מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
כדי להתחיל לשווק בפייסבוק בעזרת מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק תחילה פתחו חשבון פרופיל אישי, במידה
ויש לכם עברו לפסקה הבאה, במידה ואין לכם פרופיל אישי, היכנסו לאתר פייסבוק- www.facebook.com
בחלון נפרד ופתחו פרופיל אישי.
אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק עברו לפסקה הבאה, אם אין לכם הקליקו למאמר הבא:
אם יש לכם דף עסקי יש צורך לנהל אותו בצורה נכונה, אז איך נעשה זאת?
פיקסל פייסבוק, קמפיין לידים ומידע על UTM, לחץ על התמונה כדי ללמוד
טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק
אנו כותבים עבורכם מספר טיפים לניהול דף פייסבוק, חובה להיכנס למאמר סרגל הכלים המופיע באייקון למעלה
כדי להתמקצע בניהול דף הפייסבוק העסקי שלכם הקפידו לעלות פוסטים בתדירות קבועה, לדוגמא: פעם בשבוע,
פעם בחודש, פעמיים בחודש ועוד… שמירה על תדירות תעשה לכם סדר כך שתוכלו לתזמן אותם מראש או
להגדיר לכם יעדים לביצוע וגם הדף שלכם יהיה דינמי, ישתנה, יתעדכן והלקוחות שלכם יחשפו למידע מכם.
*ניהול דף פייסבוק דורש זמן השקעה בכתיבת פוסטים, חשיבה על מה נעלה ומתי, איך נעלה את מה שאנו רוצים
בדרך הטובה ביותר. אם אין לכם זמן, תפנו לחברה שתעשה זאת עבורכם, גם אנחנו בנטו קידום נשמח לתת לכם מענה
בנושא זה, ניהול דף פייסבוק עסקי. מלאו את כל הפרטים שפייסבוק דורשת: שם משתמש, אודות, מיקום, אתר ועוד כל
המידע יחד יאפשר חיבור מלא של המותג וכך חווית הגולש שמגיעה לאתר שלכם טובה יותר, כי היא ברורה, הוא
מבין מי אתם ואף יוכל להגיע לפרטים נוספים עליכם אם שמתם כתובת אתר אינטרנט ועדכנתם טלפון ליצירת קשר ועוד…
ההבדל בין דף עסקי לקבוצה בפייסבוק
ההבדל בין דף עסקי לקבוצה הינו :
מטרת קבוצה הינה גיבוש אנשים שיש להם תחום עניין משותף, מומלץ כאשר לכולם יש אפשרות לחוות דעת,
להיות חלק מהשיח כלומר דיון פתוח. דף מייצג עסק , מותג, ארגונים או דמויות אשר רוצים לשמור על קשר עם האוהדים
שלהם ולהתעדכן במה שהם מעלים. רגע לפניי שאתם מתווכנים לפתוח דף פייסבוק או קבוצה חישבו היטב
מה מטרת הקבוצה ולפיה פתחו את הדרוש, יש לכך חשיבות מרובה כיוון שאם תפתחו מה שלא מתאים לכם,
הניהול החודשי לא יהיה פשוט כיוון שהוא לא יספק את כל הדרוש להם, מה שיש בדף עסקי אין לעיתים בקבוצה
ולכן זה קריטי. התאימו את זה לפי האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.
הקמת חשבון Business Manager
נכנסים לאתר : https://business.facebook.com/ כדי ליצור חשבון מודעות
מצד שמאל בכפתור כחול לוחצים על "צור חשבון" ויופיע לכם המסך הבא:
הקלידו את שם העסק והחשבון, יש לבחור שם שייקל עליכם לזהות עבור מי אתם מפרסמים בחשבון זה.
