשבוע, 

פעם בחודש, פעמיים בחודש ועוד… שמירה על תדירות תעשה לכם סדר כך שתוכלו לתזמן אותם מראש או 

להגדיר לכם יעדים לביצוע וגם הדף שלכם יהיה דינמי, ישתנה, יתעדכן והלקוחות שלכם יחשפו למידע מכם.

*ניהול דף פייסבוק דורש זמן השקעה בכתיבת פוסטים, חשיבה על מה נעלה ומתי, איך נעלה את מה שאנו רוצים 

בדרך הטובה ביותר. אם אין לכם זמן, תפנו לחברה שתעשה זאת עבורכם, גם אנחנו בנטו קידום נשמח לתת לכם מענה

 בנושא זה, ניהול דף פייסבוק עסקי. מלאו את כל הפרטים שפייסבוק דורשת: שם משתמש, אודות, מיקום, אתר ועוד כל 

המידע יחד יאפשר חיבור מלא של המותג וכך חווית הגולש שמגיעה לאתר שלכם טובה יותר, כי היא ברורה, הוא

 מבין מי אתם ואף יוכל להגיע לפרטים נוספים עליכם אם שמתם כתובת אתר אינטרנט ועדכנתם טלפון ליצירת קשר ועוד…

 

ההבדל בין דף עסקי לקבוצה בפייסבוק

ההבדל בין דף עסקי לקבוצה הינו :

מטרת קבוצה הינה גיבוש אנשים שיש להם תחום עניין משותף, מומלץ כאשר לכולם יש אפשרות לחוות דעת,

 להיות חלק מהשיח כלומר דיון פתוח. דף מייצג עסק , מותג, ארגונים או דמויות אשר רוצים לשמור על קשר עם האוהדים 

שלהם ולהתעדכן במה שהם מעלים. רגע לפניי שאתם מתווכנים לפתוח דף פייסבוק או קבוצה חישבו היטב

 מה מטרת הקבוצה ולפיה פתחו את הדרוש, יש לכך חשיבות מרובה כיוון שאם תפתחו מה שלא מתאים לכם, 

הניהול החודשי לא יהיה פשוט כיוון שהוא לא יספק את כל הדרוש להם, מה שיש בדף עסקי אין לעיתים בקבוצה

 ולכן זה קריטי. התאימו את זה לפי האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.

 

הקמת חשבון Business Manager

נכנסים לאתר : https://business.facebook.com/ כדי ליצור חשבון מודעות

 

מצד שמאל בכפתור כחול לוחצים על "צור חשבון" ויופיע לכם המסך הבא:

צור חשבון ביזנס מנג'ר
איך פותחים ביזנס מנג'ר

הקלידו את שם העסק והחשבון, יש לבחור שם שייקל עליכם לזהות עבור מי אתם מפרסמים בחשבון זה. 

הקלידו את שמכם וכתובת מייל של העסק (יש להקליד כתובת מייל בשימוש כיוון שהוא דורש אימות. לאחר מכן לחצו 

על חלון הבא שם ייפתח מסך דומה שיבקש מכם את פרטי העסק במלואם

יש לשים לב לשאלה שפייסבוק שואלים בסוף המסך– האם השימוש העסקי הוא עבור מוצר או שירות שאתם מעניקים

 או שאתם מפרסמים עבור מישהו אחר. בחרו בתשובה שהכי מתאימה לעסק שלכם ושלחו את הטופס.

 

כנסו אל המייל אותו הקלדתם ואמתו את החשבון ע"י כניסה למייל שנשלח ע"י פייסבוק, במידה ולא קיבלתם לחצו על כפתור "סיום" והמשיכו.

מנהל מודעות פייסבוק

מנהל המודעות הוא המקום בו אתם מתחילים לפרסם את החשבון שלכם, הכירו את הסרגל העליון, אחד החשובים:

סרגל כלים מנהל מודעות פייסבוק
סרגל כלים פייסבוק הסבר מפורט על האפשרויות הקיימות במנהל המודעות

אז מה מסמל כל אייקון?

 1.חזרה לדף ראשי לוגו פייסבוק

לוגו פייסבוק מקשר לחזרה לאתר הפייסבוק עם שם המשתמש איתו אתם מחוברים.

 2.כניסה לכלים של מנהל המודעות

כך נראים הכלים, בהמשך כאשר תעשו לפחות קמפיין אחד תתווסף עמודת הגדרות חיוב ונתוני שימוש קהל.

2.2.1 איכות החשבון – ניתן לבדוק בעזרתו את סטטוס המודעות שלכם, שבכל מקרה תראו גם בדף החשבון.

2.2.2 בטיחות המותג- אפשרות להכנסת הדומיין של העסק ואפשרות לחסום את המודעות לדפי פייסבוק מסויימים

 וניתן להוריד בה את רשימת בעלי הנכסים שתופיעו בהם.

 

עד כה לא ניכנס למקומות הללו עד יצירת קמפיין וגם מעט מאד כאשר ניצור את הקמפיינים.

כלים במנהל המודעות

2.2.3 הגדרות העסק בפייסבוק-

2.2.31.1 אנשים: מצד ימין יופיע אייקון "הוסיפי נכסים" יש להוסיף את הדף העסקי המשוייך לחשבון המודעות בלבד, כלומר אם פתחתם לעסק שלכם חשבון מודעות אבל אתם מנהלים גם עסק של מישהו אחר, לחשבון שלכם תוסיפו רק את הדף העסקי שלכם. ובחרו למי לתת הרשאות ניהול תחת "אנשים" 

 2.2.3.2 שותפים : אפשרות לתת שותפים מלאים לחשבון שלכם

2.2.3.3 דפים : הדפים המקושרים לדף

2.2.3.4 חשבון מודעות יציג את חשבונות המודעות שלכם רק לאחר שתתחילו לפרסם

2.2.3.5 קבוצות של נכסים עסקיים מאפשר לכם לחבר הרשאות בקלות יותר, אנו ממליצים לא להשתמש בזה, עד שאתם מומחים בפייסבוק.

2.2.3.6 אפליקציות: פה יופיע אפליקציות שמקושרות לחשבון במידה ויש, במידה ולא ניתן להוסיף או לבקש הרשאה לגישה לאפליקציה מסויימת. לא רלוונטי אם אינכם מתעסקים עם אפליקציות.

2.2.3.7 חשבונות אינסטגרם: מציגות לכם את האינטגרם המחובר אל חשבון המודעות והדף, מומלץ לצרף לחשבון דף אינסטגרם עקב הפופולריות של האפליקציה.

2.2.3.8 קן עסקים : האפשרות ליצור הרשאות ומדידות של נכסים וחשבון מודעות. אין בזה שימוש נכון לזמן זה.

2.2.3.9 פרוייקטים: ניתן לנהל חשבונות מודעות לפי פרוייקטים ומטרות, פחות מומלץ.

2.2.3.10 קטלוגים: אפשרות ליצירת קטלוג או בקשת גישה.

2.2.3.11 פיקסלים: חשוב ביותר יש להתקין את הפיקסל באתר שלכם כדי למדוד המרות וליצור קהלים ורימרקטינג.

2.2.3.12 סדרות אירועים לא מקוונים"ניתן להוסיף לסדרות אך הן דורושות אישור של כללי פייסבוק, אנו ממליצים לוותר על זה, פעילות שתעשו ותהיה שונה ממדיניות פייסבוק עלולה להזיק.

2.2.3.13 המרות מותאמות אישיות: המרות אשר אתם מגדירים לעצמכם ניתן להגדיר כאן

2.2.3.14 קבוצות של מקורות אירועים: אפשרות לעיון במסע הפרסום באופן כולל של פיקסלים, מודעות, דפים וכו… מבט כולל.

2.2.3.15 קהלים משותפים: נועד אם רוצים לשתף או לקבל שיתוף של קהלים מאדם אחר.

