קמפיין רימרקטינג הינו קמפיין המאפשר לך להציג את מודעתך הפרסומית בדיגיטל כמספר פעמים לאותו יוזר וכך להכניס את השרות או המוצר שאתה מציע לתודעתו. במונחו המקצועי – שיווק מחדש. כלומר להמשיך לשווק כל פעם בדרך אחרת. העיקרון הוא שהגולש כבר היה בפעילות כלשהי באתר שלנו ואז אנו מסמנים אותו בעזרת פיקסל שהטמענו באתר, של פייסבוק או גוגל. ניתן להגיע לגולשים שעשו פעילויות ספציפיות באתר ובהתאם להבין מה קורה באתר, האם הרבה נוטשים את האתר במקום ספציפי? אם כן יש לבחון מדוע דווקא שם נוטשים אותו. 

ריטרגטינג הינו איסוף מידע על לקוחות שכבר התעניינו בפרסום כלשהו ברשת אם זה על ידי צפייה בבאנרים, הקלקה על פוסט שפרסמנו, קריאה של ניוזלייטר שהופץ ועוד. בעזרת פלטפורמה זו אנו יודעים מי האנשים שהקליקו עלינו מה העדפותיהם, במה הם מתעניינים, מה המגדר שלהם ופילוח הגילאים. זה עוזר לנו לדעת מי מתעניין הכי הרבה ואולי יגרום לנו לבצע חשיבה מחדש בפילוח קהל היעד.

תהליך הגולש-כאשר הגולש מגיע אל אתר האינטרנט שלנו לאחר שדאגנו שיותקנו בו פיקסלים של פייסבוק וגוגל, אנו נוכל לעקוב אחר פעילותו ולבחון את העדפותיו, הקוקיז שמושתל לכולנו עוזר בתהליך וכך אנו "צובעים" הגולש כמתעניין. מעתה והלאה הוא יצפה בפרסומות שלנו בכל מדיה אפשרית שהכנו והפרסום שלנו ייכנס לתודעה שלו.

אין ספק שקמפיין מסוג זה הינו קמפיין מוצלח לחשיפה מוגברת ותפוצה של פרסום, מומלץ בהשקת מוצר או שירות חדש או ברצון לגרום להנעת פעולה כלשהי (רכישה או הורדת קובץ). ניתן להיחשף ללקוח בפלטפורמות שונות ואף בסוגי פרסום שונים: באנרים, וידאו, ניוזלייטר, בועית או כל דבר אחר.

עליכם לזכור שרימרקטינג או פרסום חוזר ולכן עליכם לדאוג שהפרסום יחזור ללקוח כשיווק מחדש לא רק על ידי מודעה אחת או שניים, אלא עוד כמה כדי שהלקוח לא יימאס במודעה, אלא להפך שייזכר שראה אותה בצורה אחרת ואולי עכשיו יביט בה שוב וירכוש או יעשה את הפעולה הרצויה. פרסום זה הינו כלי משמעותי וחשוב בשיווק הדיגיטלי ולכן יש להוסיף אותו לכל אסטרטגיה דיגיטלית באשר היא כדי לקבל את מגוון הקהלים ומגוון הפלטפורמות באזורי פרסום שונים.

כמובן שלאחר כל פרסום עליכם לנתח את הפעולות שביצעתם, איזו פלטפורמה עבדה הכי טוב? האם קמפיין בגוגל ממומן או דווקא קמפיין ברשתות החברתיות? מי הקהלים שגרמו לכם להשיג את המטרה?, אילו גילאים הקליקו הכי הרבה במודעה? וכו.. הפקת לקחים הינו הדבר הכי חשוב בסיום קמפיין, אם לא למדנו מה הכי נכון עבורנו הרי שלא עשינו דבר, כיוון שלא נוכל לשכפל או לוותר על קמפיין זה. 

 

מזה קמפיין רימרקטינג מזה קמפיין ריטרגטינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − six =

דילוג לתוכן