הקלידו את שמכם וכתובת מייל של העסק (יש להקליד כתובת מייל בשימוש כיוון שהוא דורש אימות. לאחר מכן לחצו
על חלון הבא שם ייפתח מסך דומה שיבקש מכם את פרטי העסק במלואם
יש לשים לב לשאלה שפייסבוק שואלים בסוף המסך– האם השימוש העסקי הוא עבור מוצר או שירות שאתם מעניקים
או שאתם מפרסמים עבור מישהו אחר. בחרו בתשובה שהכי מתאימה לעסק שלכם ושלחו את הטופס.
כנסו אל המייל אותו הקלדתם ואמתו את החשבון ע"י כניסה למייל שנשלח ע"י פייסבוק, במידה ולא קיבלתם לחצו על כפתור "סיום" והמשיכו.
מנהל מודעות פייסבוק
מנהל המודעות הוא המקום בו אתם מתחילים לפרסם את החשבון שלכם, הכירו את הסרגל העליון, אחד החשובים:
אז מה מסמל כל אייקון?
1.חזרה לדף ראשי לוגו פייסבוק
לוגו פייסבוק מקשר לחזרה לאתר הפייסבוק עם שם המשתמש איתו אתם מחוברים.
2.כניסה לכלים של מנהל המודעות
כך נראים הכלים, בהמשך כאשר תעשו לפחות קמפיין אחד תתווסף עמודת הגדרות חיוב ונתוני שימוש קהל.
2.2.1 איכות החשבון – ניתן לבדוק בעזרתו את סטטוס המודעות שלכם, שבכל מקרה תראו גם בדף החשבון.
2.2.2 בטיחות המותג- אפשרות להכנסת הדומיין של העסק ואפשרות לחסום את המודעות לדפי פייסבוק מסויימים
וניתן להוריד בה את רשימת בעלי הנכסים שתופיעו בהם.
עד כה לא ניכנס למקומות הללו עד יצירת קמפיין וגם מעט מאד כאשר ניצור את הקמפיינים.
2.2.3 הגדרות העסק בפייסבוק-
2.2.31.1 אנשים: מצד ימין יופיע אייקון "הוסיפי נכסים" יש להוסיף את הדף העסקי המשוייך לחשבון המודעות בלבד, כלומר אם פתחתם לעסק שלכם חשבון מודעות אבל אתם מנהלים גם עסק של מישהו אחר, לחשבון שלכם תוסיפו רק את הדף העסקי שלכם. ובחרו למי לתת הרשאות ניהול תחת "אנשים"
2.2.3.2 שותפים : אפשרות לתת שותפים מלאים לחשבון שלכם
2.2.3.3 דפים : הדפים המקושרים לדף
2.2.3.4 חשבון מודעות יציג את חשבונות המודעות שלכם רק לאחר שתתחילו לפרסם
2.2.3.5 קבוצות של נכסים עסקיים מאפשר לכם לחבר הרשאות בקלות יותר, אנו ממליצים לא להשתמש בזה, עד שאתם מומחים בפייסבוק.
2.2.3.6 אפליקציות: פה יופיע אפליקציות שמקושרות לחשבון במידה ויש, במידה ולא ניתן להוסיף או לבקש הרשאה לגישה לאפליקציה מסויימת. לא רלוונטי אם אינכם מתעסקים עם אפליקציות.
2.2.3.7 חשבונות אינסטגרם: מציגות לכם את האינטגרם המחובר אל חשבון המודעות והדף, מומלץ לצרף לחשבון דף אינסטגרם עקב הפופולריות של האפליקציה.
2.2.3.8 קן עסקים : האפשרות ליצור הרשאות ומדידות של נכסים וחשבון מודעות. אין בזה שימוש נכון לזמן זה.
2.2.3.9 פרוייקטים: ניתן לנהל חשבונות מודעות לפי פרוייקטים ומטרות, פחות מומלץ.
2.2.3.10 קטלוגים: אפשרות ליצירת קטלוג או בקשת גישה.