2.2.3.16 רישומים, דפי חדשות: אפשרות להוסיף פרטים על פרסום, אין בזה שימוש נכון לעכשיו.

2.2.3.17 אינטרקציות, Lead Access  הגישה ללידים שלך לאחר ביצוע קמפיין לידים.

2.2.3.18 תשלומים: אפשרות להוספת אמצעי תשלום או צפייה באמצעי תשלום קיימים

2.2.3.19 מרכז אבטחה- אפשרויות אבטחה שונות לחשבון

2.2.3.20 בקשות: צפייה באנשים שביקשו הרשאה לחשבון

2.2.3.21 התראות פייסבוק: אפשרות חסימה או קבלת התראות מפייסבוק

2.2.3.22 פרטי העסק: הוספה/ שינוי של פרטי העסק

איך יוצרים חשבון מודעות?

לחיצה על לוגו פייסבוק מצד ימין ואז על כפתור "צור חשבון מודעות" מומלץ לעשות זאת כבר בחשבון הביזנס מנג'ר שפתחתם לפני כן.

בוחרים שם למנהל המודעות ואזור זמן ( בארץ יהיה "ירושלים") בחרו את המטבע הדרוש(בארצנו יהיה ILS) והמשיכו

יוצרים מודעה על ידי הקלקלה על כפתור "צור" מצד ימין, בוחרים ביצירת הקמפיין לפי המטרה שלכם :

 

מטרה שיווקית לפני קמפיין פייסבוק
מה המטרה השיווקית שלך? בחר על פיה את הקמפיין
טופס לידים: איסוף מידע או פרטי רישום
תפוצה: הפצה מרבית לכמה שיותר אנשים
תנועה: אתר, אפליקציה, שיחות מסנג'ר
המרות: השארת פרטים או ביצוע רכישה
מעורבות: פעילות מעורבת של לייקים,תגובות ושיתופים

 

קמפיין: צפיות בסרטון

תנו שם לסדרת המודעות, שם מדוייק שתדעו בדיוק איזה קמפיין זה, הכילו בשם את מטרת הקמפיין, 

תאריך , אם זה היה בחג מסויים כתבו אותו, אם זו הייתה הטבה ספציפית רשמו אותה.

פילוח קהל יעד 

הפילוח הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח

בחרו את הגיל, המין, תחומי העניין והאזור הגאוגרפי הנכון -אם הם גרים באותו אזור / היו לאחרונה באזור  ועוד

הקפידו למלא את כל הפרטםי ולחפש תחומי עניין לפי "הצעות" שפייסבוק ייתנו לכם והקלידו לפני כן גם אתם כמה תחומים או מעסיקים שתואמים את קהל היעד שלכם.

צפו בדוחות, הסיקו מסקנות ובצעו אופטימיזציה

בכל קמפיין שתעשו צפו בנתונים שהשגתם לאחר מספר ימים, האם אתם הכיוון הנכון? האם אתם מתחילים

 לראות את התוצאות שרציתם? אל תמהרו להסיק מסקנות במהירות, תנו מספר ימים טובים ואולי גם שבוע, 

שבועיים (משתנה  בהתאם לתחום שלכם) ותפיקו לקחים בהתאם. האם אתם מתחילים להרגיש תזוזות מהקמפיין?

 אם רציתם לידים כנראה שהשתמשתם בניהול רשתות חברתיות ובחרתם את פייסבוק כפלטפורמת

 פרסום ואת סוג הקמפיין- לידים, האם הפלטפורמה אכן הוכיחה את עצמה? ואם לא, אולי כי הטקסט 

שכתבת לא יצר מספיק הזדהות? אולי המודעה לא משכה את עיניי הגולש? או שדווקא הפילוח שלכם 

הוא זה שלא נתן תוצאות טובות?

בחנו היטב את התוצאות אל מול המטרה שהגדרתם.

מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen + four =

דילוג לתוכן