קידום מקומי

חיפושים מקומיים בגוגל הם חלק בלתי נפרד ממנוע החיפוש שלה, היא מאפשרת עולם שלם של תוכן

 ומיקומים שבעלי עסק נמצאים בו, הם יידעו לתת לכם את המסעדה הטובה ביותר בתל אביב, תספק לכם מידע אם היא כשרה או לא, כמה תגובות יש על המסעדה, מה היו התגובות והציון הכללי עליה, היכן היא נמצאת

מספר טלפון שלה ואפילו תפנה אתכם ישר לאתר בו תוכלו להזמין מקומות ישיבה.

 זה נקרא קידום מקומי לעסק והוא חשוב במיוחד כאשר מעוניינים לשווק ולפרסם את העסק.

 גוגל כמעצמה של מידע הפכה לאנציקלופדיה ולדפי זהב יחד כשהיא מאפשרת עשייה של פעולות בקלות

 ובחסכון של זמן. לאור העובדה שהיא כזאת היא גרמה לאלגוריתם שלה להבין יותר על סוגי החיפוש

 המקומיים של הגולשים והיא יודעת להבדיל בין סוגי חיפושים ולהבין מה הגולש מחפש בדיוק וגם

 אם היא לא הבינה נכון, חיפוש נוסף של הגולש יבהיר לה את הכל והיא תציג את מה שהוא רוצה בדיוק.

לכם כבעלי עסקים שנותנים שירות או מוכרים מוצרים חשוב קודם כל להתקדם בסביבה הטבעית שלכם, 

להתקדם קרוב לאזור בו אתם שוכנים כיוון שיהיה לכם קל יותר, בדרך כלל יהיה לכם פחות מחירי 

שילוח לדוגמא ועוד… כמובן שאתם פונים לכל הארץ או לכל העולם זה מצוין, אבל אם קהל היעד שלהם

 נמצא גם סביבכם, הכי קל זה להתחיל לפרסם עבורם, הרי נהיינו דור שמחפש רק נוחות.

קידום מקומי בעזרת גוגל לעסק שלי

מהם סוגי החיפוש המקומיים של הגולש?

חיפוש קונטקסטואלי – כאשר הגולש מחפש ביטוי באזור גאוגרפי ספציפי , "חנות רהיטים בקריות"

והמיקום של הגולש מזוהה באותו המיקום שחיפש את הביטוי. לעיתים הגולש יחפש מיקום של חנות ספציפית

 גם אם המיקום שלו שונה מימה שהוא הקליד ועל גוגל לא להתקיים למיקום שלו בזמן זה, היא צריכה להבין 

שאולי הוא מייעד את עצמו לנסיעה או בודק עבור מישהו אחר את המידע.

לאחרונה אנו עדים לתופעה בה הגולש כבר מבין שגוגל מזהה את המיקום שלו ושהיא יודעת עליו כמעט הכל, לכן הם התחילו להקליד תוצאות חיפוש ללא אזור גאוגרפי ספציפי ועליה להציג לו תוצאות חיפוש המתאימות למקום בו הוא נמצא, כיוון שהוא לא רשם את האזור הגאוגרפי בו הוא מעוניין וההנחה שהוא מחפש באזור בו הוא נמצא.

סוגי החיפוש הללו אמורים לתת לכם בעלי עסקים הסבר כיצד אתם מקדמים את העסק שלכם,עליכם להבין שהדבר הראשון שעליכם לעשות זה לפתוח חשבון בגוגל לעסק שליעם שם העסק, טלפון, כתובת קודם כל כדי להופיע במפה, לאחר מכן כדי לתפוס שטח בתוצאות ה SERP של גוגל ולהופיע תחת השם שלכם בחיפושים של גוגל. 

כאשר אתם תוסיפו את שם העסק עליכם יהיה לבחור את הקטגוריה של עסק, כך שאם הגולש חיפש באזור הגאוגרפי שלכם קטגוריה ספציפית אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש שלו, הרווחתם פרסום ואולי גם עוד לקוח.

חשיבות נקודת מכירה

לנקודת מכירה יש חשיבות גבוהה, למרות עידן החנויות הדיגיטליות עדיין ישנם אנשים שאוהבים למדוד את מה שהם קונים ולראות את המוצר לפניי רכישה, אין ספק עם הזמן חנויות פיזיות יפחתו, העלויות שלהן גבוהות ולא תמיד משתלמות. אם כבר יש לכם נקודת מכירה, ברור שקהל היעד מסביב הוא הרלוונטי ביותר, הפכו אותם ללקוחות חוזרים זה בדיוק מה שנקרא קידום מקומי, הציעו לכם להיות חברי מועדון וליהנות מהנחות והטבות עבורם, עצבו את החנות בהתאם לתרבות הסביבה. כשלקוח נכנס הוא יחליט לפי נראות החוץ של החנות אם הוא בכלל ייכנס לחנות הזו, השקיעו גם בחיצוניות שלה. כשהם ייכנסו היחס שלכם והעיצוב של המקום ישפיעו על זמן השהייה שלהם שם, על חווית הקנייה או בכלל על הרכישה או בכלל. 

חשוב על המסר שאתה רוצה להעביר ללקוח וכך תעצב את החנות ואת חווית השירות שאתה מעניק.

קידום מקומי לעסק אם הסביבה מוגדרת כקהל יעד זה הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות, התמקדו בפרסום עבור קהל יעד הזה ותגדלו לאט לאט כמו כל עסק מתחיל, אל תפספסו את הקידום הלוקאלי הוא זה שיאפשר לכם להרחיב את המעגל ולהתקדם. ניתן לפרסם את עצמכם בפלטפורמות נוספות כגון אפליקציות מהתחום שלכם שמוגדרות לפי סביבת מיקום ספציפית. 

עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − six =

דילוג לתוכן