2.2.3.11 פיקסלים: חשוב ביותר יש להתקין את הפיקסל באתר שלכם כדי למדוד המרות וליצור קהלים ורימרקטינג.
2.2.3.12 סדרות אירועים לא מקוונים"ניתן להוסיף לסדרות אך הן דורושות אישור של כללי פייסבוק, אנו ממליצים לוותר על זה, פעילות שתעשו ותהיה שונה ממדיניות פייסבוק עלולה להזיק.
2.2.3.13 המרות מותאמות אישיות: המרות אשר אתם מגדירים לעצמכם ניתן להגדיר כאן
2.2.3.14 קבוצות של מקורות אירועים: אפשרות לעיון במסע הפרסום באופן כולל של פיקסלים, מודעות, דפים וכו… מבט כולל.
2.2.3.15 קהלים משותפים: נועד אם רוצים לשתף או לקבל שיתוף של קהלים מאדם אחר.
2.2.3.16 רישומים, דפי חדשות: אפשרות להוסיף פרטים על פרסום, אין בזה שימוש נכון לעכשיו.
2.2.3.17 אינטרקציות, Lead Access הגישה ללידים שלך לאחר ביצוע קמפיין לידים.
2.2.3.18 תשלומים: אפשרות להוספת אמצעי תשלום או צפייה באמצעי תשלום קיימים
2.2.3.19 מרכז אבטחה- אפשרויות אבטחה שונות לחשבון
2.2.3.20 בקשות: צפייה באנשים שביקשו הרשאה לחשבון
2.2.3.21 התראות פייסבוק: אפשרות חסימה או קבלת התראות מפייסבוק
2.2.3.22 פרטי העסק: הוספה/ שינוי של פרטי העסק
איך יוצרים חשבון מודעות?
לחיצה על לוגו פייסבוק מצד ימין ואז על כפתור "צור חשבון מודעות" מומלץ לעשות זאת כבר בחשבון הביזנס מנג'ר שפתחתם לפני כן.
בוחרים שם למנהל המודעות ואזור זמן ( בארץ יהיה "ירושלים") בחרו את המטבע הדרוש(בארצנו יהיה ILS) והמשיכו
יוצרים מודעה על ידי הקלקלה על כפתור "צור" מצד ימין, בוחרים ביצירת הקמפיין לפי המטרה שלכם :
תנו שם לסדרת המודעות, שם מדוייק שתדעו בדיוק איזה קמפיין זה, הכילו בשם את מטרת הקמפיין,
תאריך , אם זה היה בחג מסויים כתבו אותו, אם זו הייתה הטבה ספציפית רשמו אותה.
פילוח קהל יעד
הפילוח הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח
בחרו את הגיל, המין, תחומי העניין והאזור הגאוגרפי הנכון -אם הם גרים באותו אזור / היו לאחרונה באזור ועוד
הקפידו למלא את כל הפרטםי ולחפש תחומי עניין לפי "הצעות" שפייסבוק ייתנו לכם והקלידו לפני כן גם אתם כמה תחומים או מעסיקים שתואמים את קהל היעד שלכם.
צפו בדוחות, הסיקו מסקנות ובצעו אופטימיזציה
בכל קמפיין שתעשו צפו בנתונים שהשגתם לאחר מספר ימים, האם אתם הכיוון הנכון? האם אתם מתחילים
לראות את התוצאות שרציתם? אל תמהרו להסיק מסקנות במהירות, תנו מספר ימים טובים ואולי גם שבוע,
שבועיים (משתנה בהתאם לתחום שלכם) ותפיקו לקחים בהתאם. האם אתם מתחילים להרגיש תזוזות מהקמפיין?
אם רציתם לידים כנראה שהשתמשתם בניהול רשתות חברתיות ובחרתם את פייסבוק כפלטפורמת
פרסום ואת סוג הקמפיין- לידים, האם הפלטפורמה אכן הוכיחה את עצמה? ואם לא, אולי כי הטקסט
שכתבת לא יצר מספיק הזדהות? אולי המודעה לא משכה את עיניי הגולש? או שדווקא הפילוח שלכם
הוא זה שלא נתן תוצאות טובות?
