שיווק בגוגל – איך עושים זאת?

שיווק בגוגל מתחיל בלהכיר את הדברים החשובים שלה, בלחיצה על התמונה תעברו אל הסבר מפורט על הנושא

                             קידום מקומי

                          תופעת ארגז החול 

 

                           כלי החיזוי של גוגל 

כלים של גוגל שכולם חייבים להכיר

גוגל קונסול
מדריך גוגל קונסול

                                 גוגל טרנד

מדריך גוגל אנליטיקס
מדריך גוגל אנליטיקס

                               גוגל לעסק שלי

פרסום ממומן בגוגל -כל מה שצריך לדעת

הכל על גוגל ממומן

מדריך איך עושים קמפיין בגוגל ממומן באופן עצמאי
עשה זאת בעצמך

שיווק בגוגל זה להקים לכם פלטפורמה בגוגל לעסק שלי, זה להכיר את אפשרויות הפרסום של גוגל ממומן, איך הוא עובד ומה צריך לשנות בה כל הזמן, ללמוד על העסק שלנו ברשת, לחפש את המתחרים ולבצע את פעילויות הקידום שהם מבצעים. שיווק בגוגל זה לדעת כיצד פועל האלגוריתם שלו ולשנות את האתר בהתאם וכמובן לבצע שינויים גם באסטרטגיית המיתוג. להכיר את הכלים שכתבנו פה, לפתוח אנליטיקס ולדעת מהן מקורות התנועה לאתר ומי קהל היעד שגולש באתר שלי. שיווק בגוגל זה לבדוק שיש לך גוגל קונסול שמקושר לאתר ולהיכנס אליו לפחות פעם בשבועיים או חודש כדי לוודא שהפעילות שלהם באתר מתפקדת כראוי, שהנראות במובייל טובה ולבחון מהן המילים המובילות שגורמות לגולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם. במדריך זה כתוב כל מה שתצטרכו כדי להוביל בגוגל.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

רוצים להוביל בתחום שלכם?

חשיבות הפרסום בכלי הפרסום של גוגל עולה עם השנים, היא הפלטפורמה הטובה ביותר במקביל לרשתות החברתיות לפרסום. שיווק בגוגל הוא הפלטפורמה לעסקים לקבל לקוחות בזמן מיידי (פרסום ממומן רשת החיפוש ופרסום למטרת מיתוג, רשת המדיה. עליכם להכיר אותה היטב, את כל מה שהיא נותנת בחינם (תתפלאו יש המון כלים חינמיים לגוגל. 

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

איך מייצרים לידים

יצירת לידים (Leads) היא תהליך חשוב בשיווק דיגיטלי ובמכירות, שבו אתם מצליחים להשיג מידע אישי מאנשים שמתעניינים במוצרים או השירותים שאתם מציעים. למעשה, נכון לצאת

קראו עוד »

חדשנות בקידום אתרים ב-2024

בשנת 2024, עולם קידום האתרים מתקדם ומשתנה באופן מהיר. כדי להיות מוכנים לאתגרים ולהזדמנויות המצטמצמות, חשוב להבין את החדשנות שמתרחשת בתחום: 1. בינה מלאכותית (AI)

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × two =

דילוג לתוכן