מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
כדי להתחיל לשווק בפייסבוק בעזרת מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק תחילה פתחו חשבון פרופיל אישי, במידה
ויש לכם עברו לפסקה הבאה, במידה ואין לכם פרופיל אישי, היכנסו לאתר פייסבוק- www.facebook.com
בחלון נפרד ופתחו פרופיל אישי.
אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק עברו לפסקה הבאה, אם אין לכם הקליקו למאמר הבא:
אם יש לכם דף עסקי יש צורך לנהל אותו בצורה נכונה, אז איך נעשה זאת?
פיקסל פייסבוק, קמפיין לידים ומידע על UTM, לחץ על התמונה כדי ללמוד
טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק
אנו כותבים עבורכם מספר טיפים לניהול דף פייסבוק, חובה להיכנס למאמר סרגל הכלים המופיע באייקון למעלה
כדי להתמקצע בניהול דף הפייסבוק העסקי שלכם הקפידו לעלות פוסטים בתדירות קבועה, לדוגמא: פעם בשבוע,
פעם בחודש, פעמיים בחודש ועוד… שמירה על תדירות תעשה לכם סדר כך שתוכלו לתזמן אותם מראש או
להגדיר לכם יעדים לביצוע וגם הדף שלכם יהיה דינמי, ישתנה, יתעדכן והלקוחות שלכם יחשפו למידע מכם.
*ניהול דף פייסבוק דורש זמן השקעה בכתיבת פוסטים, חשיבה על מה נעלה ומתי, איך נעלה את מה שאנו רוצים
בדרך הטובה ביותר. אם אין לכם זמן, תפנו לחברה שתעשה זאת עבורכם, גם אנחנו בנטו קידום נשמח לתת לכם מענה
בנושא זה, ניהול דף פייסבוק עסקי. מלאו את כל הפרטים שפייסבוק דורשת: שם משתמש, אודות, מיקום, אתר ועוד כל
המידע יחד יאפשר חיבור מלא של המותג וכך חווית הגולש שמגיעה לאתר שלכם טובה יותר, כי היא ברורה, הוא
מבין מי אתם ואף יוכל להגיע לפרטים נוספים עליכם אם שמתם כתובת אתר אינטרנט ועדכנתם טלפון ליצירת קשר ועוד…
ההבדל בין דף עסקי לקבוצה בפייסבוק
ההבדל בין דף עסקי לקבוצה הינו :
מטרת קבוצה הינה גיבוש אנשים שיש להם תחום עניין משותף, מומלץ כאשר לכולם יש אפשרות לחוות דעת,
להיות חלק מהשיח כלומר דיון פתוח. דף מייצג עסק , מותג, ארגונים או דמויות אשר רוצים לשמור על קשר עם האוהדים
שלהם ולהתעדכן במה שהם מעלים. רגע לפניי שאתם מתווכנים לפתוח דף פייסבוק או קבוצה חישבו היטב
מה מטרת הקבוצה ולפיה פתחו את הדרוש, יש לכך חשיבות מרובה כיוון שאם תפתחו מה שלא מתאים לכם,
הניהול החודשי לא יהיה פשוט כיוון שהוא לא יספק את כל הדרוש להם, מה שיש בדף עסקי אין לעיתים בקבוצה
ולכן זה קריטי. התאימו את זה לפי האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.
הקמת חשבון Business Manager
נכנסים לאתר : https://business.facebook.com/ כדי ליצור חשבון מודעות
מצד שמאל בכפתור כחול לוחצים על "צור חשבון" ויופיע לכם המסך הבא:
הקלידו את שם העסק והחשבון, יש לבחור שם שייקל עליכם לזהות עבור מי אתם מפרסמים בחשבון זה.
