קידום אורגני SEO

קידום אורגני או באנגלית Search Engine Optimization או בקיצור SEO J

אז מזה קידום אורגני? קידום במנוע חיפוש המאפשר לאתר האינטרנט שלך להיות במקומות הראשונים במילות החיפוש שהגדרת במנוע חיפוש כלשהו, אנו נתמקד בקידום אורגני בגוגל.

גוגל, היא מנוע החיפוש הטרנדי ביותר, רוב האנשים מחפשים את הביטוי הדרוש להם בשאילתת החיפוש של גוגל ולרוב אינם פונים למנועי חיפוש אחרים ולכן ההתמקדות של מפתחי האתרים מופנים דווקא להם. בנוסף לכך גוגל נותנת כלים להתמודדות והבנה שלך אל מול המתחרה וכשאתה מרגיש שיש לך מידע לאן אתה מתקדם ואם לא, אז מדוע? קל יותר.

אז אחרי שהבנו למה דווקא גוגל, בואו ניקח דוגמאות, דף תוצאות החיפוש של גוגל נקרא דף  ,SERP הדף שכולנו רואים כאשר אנחנו כותבים שאילתת חיפוש בגוגל והוא מחולק למודעות גוגל ממומנות (כלומר מודעות שמשלמים עליהם) ולמודעות ללא תשלום. כשמדברים על המושג קידום אורגני עם תוצאות מדברים בדיוק על המודעות הללו. אז זה נכון שהתשלום לחברת גוגל הינו אפס ₪ בלבד, אך להיות במקומות הראשונים בטח עולה כסף ולעיתים גם לא מעט. אז למי משלמים? לחברות שמתמחות בקידום אתרים שמביא תוצאות, הרי שהגולש מחפש ביטוי בשאילתת החיפוש הוא לרוב יעיין באתרים הראשונים שמופיעים בדף ה- SERP ולאחר מכן הוא יתקדם הלאה, כי הוא כנראה כבר יקבל את מה שהוא חיפש, גוגל דואגת שבמקומות הראשונים יהיו אתרים חזקים, אמינים שמספקים את התשובה המדויקת לשאילתת הגולש, כי היא רוצה לספק חווית משתמש לגולש ולהמשיך להיות טרנדית ואפקטיבית אחרת מי יחפש בה? ולכן אתר האינטרנט שלכם חייב להיות עם חווית משתמש גבוהה, מה שחיפשו זה מה שיקבלו!

חברת נטו קידום מאמינה שכדי להתקדם בדיגיטל, חייב להיות שלך תדמית טובה ברשת האינטרנט, כלומר אתר האינטרנט שלך חייב להיות עם חווית משתמש גבוהה כפי שציינו כלומר שיהיה ברור, קולע, מעניין, בעל מידע רחב, מאמרים, דיונים, חווית, המלצות ועוד… כל תוספת של מידע תוביל את האתר שלך לפסגה בביטויים שתבחר.

אנו מאמינים שקידום אתרים עם תוצאות זה אפשרי, עם עבודה נכונה, ייעוץ ושיפור הנראות הדיגיטלי, מאמרי תוכן איכותיים ועוד אפשר להגיע למקומות הראשונים. כמובן שיש פרמטרים רבים שקובעים את הקידום: אופטימיזציה On page , תיאור האתר ועוד ועוד ועוד…כמה שיותר מידע, יותר טוב, יהיה לך קל להופיע יותר, אך המידע חייב להיות מועיל, איכותי ואמין.

פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר

072-3945985

דילוג לתוכן