בחנו היטב את התוצאות אל מול המטרה שהגדרתם.
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
שיווק דיגיטלי לעסקים – הצלחה אונליין
בעולם המתפתח והמשתנה בתדירות גבוהה של האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, שיווק דיגיטלי הוא לא רק המלצה אלא חובה עבור כל עסק שמעוניין להרחיב את הגעתו, לשפר
סודות ההצלחה בשיווק דיגיטלי – אסטרטגיות מנצחות וכלים חיוניים לסוכנויות
אסטרטגיות מרכזיות וכלים שסוכנות שיווק דיגיטלי וקידום אתרים צריכה להתמקד בהם כדי להשיג הצלחה בתחום. כדי להשיג הצלחה בתחום שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, סוכנות צריכה
בניית אתרים בוורדפרס – מהתכנון עד ההשקה
בעידן הדיגיטלי של היום, הקמת אתר אינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מההיבטים העסקיים והאישיים שלנו. פלטפורמת וורדפרס, מערכת ניהול תוכן פופולרית וגמישה, מספקת כלים נגישים
הגברת מעורבות ותפוצה בטיקטוק
כדי להגביר את התפוצה והמעורבות האורגנית בטיקטוק, יש כמה סודות וטקטיקות שכדאי להשתמש בהם. הנה מדריך כולל להצלחה: 1. הבנת האלגוריתם 2. תוכן איכותי ומעניין
אסטרטגיה שיווקית מובילה ומנצחת – 4 כללים
החשיבות של הבנה עמוקה ומעמיקה של השוק, קהלי היעד והמתחרים, כמוסד לבניית אסטרטגיה מנצחת. אסטרטגיה זו נשענת על ארבעה עמודי תווך מרכזיים: 1. מחקרי שוק
מה עלות ליד משוערת?
עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום
כיצד עסקים צריכים להתאים את עצמם לשוק המשתנה?
בעולם שבו השיווק הדיגיטלי מתפתח בקצב מהיר, חשוב מאוד שעסקים ישמרו על קצב ויתאימו את עצמם לשינויים. טכנולוגיות חדשות וגישות חדשניות משנות את המשחק, והעסקים
עתיד השיווק הדיגיטלי
עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה
כיצד לנצל טכנולוגיות חדישות לשיווק מדויק ויעיל
כן, יש לי כמה רעיונות למאמרים נוספים שאפשר לכתוב על סמך המסמך הזה. רעיון ראשון: כותרת: כיצד להשתמש בטכנולוגיות חדשות בשיווק הדיגיטלי תקציר: המאמר הזה
המסר העיקרי של המסמך – השיווק הדיגיטלי עובר שינויים מהירים ומשמעותיים
המסר העיקרי של המסמך: המסר העיקרי הוא שהשיווק הדיגיטלי עובר שינויים מהירים ומשמעותיים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, מציאות מדומה, ושיווק מבוסס קול.