הקלידו את שמכם וכתובת מייל של העסק (יש להקליד כתובת מייל בשימוש כיוון שהוא דורש אימות. לאחר מכן לחצו
על חלון הבא שם ייפתח מסך דומה שיבקש מכם את פרטי העסק במלואם
יש לשים לב לשאלה שפייסבוק שואלים בסוף המסך– האם השימוש העסקי הוא עבור מוצר או שירות שאתם מעניקים
או שאתם מפרסמים עבור מישהו אחר. בחרו בתשובה שהכי מתאימה לעסק שלכם ושלחו את הטופס.
כנסו אל המייל אותו הקלדתם ואמתו את החשבון ע"י כניסה למייל שנשלח ע"י פייסבוק, במידה ולא קיבלתם לחצו על כפתור "סיום" והמשיכו.
מנהל מודעות פייסבוק
מנהל המודעות הוא המקום בו אתם מתחילים לפרסם את החשבון שלכם, הכירו את הסרגל העליון, אחד החשובים:
אז מה מסמל כל אייקון?
1.חזרה לדף ראשי לוגו פייסבוק
לוגו פייסבוק מקשר לחזרה לאתר הפייסבוק עם שם המשתמש איתו אתם מחוברים.
2.כניסה לכלים של מנהל המודעות
כך נראים הכלים, בהמשך כאשר תעשו לפחות קמפיין אחד תתווסף עמודת הגדרות חיוב ונתוני שימוש קהל.
2.2.1 איכות החשבון – ניתן לבדוק בעזרתו את סטטוס המודעות שלכם, שבכל מקרה תראו גם בדף החשבון.
2.2.2 בטיחות המותג- אפשרות להכנסת הדומיין של העסק ואפשרות לחסום את המודעות לדפי פייסבוק מסויימים
וניתן להוריד בה את רשימת בעלי הנכסים שתופיעו בהם.
עד כה לא ניכנס למקומות הללו עד יצירת קמפיין וגם מעט מאד כאשר ניצור את הקמפיינים.
2.2.3 הגדרות העסק בפייסבוק-
2.2.31.1 אנשים: מצד ימין יופיע אייקון "הוסיפי נכסים" יש להוסיף את הדף העסקי המשוייך לחשבון המודעות בלבד, כלומר אם פתחתם לעסק שלכם חשבון מודעות אבל אתם מנהלים גם עסק של מישהו אחר, לחשבון שלכם תוסיפו רק את הדף העסקי שלכם. ובחרו למי לתת הרשאות ניהול תחת "אנשים"
2.2.3.2 שותפים : אפשרות לתת שותפים מלאים לחשבון שלכם
2.2.3.3 דפים : הדפים המקושרים לדף
2.2.3.4 חשבון מודעות יציג את חשבונות המודעות שלכם רק לאחר שתתחילו לפרסם
2.2.3.5 קבוצות של נכסים עסקיים מאפשר לכם לחבר הרשאות בקלות יותר, אנו ממליצים לא להשתמש בזה, עד שאתם מומחים בפייסבוק.
2.2.3.6 אפליקציות: פה יופיע אפליקציות שמקושרות לחשבון במידה ויש, במידה ולא ניתן להוסיף או לבקש הרשאה לגישה לאפליקציה מסויימת. לא רלוונטי אם אינכם מתעסקים עם אפליקציות.
2.2.3.7 חשבונות אינסטגרם: מציגות לכם את האינטגרם המחובר אל חשבון המודעות והדף, מומלץ לצרף לחשבון דף אינסטגרם עקב הפופולריות של האפליקציה.
2.2.3.8 קן עסקים : האפשרות ליצור הרשאות ומדידות של נכסים וחשבון מודעות. אין בזה שימוש נכון לזמן זה.
2.2.3.9 פרוייקטים: ניתן לנהל חשבונות מודעות לפי פרוייקטים ומטרות, פחות מומלץ.
2.2.3.10 קטלוגים: אפשרות ליצירת קטלוג או בקשת גישה.
2.2.3.11 פיקסלים: חשוב ביותר יש להתקין את הפיקסל באתר שלכם כדי למדוד המרות וליצור קהלים ורימרקטינג.
2.2.3.12 סדרות אירועים לא מקוונים"ניתן להוסיף לסדרות אך הן דורושות אישור של כללי פייסבוק, אנו ממליצים לוותר על זה, פעילות שתעשו ותהיה שונה ממדיניות פייסבוק עלולה להזיק.
2.2.3.13 המרות מותאמות אישיות: המרות אשר אתם מגדירים לעצמכם ניתן להגדיר כאן
2.2.3.14 קבוצות של מקורות אירועים: אפשרות לעיון במסע הפרסום באופן כולל של פיקסלים, מודעות, דפים וכו… מבט כולל.
2.2.3.15 קהלים משותפים: נועד אם רוצים לשתף או לקבל שיתוף של קהלים מאדם אחר.
2.2.3.16 רישומים, דפי חדשות: אפשרות להוסיף פרטים על פרסום, אין בזה שימוש נכון לעכשיו.
2.2.3.17 אינטרקציות, Lead Access הגישה ללידים שלך לאחר ביצוע קמפיין לידים.
2.2.3.18 תשלומים: אפשרות להוספת אמצעי תשלום או צפייה באמצעי תשלום קיימים
2.2.3.19 מרכז אבטחה- אפשרויות אבטחה שונות לחשבון
2.2.3.20 בקשות: צפייה באנשים שביקשו הרשאה לחשבון
2.2.3.21 התראות פייסבוק: אפשרות חסימה או קבלת התראות מפייסבוק
2.2.3.22 פרטי העסק: הוספה/ שינוי של פרטי העסק
איך יוצרים חשבון מודעות?
לחיצה על לוגו פייסבוק מצד ימין ואז על כפתור "צור חשבון מודעות" מומלץ לעשות זאת כבר בחשבון הביזנס מנג'ר שפתחתם לפני כן.
בוחרים שם למנהל המודעות ואזור זמן ( בארץ יהיה "ירושלים") בחרו את המטבע הדרוש(בארצנו יהיה ILS) והמשיכו
יוצרים מודעה על ידי הקלקלה על כפתור "צור" מצד ימין, בוחרים ביצירת הקמפיין לפי המטרה שלכם :
תנו שם לסדרת המודעות, שם מדוייק שתדעו בדיוק איזה קמפיין זה, הכילו בשם את מטרת הקמפיין,
תאריך , אם זה היה בחג מסויים כתבו אותו, אם זו הייתה הטבה ספציפית רשמו אותה.
פילוח קהל יעד
הפילוח הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח
בחרו את הגיל, המין, תחומי העניין והאזור הגאוגרפי הנכון -אם הם גרים באותו אזור / היו לאחרונה באזור ועוד
הקפידו למלא את כל הפרטםי ולחפש תחומי עניין לפי "הצעות" שפייסבוק ייתנו לכם והקלידו לפני כן גם אתם כמה תחומים או מעסיקים שתואמים את קהל היעד שלכם.
צפו בדוחות, הסיקו מסקנות ובצעו אופטימיזציה
בכל קמפיין שתעשו צפו בנתונים שהשגתם לאחר מספר ימים, האם אתם הכיוון הנכון? האם אתם מתחילים
לראות את התוצאות שרציתם? אל תמהרו להסיק מסקנות במהירות, תנו מספר ימים טובים ואולי גם שבוע,
שבועיים (משתנה בהתאם לתחום שלכם) ותפיקו לקחים בהתאם. האם אתם מתחילים להרגיש תזוזות מהקמפיין?
אם רציתם לידים כנראה שהשתמשתם בניהול רשתות חברתיות ובחרתם את פייסבוק כפלטפורמת
פרסום ואת סוג הקמפיין- לידים, האם הפלטפורמה אכן הוכיחה את עצמה? ואם לא, אולי כי הטקסט
שכתבת לא יצר מספיק הזדהות? אולי המודעה לא משכה את עיניי הגולש? או שדווקא הפילוח שלכם
הוא זה שלא נתן תוצאות טובות?
