מזה קמפיין לידים? ואיך עושים קמפיין לידים בפייסבוק?

תוכן עניינים:

קמפיין לידים מאפשר איסוף מידע על אנשים ספציפיים שמחפשים את מה שאתם מציעים, הוא מאפשר איסוף של מספרי טלפון וכתובות מייל.

מומלץ לעשות קמפיין לידים בליווי של דף נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום, דף המפרט את השירות/ המוצר בדרך הטובה ביותר והמעניינת ביותר. ישנם אפשרויות לחסוך בבניית דף נחיתה ע”י קמפיין לידים שמגיעים ישירות מהמודעה למייל שלכם, מומלץ כאשר התקציב מוגבל, כאשר יש אפשרות להשקיע יותר, אנו ממליצים ליצור דף נחיתה שיוכיח לגולש אמון וכי אנו לא רק מודעה אינטרנטית אלא מעבר, במיוחד אם מדובר במוצר שהתשלום שלו הוא גבוהה וכדי לבצע את הרכישה עושים מחשבה מרובה והשוואת מחירים.

מה הכללים לקמפיין לידים איכותי?

✔ להגדיר יעד

✔לבדוק רלוונטיות של המודעה ליעד שהצבתם

✔ ליצור מודעה אטרקטיבית, מומלץ להתייחס עם קופירייטר ומעצב

אילו לידים ניתן לייצר?


✔ הגדלת חשיפה ורשומות של אנשים מתעניינים

✔ יצירת דאטה (נתונים) על אנשים שמתעניינים בתחום מסויים

✔ לאפשר לאנשים להירשם לשירות שלכם, לפעילות או לאירוע שאתם מתכננים

✔ לאפשר לאנשים להוריד מדריך או מידע כלשהו

✔ הרשמה לניוזלייטר וכך אתם משמרים את הלקוחות ע”י המשך שיגור מיילים מתמיד

איך עושים קמפיין לידים בפייסבוק?

במנהל המודעות לוחצים על צור קמפיין, הכפתור הירוק

בוחרים את קמפיין הלידים

תמונה הממחשיבה איך יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק, בחירת מטרה שיווקית הנקראת "יצירת לידים"
איך יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק

בוחרים שם, תקציב, זמנים להצגת מודעה, פילוח ומגדירים את המודעה,

מה התוכן, מדיניות פרטיות ודף תודה

בטופס הלידים הקפידו לבקש מהגולש כמה שפחות פרטים, ככל שתקשו עליו הוא יוותר ולא תתבצע המרה. הקפידו בדף התודה לשים קישור לאתר עם פרטים נוספים אם קיים או דרך ליצירת קשר. משהו שיחבר את הלקוח עם המותג.

כמובן אין לשכוח לוודא עלות מול תועלת:

האם הקמפיין השיג את כמות הלידים שרציתם שישיג?
כמה עלה ליד אחד ? והאם זה רווחי ?
כמה עלה כל המימון והאם הוא הניב תוצאות חיוביות?
האם הלידים שיתקבלו איכותיים או לא? אולי יש צורך בשינוי קהל יעד

לאחר שתעשה את הקמפיין ואת הדו”ח שיציג לכם את הנתונים הפיקו מסקנות לפניי הקמפיין הבא.

למי מתאים קמפיין לידים?
לכל חברה שמעוניינת לבצע חזרה אל הלקוח, חברות הנדל”ן הן עיקר החברות שמתעסקות בקמפיינים מסוג זה, גם רישום ללימודים ומכללות שונות דואגות לבצע קמפיין זה. ניתן להתאים קמפיין לידים לכל עיסוק ולכן אין צורך להגדיר קמפיין כזה לתחומים מסיימים, כל עוד יש מי שיחזור ללקוח ועלות לליד משתלמת עבורו מומלץ לעשות קמפיין מסוג זה. לפני זה בחרו את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, בחנו אם הנראות הדיגיטלית שלכם מספקת ונותנת מענה ברור ללקוח על המותג שלכם, על מי שאתם ומה שאתם משדרים עבורו. הכינו את הגרפיקה בהתאם להוראות פייסבוק: דרישות עיצוב למודעות פייסבוק. הקפידו לבצע שלב אחר שלב כדי להפיק את התועלת המקסימלית מקמפיין לידים.

יתרונות קמפיין לידים

✔ הגולש ממלא בקלות את הפרטים שלו ללא כל מאמץ מצידו

✔ מתממשק לתוכנות ואתרים שמייבאים את הלידים חמים מספר רגעים לאחר שליחת הפרטים וכך תוכלו להשתמש בליד ביתרונות ה”ליד חם”

✔ ניתן להתאים את השאלות בטופס הלידים בהתאמה אישית

ניתן להשאיר לגולש פרטים נוספים למידע במידה והוא יהיה מעוניין לדעת עליכם יותר, נהוג להפנות לאתר התדמית של העסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *