איך לזהות מידע אמין בעידן הדיגיטלי?
האמינות של מידע היא קריטית בכל תחומי החיים, ובמיוחד בעידן הדיגיטלי, שבו נתונים ומידע מוצפים בקלות ומהירות רבה. כדי להעריך את אמינות המידע, חשוב לבחון
פתיחת דף עסקי בקלי קלות !
שלב 1 – היכנסו לקישור https://www.facebook.com/pages/creation/ חברו את הפייסבוק שלכם
שלב 2 – בחרו את הרלוונטיות שלכם: "האם אתם עסק או מותג" או שאתם "קהילה או דמות ציבורית"
ולחצו כל כפתור "החל" (תחת השלבים נפרט על ההבדלים שלהם)
שלב 3- בחרו שם לדף ואת הקטגוריה הרלוונטית לכם, זכרו לבחור שם שמתאר את שם העסק במדייק,
פייסבוק מקשה על שינוי שם של דף עסקי בעתיד ולכן לפני שאתם חושבים על איך פותחים דף עסקי בפייסבוק חשבו היטב על איך תקראו לו.
שלב 4- הוא יבקש ממכם להוסיף תמונת פרופיל, אם יש לכם תמונה עכשיו תעלו ואם לא לחצו דלג
והשלימו זאת בהמשך ראו מסך הבא :
חשיבות שלב 2 הינה עצומה, עליכם לבחור את מה שהעסק שלכם מייצג
עסק – 🙂 אתם יודעים אם אתם עסק
מותג- האם אתם מותג גדול שכולם מכירים? אתם פה רק כדי לעשות פרסומות תזכורת, להישמע ולהיות פה כי כולם פה?
קהילה- האם אתם קבוצה בעלת מאפיינים דומים שרוצים להוביל רעיון מסוים או כל דבר אחר שמייחד אתכם?
דמות ציבורית- האם אתם פוליטיקאים? דמות שכולם מכירים?
בחרו את מה שהכי רלוונטי לכם, פייסבוק תיתן לכם בהמשך את הכלים ששר רלוונטים לעסק שלכם ולכן חשוב מאד להתאים את עצמכם לסוג הדף.
גם כאשר אתם מגיעים לשלב של בחירת שם הדף, היזהרו ! פייסבוק לא מאפשרת שינוי שם בקלות אלא רק אם היא מוצאת לנכון שהשם השתנה מעט, מה ששונה לך מעט זה לא בדיוק הדעה של פייסבוק ולכן זה שלב קריטי, את שם העסק , שם הדף בוחרים היטב. לדף הפייסבוק יתרונות רבים ועליהם ללמוד להכיר אותם ולהשתמש בהם לטובתכם.
תמונת הפרופיל בדרך כלל תחיל תמונת לוגו של העסק, בהמשך היא תאפשר לכם להוסיף תמונת נושא, תמונות רגילות וסרטונים, אל תתביישו לעלות וכמה שיותר, זכרו היום תוכן זה שם המשחק, כל הגלריות, הפוסטים, הסרטונים הם אלה שייצרו מעורבות, ייגרמו לצפיות מה שיוביל למעורבות של הלקוח. ישנן מידות לתמונת פרופיל ועיצובי תמונות שימו לב אליהן.
זכרו למלא שם משתמש אשר קיים מתחת לשם העסק בדף באותיות באנגלית, הוסיפו עליכם מידע באודות ובתיאור, אל תחסכו במילים וכתבו בצורה עניינית שתשאיר את גולש סקרנים לגביכם ובתחושה שאתם מעניינים ויש מה לבקר אצלכם בדף העסקי, באתר האינטרנט (כמובן אחרי ששמתם אותו באודות) או אפילו לחייג אליכם. אל תחסכו בפרטי יצירת קשה עמכם.
תעלו באופן קבוע דברים מעניינים, סקרים בתחום שלכם, הודעות תזכורת, התאימו פוסטים לטרנדים. הזמינו חברים לאהוב את הדף שלכם זה יעזור לכם להתחיל לקבל קצת לייקים, פרסמו את הדף שלכם לקבוצות רלוונטיות בתחום שלכם כדי לצבור קהל ואהדה.
נהנתם מהמאמר של איך פותחים דף עסקי בפייסבוק? כדי ללמוד יותר, לדוגמא על סרגל הכלים של פייסבוק בדף העסקי יותר עברו אל:
האמינות של מידע היא קריטית בכל תחומי החיים, ובמיוחד בעידן הדיגיטלי, שבו נתונים ומידע מוצפים בקלות ומהירות רבה. כדי להעריך את אמינות המידע, חשוב לבחון
בעידן הדיגיטלי, נוכחות מקוונת איכותית היא לא פחות מחובה לכל עסק, ובמיוחד לעסקים קטנים שמחפשים להרחיב את ההשפעה ולגייס לקוחות חדשים. קידום אתרים (SEO) הוא
בעולם המתפתח והמשתנה בתדירות גבוהה של האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, שיווק דיגיטלי הוא לא רק המלצה אלא חובה עבור כל עסק שמעוניין להרחיב את הגעתו, לשפר
אסטרטגיות מרכזיות וכלים שסוכנות שיווק דיגיטלי וקידום אתרים צריכה להתמקד בהם כדי להשיג הצלחה בתחום. כדי להשיג הצלחה בתחום שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, סוכנות צריכה
בעידן הדיגיטלי של היום, הקמת אתר אינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מההיבטים העסקיים והאישיים שלנו. פלטפורמת וורדפרס, מערכת ניהול תוכן פופולרית וגמישה, מספקת כלים נגישים
כדי להגביר את התפוצה והמעורבות האורגנית בטיקטוק, יש כמה סודות וטקטיקות שכדאי להשתמש בהם. הנה מדריך כולל להצלחה: 1. הבנת האלגוריתם 2. תוכן איכותי ומעניין