בחנו היטב את התוצאות אל מול המטרה שהגדרתם.
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
מדריך לכתיבת תוכן מעולה לקידום אתרים
איך מנצחים בזירת השיווק הדיגיטלי? בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, כתיבת תוכן מעולה היא לא רק עניין של יכולת כתיבה, אלא אסטרטגיה מקיפה הכוללת מחקר,
מחקר מילות מפתח עבור הביטוי "קידום אתרים"
מחקר מילות מפתח הוא תהליך בו אתה מחפש מילים וביטויים שקשורים לנושא שברצונך לקדם, במטרה לשפר את ביצועי האתר שלך במנועי חיפוש כמו Google. הנה
איך להיות מדורג במקום הראשון בגוגל?
טכניקות קידום אתרים מתקדמות לשנת 2024 בעידן הדיגיטלי של היום, המקום הראשון בגוגל אינו רק סימן כבוד – הוא מפתח להצלחה עסקית. בעזרת הטכניקות הנכונות,
מהו NLP וכיצד הוא משפיע על עולם השיווק והקידום?
בעידן הדיגיטלי, המילה "NLP" יכולה להתייחס לשני מונחים שונים: Natural Language Processing ו-Neuro Linguistic Programming. למרות הדמיון בשם, מדובר בשני תחומים שונים לגמרי, אך יש
איך תוכנות האבטחה של ESET מגנות על המחשבים שלנו?
מבוא עולם אבטחת הסייבר הוא עולם מורכב ומשתנה במהירות. איומים חדשים מופיעים כל הזמן, וחשוב לוודא שהמחשבים שלנו מוגנים מפניהם. תוכנות אבטחה הן כלי חיוני
תוכנת אנטי-וירוס ואבטחת מידע
איך להבטיח הגנה מקיפה למחשבים ולמכשירים ניידים? בעידן הדיגיטלי, חשוב מאוד לשמור על המידע האישי והעסקי שלנו. כלי אנטי-וירוס ותוכנות אבטחת מידע הן השותפות שלנו
הגדרת קמפיין ממומן בגוגל
להצליח בגוגל אדוורדס הוא חוויה שמתחילה בתכנון נכון. אם אתם רוצים לבנות קמפיין שיכול להיות לכם מועיל, הנה כמה שלבים בסיסיים אשר יכולים לעזור: באמצעות
היתרונות של קידום אתרים אורגני
לקידום אתרים אורגני מספר יתרונות משמעותיים, כולל: להלן מספר יתרונות ספציפיים עבור עסקים: תנועה לאתר יכולה להגדיל את המכירות, קידום אתרים אורגני הוא דרך מצוינת
קידום אתרים בזול
הנה כמה שאלות אפשריות בנושא "קידום אתרים בזול": שאלות מפורטות יותר: שאלות ספציפיות יותר לעסקים קטנים ובינוניים: שאלות שיותר מתמקדות בגורמים טכניים: השאלות האלה עוזרות
ניתוח מילות מפתח רלוונטיות
ניתוח מילות מפתח רלוונטיות הוא תהליך של איתור מילות מפתח שאנשים עשויים להשתמש בהן בחיפוש אחר מוצר או שירות שלך. מילות מפתח רלוונטיות הן אלו
איך לבנות אסטרטגיה מנצחת בשיווק דיגיטלי
תקציר בעולם שבו הדיגיטל כולג את כל תחומי החיים, השיווק הדיגיטלי הוא מכונת הכוח של כל עסק. במאמר זה, נסקור את הכלים, הטכניקות והאסטרטגיות שיעזרו
טופס לבניית אתר אינטרנט
ישנם כמה שיטות לבניית אתר אינטרנט, כולל שימוש בפלטפורמות בניית אתרים כמו WordPress, Wix, Weebly ו-Squarespace, או בקוד HTML, CSS ו-JavaScript. אני מניח שאתה מחפש
כיצד בינה מלאכותית משפרת את אסטרטגיות השיווק?
