מזה UTM ? איך ניתן לעקוב אחר קמפיינים ספציפיים שנעשים?

CAMPAIN URL BUILDER בשמו המקצועי

תכירו את הקישור הכי חשוב שאין מצב שתפספסו אותו אם אתם מתכננים קמפיין מסוים. בכל פעם שתעשו קמפיין ספציפי ותהיו מעוניינים להבין אם הקמפיין הזה אכן צלח או לא. תצליחו להבין את מקור התנועה, מהיכן הוא הגיע , באמצעות מה הוא הגיע ומה התוכן שהוא צפה בו, מה שם הקמפיין ואיזה קמפיין זה, מה מילות החיפוש.

זהו פתרון מעולה אם אתם עושים קמפיינים מקבילים באותה פלטפורמה או פלטפורמות שונות, כך אנו יודעים מה הקמפיין שהמיר טוב יותר.

 UTM  מאפשר להקים URL לקמפיין הנבחר ולהטמיע אותו באנליטיקס.

מתי משתמשים ב UTM ?

  • כאשר שולחים ניוזלטר
  • כאשר עושים קמפיין פייסבוק / אינסטגרם או רשתות חברתיות בכלל
  • כאשר עושים קמפיין וידאו , יוטיוב
  • בקמפיינים שנעשים ברשת המדיה / טאבולה / אאוטבריין
  • באפילייט
  • קמפיין גוגל ממומן

לחץ כאן להטמעת UTM

הקפד למלא את כל השלבים, כדי שבעתיד אם תרצה לנתח את מגמת הפרסום והקמפיין יהיה לך קל לזכור בדיוק מה עשית ובכך לחקות את התופעה באם הצליחה או ללמוד ממנה אם כשלה.

Source – מקור אמצעי ההגעה

Medium- מקור אמצעי מדויק יותר

Campaign- שם הקמפיין שאני בוחר , שיהיה לי קל לזהות אותו

Content- תוכן

זמינים לכל שאלה

הבנתם מזה UTM? הוא קישור שאנו יוצרים אותו בעזרת אתר אינטרנט מסויים (הקישור ששמנו למעלה) ובו אנו קובעים את שם הקמפיין ואיך עשינו אותו באיזו פלטפורמה וכך אנו יכולים למדוד מה יצא לנו מהקמפיין, נראה את השם שבחרנו בדוחות שלנו. זה יאפשר לנו לזכור היטב מה עשינו ומתי ולראות את הגרפים שלנו בצורה ברורה יותר, להסיק מסקנות ולקבל מהם החלטות להמשך הדרך, האם ממשיכים בפלטפורמה הזו או שדווקא עוברים לאחת אחרת כיוון שזו לא סיפקה לנו את התוצאות שאנו מעוניינים בהם? לא סתם חברות רבות מחליטות לעבוד היום באופן קבוע עם UTM ואף הינה מגדירה לכל סוכנות חובה של הגדרה זו בכדי לקבל תמונה טובה יותר, ניתן לומר בקצרה, מזה UTM? הדרך שלך לדעת אם הקמפיין שלך עבד.

נטו קידום , 072-3945985

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
Powered by