טכנולוגיות חדשות בשיווק – חושפות את העתיד
שימו לב לשיחה, אם ימאס גללו למטה! בהתאם להנחיות שסופקו, אני אתרום פיתוחים נוספים למאמר הנוכחי כדי לעמוד בדרישות הניתוח: כותרת: טכנולוגיות חדשות בשיווק –
הטכנולוגיות החדשות בתחום
התוצאות למטה וגם באתר (שמרו אותו :))! המסר העיקרי של המסמך:מסמך זה מביא לידי הבנה את חשיבות הטכנולוגיות החדשות בתחום השיווק הדיגיטלי ואת ההשפעה שלהן
איך לבנות קהל יעד יעיל לשיווק דיגיטלי
בניית קהל ומציאת האנשים הנכונים שיגיבו למודעה שלך היא משימה מרכזית בשיווק דיגיטלי. מספר שלבים וטיפים לגישה יעילה: 1. הבנת הקהל שלך – חקר דמוגרפי:
מיקס השיווק הדיגיטלי החדש – מהפכה בעולם העסקים והתאגידים
פתיחה:בעידן שבו הדיגיטל תופס מקום מרכזי בכל היבט של החיים העסקיים, בעלי עסקים ומנהלי תאגידים מתמודדים עם האתגר של להיות בולטים, רלוונטיים וחדשניים. המאמר הזה
איך כתיבה שיווקית אפקטיבית יכולה לשנות את המשחק שלך בעסקים
בעולם העסקי המודרני, כתיבה שיווקית אינה רק כלי – היא אמנות. אמנות שמטרתה ליצור קשר עמוק עם הקהל שלך, להדליק את דמיונם ולשכנע אותם לנקוט
איך מייצרים לידים
יצירת לידים (Leads) היא תהליך חשוב בשיווק דיגיטלי ובמכירות, שבו אתם מצליחים להשיג מידע אישי מאנשים שמתעניינים במוצרים או השירותים שאתם מציעים. למעשה, נכון לצאת
חדשנות בקידום אתרים ב-2024
בשנת 2024, עולם קידום האתרים מתקדם ומשתנה באופן מהיר. כדי להיות מוכנים לאתגרים ולהזדמנויות המצטמצמות, חשוב להבין את החדשנות שמתרחשת בתחום: 1. בינה מלאכותית (AI)
מסע בזמן SEO – AI ומכונה למידה בקידום אתרים בשנת 2020
המבוא: תקופת חדשנות טכנולוגית בשנת 2020, השימוש בבינה מלאכותית (AI) ומכונה למידה (Machine Learning) בתחום ה-SEO נכנס לשלב חדש של חדשנות והתפתחות. עם השילוב הגובר
מסע בזמן SEO – התמקדות באיכות תוכן בשנת 2015
המבוא: עידן חדש ב-SEO בשנת 2015, תחום ה-SEO עבר שינויים משמעותיים, כאשר גוגל החלה להתמקד באיכות התוכן יותר מתמיד. מנוע החיפוש, שהפך למקור המידע העיקרי
2010 – עידן המובייל והתאמות SEO
בשנת 2010, העולם נכנס לעידן המובייל, מה שהביא לשינויים מרחיקי לכת בתחום ה-SEO. במאמר זה, נבחן את השפעת המובייל על אסטרטגיות קידום אתרים. מגמות באינטרנט
SEO בשנת 2005 והשפעתו על עולם קידום האתרים
ב-2005, העולם הדיגיטלי חווה שינויים מרחיקי לכת בתחום ה-SEO. נסקור את המגמות המרכזיות באינטרנט ובחיפוש שהשפיעו על קידום אתרים באותה שנה. מגמות באינטרנט ובחיפוש ב-2005
מסע בזמן SEO – 2003 השקת אלגוריתם Florida של גוגל והשפעתו
מבוא: בשנת 2003, עולם ה-SEO עבר מהפך עם השקת אלגוריתם Florida של גוגל. מאמר זה יחקור את ההשפעות המשמעותיות של האלגוריתם הזה על תחום קידום
1999 – ההתחלות של גוגל וה-SEO
בשנת 1999, כאשר אינטרנט היה עדיין בשלבי התפתחותו המוקדמים, הוקם גוגל כחברה חדשנית שעמה הגיעו ייחודניות ושינוי בתחום חיפוש האינטרנט. זה היה הזמן שבו התברר
מסע בזמן SEO – התפתחות קידום אתרים משנת 1999 ועד היום
כותרת כללית לסדרה: "מסע בזמן SEO: התפתחות קידום אתרים משנת 1999 ועד היום" מבנה כללי לכל מאמר: סגנון וטון: נושאים נבחרים לדוגמה: טיפים כלליים: אלו