ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר
פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה כאשר מישהו יעשה פעולה באתר שלך
לדוגמא: פעולת רכישה או לחיצה על כפתור מסוים או כל דבר אחר שהגדרתם.
כלומר נוכל לבחון בעזרתו: מי היה באתר, איך הוא הגיע לאתר ומה הוא עשה באתר.
הפרמטרים הללו חשובים מאד לניתוח הקמפיינים שלנו, נדע מה עבר טוב יותר ומה פחות, פיקסל פייסבוק הוא חובה
להטמעה בזמן יצירת קמפיינים ואין לעבור על שלב זה.
את הפיקסל מעדכנים באתר האינטרנט, אם אין לך אתר, זה הזמן ליצור קשר לגביי שירות בניית אתרים.
איך מגדירים פיקסל פייסבוק באתר?
נכנסים אל הביזנס מנג'ר משם לחיצה ב"המבורגר" התפריט מצד ימין ואז "כל הכלים" שם יש להיכנס אל
"מדידה ודיווח" שם נמצא "פיקסלים" יש ללחוץ עליו, תמונה מצורפת למטה
יופיע לכם כפתור "צור פיקסל" בצבע ירוק לחצו עליו כדי להתחיל ליצור פיקסל פייסבוק
בחר שם שיעזור לך להבין שזה הפיקסל של האתר שלך והזן את כתובת ה URL שלך
את הקוד שקיבלת הגדר בהדר של אתר האינטרנט אליו הפיקסל מיועד
אירועים בפיקסל פייסבוק
חשיבות הפרסום בפייסבוק ידועה ובכלל ניהול רשתות חברתיות ידועה. אתם יכולים ליצור את מרב
התנועה לאתר מהפייסבוק, אם תפרסמו נכון, תעשו קריאייטיב מעניין, אולי כדאי שתקראו את המאמר
"הסוד לשיווק דיגיטלי" כדי ללמוד על איך למשוך את הקהל אליכם.
הגדרת אירועים תחת פיקסל פייסבוק מאפשר לכם לדעת מה הפעולות שבוצעו באתר שלכם
על ידי גולשים שנכנסו בצורה אורגנית או מקמפיין ממומן. מדוע חשוב לדעת מה הם עשו?
כיוון שעליכם ללמוד על קהל היעד שלכם, מה הפריטים המועדפים בחנות שלכם או מה המאמר
שהכי אוהבים לקרוא באתר שלכם? זה ייתן לכם תובנות על הקהל שלכם ועל העדפותיו.
אירועים סטנדרטים בפייסבוק, אילו אירועים שפייסבוק מזהה כפעולות שקורות , כמו: מעבר
לתשלום, הוספת לעגלת הקניות ועוד… ניתן להגדירם יחד עם הפיקסל תחת הגדרת אירועים.
פייסבוק מאפשרת גם להגדיר אירועים מותאמים אישית.
הדבר הכי טוב הוא שניתן ליצור קמפיינים של המרות או מכירות מקטלוג או כל קמפיין אחר, רק לאותם
אנשים שהפיקסל זיהה פעולה כלשהי, כלומר אם יש לנו חנות אונליין וראינו שגולש ספציפי לחץ על מוצר מסויים
נוכל בהמשך לאותו גולש לפרסם הנחה על אותו מוצר, כיוון שלא הגיע לדף תודה ומשהו מנע ממנו לרכוש, אם זה המחיר
אז לאחר ההנחה סביר להניח שהוא ירכוש את המוצר ואם לא, נצטרך להבין מדוע וליצור שוב בדיקה על הקמפיינים ועל האתר.
הגדרת פיקסל פייסבוק חשובה כדי ללמוד על הקהל שלך יותר, מה הוא עושה כשהוא נמצא
אצלך באתר, במה הוא מתעניין יותר ובמה פחות. כאשר תראה התעניינות בדבר ספציפי
תוכל להרחיב בו את המידע או אולי למכור עוד פריטים דומים להם וכך תוכל להגדיל את ההכנסות שלך
אין ספק שזה יעזור לך לסדר את האסטרטגיה הדיגיטלית שלך.
מדריכים שיכולים לעניין אתכם:
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן