ניהול רשתות חברתיות

נטו קידום מתמחה בניהול רשתות חברתיות ובשירות ניהול דף פייסבוק, קידום העסק שלך בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל יעד שהגדרתם, זה בדיוק היתרון של הרשתות החברתיות, האפשרות לקלוע ישירות אל מי שבחרתם ולכן פייסבוק הולכת ותופסת תאוצה עם השנים.

נטו קידום מאמינים שניהול רשתות חברתיות מצריך ממנהל העסק קודם כל להבין מעט על הדף העסקי שלו ולכן נפרט לכם קצת על דף עסקי בפייסבוק ואיך לנהל אותו נכון:

עבודה נכונה עם פייסבוק היא כל קודם להבין מה הדף העסקי שלכם כולל, להתחיל להיכנס לאט לאט אל הדף ולהכיר כל כפתור שקיים בו.

להתנסות, להבין מה כל כפתור עושה ומה הוא מציע, סרגל הכלים הנמצא תחת מנוע החיפוש של פייסבוק לאחר שנכנסתם לדף העסקי והוא נראה כך:

איך לנהל דף עסקי בפייסבוק
ניהול רשתות חברתיות, איך לנהל נכון את הדף העסקי? להיות מקצוען בתחום ולהבין מה מטרת כל כפתור בפייסבוק.

למדו על כל תת קטגורייה בניהול דף פייסבוק

דף הכניסה לדף העסקי שפתחת יציג לך את הפוסטים שבו, תמונות, אודות ועוד… הדף הראשי של הדף העסקי. זה המקום לניהול דף הפייסבוק שלך

מרכז המודעות – יציג את סיכום הפרסום הממומן של הדף

דואר נכנס – יציג את כל ההודעות הנכנסות לדף העסקי

התראות – יציג התראות רלוונטיות לדף העסקי תגובות/שיתופים/ תיוגים ועוד

נתוני שימוש – הדף החשוב ביותר לניהול דף עסקי, הוא מאפשר לכם לקבל מידע על נתוני השימוש של הגולשים אצלכם בדף, כמות ביקורים, כמות צפיות, כמות מצוגות מקדימות של הדף, לייקים, תפוצות המלצות. זה יופיע לכם ישר שתיכנסו, פירוט מפורט יותר ללייקים ותפוצות יופיעו בסרגל כלים מצד ימין, כך ניתן לנתח יותר לעומק. לאחר מכן ניתן לראות את חמשת הפוסטים האחרונים שיצרת בדף ואת הנתונים שלהם, כמה מעורבות הם השיגו. ומתחתיו מופיע "דפים לצפייה" הינם דפים של מתחרים אשר מהם ניתן ללמוד על הפוסטים של המתחרים, כמה לייקים יש להם בעמוד, מעורבות ופוסטים בשבוע האחרון, מחקר המתחרים יאפשר לכם ללמוד על המצב שלכם לעומתם ולגרום לכם לרצות להשקיע יותר.

כלי פרסום- יציג לכם את כל הפוסטים שלכם, ישנים ופוסטים אם שמתם במצב של טיוטא או תזמונים לעתיד.

בכפתור "עוד" יוצג לכם "איכות הדף" האם יש על הדף הגבלות מכל סוג שהוא, זה הדרך של פייסבוק להזהיר אתכם מפגיעה במדיניות שלה.

תחת הגדרות ועזרה יש לכם פונקציות נוספות המאפשרות לכם להחליט על:

מי ינהל את הדף, קישור פייסבוק לאינסטגרם של העסק, הגבלות גיל, מי יכול לפרסם בדף ועוד…כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?

 

איך כותבים פוסט שימשוך תשומת לב, זה הטיפ לתהליך ניהול רשתות חברתיות נכון

כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?
משיכת תשומת לב ע"י צבעים – צבעים עזים, צבעים שדומים ללוגו שלכם, צבעים שמזכירים צבעים טרנדים אחרים, שימוש בתמונות וסרטונים זה חוק, לא מעלים פוסטים ללא תמונות או סרטונים. בנוסף כדאי להשתמש באימוג'ים וסמלים כיוון שהם מושכים את העין של הגולש. עליכם לזכור, כל פוסט חייב להניע לפעולה, אם זה על ידי יצירת תוסף "שלח הודעה" או הוספת מספר טלפון או אפשרות להיכנס לאתר לקבלת פרטים נוספים ועוד. הקפידו להוסיף לכל פוסט את מה שמתאים לו שאפליקציית פייסבוק מאפשרת כלומר: אם אתם מעלים משרה יש לעלות אותו למשרות של פייסבוק וכך גם אירוע, כל מפגש שמוגדר אירוע, כלומר שיש לו תאריך ושעה יש להוסיף אותו כאירוע. פייסבוק מעודדת את השימוש באלמנטים הללו ומאפשרת לכם לפרסם והיא מתריאה לאנשים סביב המיקום שקבעתם שיש אירוע או משרה חדשה קרוב לאזור מגוריהם, זה פרסום "חינמי" .

הקפידו להוסיף כתובת אינטרנט שהלקוחות יקבלו פרטים נוספים דרך אתר אינטרנט מסוים ולקצר את הכתובת של אתר האינטרנט ע"י אתרים שמאפשרים קיצורי כתובת. זכרו ניהול דף פייסבוק באופן יומיומי שוטף הוא חשוב ביותר!

 

רוצים להוביל בתחום שלכם?

קרא עוד, זה רק ירחיב לך את הידע!

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.

קראו עוד »
אסטרטגיית מיתוג

אסטרטגיית מיתוג

לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה

קראו עוד »
איך מנהלים אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי

חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך

קראו עוד »
גוגל קונסול

גוגל קונסול

גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר    Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים  "אורגנית" בדף ה- SERP

קראו עוד »
מדריך גוגל אנליטיקס

מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס

קראו עוד »
קידום מקומי

קידום מקומי

קידום מקומי המכונה גם קידום לוקאלי הוא החשוב ביותר בעת קידום עסק שרוצה להרוויח גם מסביבתו הקרובה.

קראו עוד »
קידום אתרים אורגני בכל האפשרויות הדיגיטליות

מדריך לשיפור נראות דיגיטלית

שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון

קראו עוד »
מדריך חינמי לגוגל

גוגל לעסק שלי

איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business  יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/ 

קראו עוד »
ניהול רשתות חברתיות, ניהול ממומן פייסבוק

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות הינו ניהול "לידים" לעסק שלך, פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לך להשיג עוד ועוד לקוחות בעזרתן. ניהול דף פייסבוק עסקי זה בדיוק מה שכל עסק צריך.

קראו עוד »
Open chat
Powered by