שיווק בעידן המודרני דורש יצירתיות וחדשנות על מנת להתמודד עם האתגרים החדשים והמשתנים של השוק. השימוש בבינה מלאכותית (AI) מתגלה ככלי עוצמתי ויעיל ליצירת אסטרטגיות
הפקת דוח קידום אתר ללקוח
Google Search Console הוא כלי חזק של Google שמאפשר למנהלי אתרים לבחון ולמדוד את ביצועיהם במנות החיפוש של Google. להלן כמה שלבים שאתה יכול לבצע
תוכנית עבודה לשיווק ומיתוג
תוכנית שיווק ומיתוג כוללת מגוון של פעילויות שהן מאוד משתנות בהתאם לצרכים של החברה והיעדים שהיא מנסה להגיע אליהם. הנה מספר הצעות שיכולות להיות רלוונטיות
צעדים לשיפור וייעול האתר
אכן, ישנם מספר כלים שיכולים לעזור לך לייעל ולשפר אתרים אינטרנט באופן אוטומטי, להלן כמה מהם: שימו לב שכלים אוטומטיים יכולים לעזור רק במידה מסוימת.
ניהול תהליכים בעסקים – מפת הדרך לשדרוג ושיפור
פתיחה: בסביבת העסקים המודרנית, התחרות החזקה והדרישות המשתנות של השוק דורשות מהארגונים להיות יעילים ומותאמים לשינויים מתמידים. לשם כך, ניהול תהליכים הפך למרכיב מרכזי בניהול
אינטגרציה עסקית בתחום הקידום באינטרנט
האינטרנט הפך לכלי חשוב ביותר לשיווק וקידום מוצרים ושירותים בעידן המודרני. עם התפשטות הטכנולוגיות והרשתות החברתיות, חשיבותה של האינטרנט בשיווק ותהליך האינטגרציה העסקית הפך לחובה
תכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים באינטרנט
תכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים הם שני גורמים מרכזיים להצלחת פרויקטים בתחום האינטרנט. בעידן הדיגיטלי המודרני, פרויקטים רבים מבצעים פעילויות ומבצעים פעולות מקוונות על מנת להשיג
תכנון אסטרטגי – המפתח להצלחת פרויקטים
כיצד לבנות אסטרטגיה מוצלחת לאתרים ולפרויקטים באינטרנט התכנון האסטרטגי הוא כלי עצום שמסייע בהבנת היעדים, הכוונות והפעולות הנדרשות להצלחת פרויקטים שונים. בעידן האינטרנט, תכנון אסטרטגי
בדיקת אתר וורדפרס: מזהה תבניות, סורק אתר, בדיקת פלאגינים
בעולם הדיגיטלי של היום, ישנם אינספור אתרי אינטרנט המתוחזקים ומנוהלים באמצעות וורדפרס, מערכת ניהול תוכן פופולרית וגמישה. כדי לבדוק ולשפר את חוויית המשתמש, אנחנו צריכים
תגית alt לתמונה
תגיות alt (או "תיאורים חלופיים") משמשות למספר מטרות, כולל הפעלת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), הפוך את האתר לידידותי יותר לאנשים עם מוגבלויות ראיה, ומתן תיאורים
שיווק שותפים, עסק יעיל וכלים להצלחה בעידן האלקטרוני
שיווק השותפים הוא דגם עיסקי שבו יצרנים, מותגים או מפיצים מציעים לאנשים רגישים למכירות ושיווק להצטרף אליהם כשותפים ולשתף פעולה עםם במכירת מוצרים או שירותים.
מדריך להצלחת שיווק שותפים
שיווק שותפים הוא מערכת בה אנשים מרוויחים עמלה על ידי הפניית לקוחות או מכירות למוצרים או שירותים של חברה אחרת. שיווק שותפים: איך להתחיל, מה