קידום מקומי

חיפושים מקומיים בגוגל הם חלק בלתי נפרד ממנוע החיפוש שלה, היא מאפשרת עולם שלם של תוכן

 ומיקומים שבעלי עסק נמצאים בו, הם יידעו לתת לכם את המסעדה הטובה ביותר בתל אביב, תספק לכם מידע אם היא כשרה או לא, כמה תגובות יש על המסעדה, מה היו התגובות והציון הכללי עליה, היכן היא נמצאת

מספר טלפון שלה ואפילו תפנה אתכם ישר לאתר בו תוכלו להזמין מקומות ישיבה.

 זה נקרא קידום מקומי לעסק והוא חשוב במיוחד כאשר מעוניינים לשווק ולפרסם את העסק.

 גוגל כמעצמה של מידע הפכה לאנציקלופדיה ולדפי זהב יחד כשהיא מאפשרת עשייה של פעולות בקלות

 ובחסכון של זמן. לאור העובדה שהיא כזאת היא גרמה לאלגוריתם שלה להבין יותר על סוגי החיפוש

 המקומיים של הגולשים והיא יודעת להבדיל בין סוגי חיפושים ולהבין מה הגולש מחפש בדיוק וגם

 אם היא לא הבינה נכון, חיפוש נוסף של הגולש יבהיר לה את הכל והיא תציג את מה שהוא רוצה בדיוק.

לכם כבעלי עסקים שנותנים שירות או מוכרים מוצרים חשוב קודם כל להתקדם בסביבה הטבעית שלכם, 

להתקדם קרוב לאזור בו אתם שוכנים כיוון שיהיה לכם קל יותר, בדרך כלל יהיה לכם פחות מחירי 

שילוח לדוגמא ועוד… כמובן שאתם פונים לכל הארץ או לכל העולם זה מצוין, אבל אם קהל היעד שלהם

 נמצא גם סביבכם, הכי קל זה להתחיל לפרסם עבורם, הרי נהיינו דור שמחפש רק נוחות.

קידום מקומי בעזרת גוגל לעסק שלי

מהם סוגי החיפוש המקומיים של הגולש?

חיפוש קונטקסטואלי – כאשר הגולש מחפש ביטוי באזור גאוגרפי ספציפי , "חנות רהיטים בקריות"

והמיקום של הגולש מזוהה באותו המיקום שחיפש את הביטוי. לעיתים הגולש יחפש מיקום של חנות ספציפית

 גם אם המיקום שלו שונה מימה שהוא הקליד ועל גוגל לא להתקיים למיקום שלו בזמן זה, היא צריכה להבין 

שאולי הוא מייעד את עצמו לנסיעה או בודק עבור מישהו אחר את המידע.

לאחרונה אנו עדים לתופעה בה הגולש כבר מבין שגוגל מזהה את המיקום שלו ושהיא יודעת עליו כמעט הכל, לכן הם התחילו להקליד תוצאות חיפוש ללא אזור גאוגרפי ספציפי ועליה להציג לו תוצאות חיפוש המתאימות למקום בו הוא נמצא, כיוון שהוא לא רשם את האזור הגאוגרפי בו הוא מעוניין וההנחה שהוא מחפש באזור בו הוא נמצא.

סוגי החיפוש הללו אמורים לתת לכם בעלי עסקים הסבר כיצד אתם מקדמים את העסק שלכם,עליכם להבין שהדבר הראשון שעליכם לעשות זה לפתוח חשבון בגוגל לעסק שליעם שם העסק, טלפון, כתובת קודם כל כדי להופיע במפה, לאחר מכן כדי לתפוס שטח בתוצאות ה SERP של גוגל ולהופיע תחת השם שלכם בחיפושים של גוגל. 

כאשר אתם תוסיפו את שם העסק עליכם יהיה לבחור את הקטגוריה של עסק, כך שאם הגולש חיפש באזור הגאוגרפי שלכם קטגוריה ספציפית אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש שלו, הרווחתם פרסום ואולי גם עוד לקוח.

חשיבות נקודת מכירה

לנקודת מכירה יש חשיבות גבוהה, למרות עידן החנויות הדיגיטליות עדיין ישנם אנשים שאוהבים למדוד את מה שהם קונים ולראות את המוצר לפניי רכישה, אין ספק עם הזמן חנויות פיזיות יפחתו, העלויות שלהן גבוהות ולא תמיד משתלמות. אם כבר יש לכם נקודת מכירה, ברור שקהל היעד מסביב הוא הרלוונטי ביותר, הפכו אותם ללקוחות חוזרים זה בדיוק מה שנקרא קידום מקומי, הציעו לכם להיות חברי מועדון וליהנות מהנחות והטבות עבורם, עצבו את החנות בהתאם לתרבות הסביבה. כשלקוח נכנס הוא יחליט לפי נראות החוץ של החנות אם הוא בכלל ייכנס לחנות הזו, השקיעו גם בחיצוניות שלה. כשהם ייכנסו היחס שלכם והעיצוב של המקום ישפיעו על זמן השהייה שלהם שם, על חווית הקנייה או בכלל על הרכישה או בכלל. 

חשוב על המסר שאתה רוצה להעביר ללקוח וכך תעצב את החנות ואת חווית השירות שאתה מעניק.

קידום מקומי לעסק אם הסביבה מוגדרת כקהל יעד זה הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות, התמקדו בפרסום עבור קהל יעד הזה ותגדלו לאט לאט כמו כל עסק מתחיל, אל תפספסו את הקידום הלוקאלי הוא זה שיאפשר לכם להרחיב את המעגל ולהתקדם. ניתן לפרסם את עצמכם בפלטפורמות נוספות כגון אפליקציות מהתחום שלכם שמוגדרות לפי סביבת מיקום ספציפית. 

עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.

קראו עוד »
אסטרטגיית מיתוג

אסטרטגיית מיתוג

לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה

קראו עוד »
איך מנהלים אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי

חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך

קראו עוד »
גוגל קונסול

גוגל קונסול

גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר    Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים  "אורגנית" בדף ה- SERP

קראו עוד »
מדריך גוגל אנליטיקס

מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס

קראו עוד »
קידום מקומי

קידום מקומי

קידום מקומי המכונה גם קידום לוקאלי הוא החשוב ביותר בעת קידום עסק שרוצה להרוויח גם מסביבתו הקרובה.

קראו עוד »
קידום אתרים אורגני בכל האפשרויות הדיגיטליות

מדריך לשיפור נראות דיגיטלית

שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון

קראו עוד »
מדריך חינמי לגוגל

גוגל לעסק שלי

איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business  יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/ 

קראו עוד »

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
Powered by