נטו קידום מתמחה בניהול רשתות חברתיות ובשירות ניהול דף פייסבוק, קידום העסק שלך בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל יעד שהגדרתם, זה בדיוק היתרון של הרשתות החברתיות, האפשרות לקלוע ישירות אל מי שבחרתם ולכן פייסבוק הולכת ותופסת תאוצה עם השנים.
נטו קידום מאמינים שניהול רשתות חברתיות מצריך ממנהל העסק קודם כל להבין מעט על הדף העסקי שלו ולכן נפרט לכם קצת על דף עסקי בפייסבוק ואיך לנהל אותו נכון:
עבודה נכונה עם פייסבוק היא כל קודם להבין מה הדף העסקי שלכם כולל, להתחיל להיכנס לאט לאט אל הדף ולהכיר כל כפתור שקיים בו.
להתנסות, להבין מה כל כפתור עושה ומה הוא מציע, סרגל הכלים הנמצא תחת מנוע החיפוש של פייסבוק לאחר שנכנסתם לדף העסקי והוא נראה כך:
למדו על כל תת קטגורייה בניהול דף פייסבוק
דף – הכניסה לדף העסקי שפתחת יציג לך את הפוסטים שבו, תמונות, אודות ועוד… הדף הראשי של הדף העסקי. זה המקום לניהול דף הפייסבוק שלך
מרכז המודעות – יציג את סיכום הפרסום הממומן של הדף
דואר נכנס – יציג את כל ההודעות הנכנסות לדף העסקי
התראות – יציג התראות רלוונטיות לדף העסקי תגובות/שיתופים/ תיוגים ועוד
נתוני שימוש – הדף החשוב ביותר לניהול דף עסקי, הוא מאפשר לכם לקבל מידע על נתוני השימוש של הגולשים אצלכם בדף, כמות ביקורים, כמות צפיות, כמות מצוגות מקדימות של הדף, לייקים, תפוצות המלצות. זה יופיע לכם ישר שתיכנסו, פירוט מפורט יותר ללייקים ותפוצות יופיעו בסרגל כלים מצד ימין, כך ניתן לנתח יותר לעומק. לאחר מכן ניתן לראות את חמשת הפוסטים האחרונים שיצרת בדף ואת הנתונים שלהם, כמה מעורבות הם השיגו. ומתחתיו מופיע "דפים לצפייה" הינם דפים של מתחרים אשר מהם ניתן ללמוד על הפוסטים של המתחרים, כמה לייקים יש להם בעמוד, מעורבות ופוסטים בשבוע האחרון, מחקר המתחרים יאפשר לכם ללמוד על המצב שלכם לעומתם ולגרום לכם לרצות להשקיע יותר.
כלי פרסום- יציג לכם את כל הפוסטים שלכם, ישנים ופוסטים אם שמתם במצב של טיוטא או תזמונים לעתיד.
בכפתור "עוד" יוצג לכם "איכות הדף" האם יש על הדף הגבלות מכל סוג שהוא, זה הדרך של פייסבוק להזהיר אתכם מפגיעה במדיניות שלה.
תחת הגדרות ועזרה יש לכם פונקציות נוספות המאפשרות לכם להחליט על:
מי ינהל את הדף, קישור פייסבוק לאינסטגרם של העסק, הגבלות גיל, מי יכול לפרסם בדף ועוד…כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?
איך כותבים פוסט שימשוך תשומת לב, זה הטיפ לתהליך ניהול רשתות חברתיות נכון
כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?
משיכת תשומת לב ע"י צבעים – צבעים עזים, צבעים שדומים ללוגו שלכם, צבעים שמזכירים צבעים טרנדים אחרים, שימוש בתמונות וסרטונים זה חוק, לא מעלים פוסטים ללא תמונות או סרטונים. בנוסף כדאי להשתמש באימוג'ים וסמלים כיוון שהם מושכים את העין של הגולש. עליכם לזכור, כל פוסט חייב להניע לפעולה, אם זה על ידי יצירת תוסף "שלח הודעה" או הוספת מספר טלפון או אפשרות להיכנס לאתר לקבלת פרטים נוספים ועוד. הקפידו להוסיף לכל פוסט את מה שמתאים לו שאפליקציית פייסבוק מאפשרת כלומר: אם אתם מעלים משרה יש לעלות אותו למשרות של פייסבוק וכך גם אירוע, כל מפגש שמוגדר אירוע, כלומר שיש לו תאריך ושעה יש להוסיף אותו כאירוע. פייסבוק מעודדת את השימוש באלמנטים הללו ומאפשרת לכם לפרסם והיא מתריאה לאנשים סביב המיקום שקבעתם שיש אירוע או משרה חדשה קרוב לאזור מגוריהם, זה פרסום "חינמי" .
הקפידו להוסיף כתובת אינטרנט שהלקוחות יקבלו פרטים נוספים דרך אתר אינטרנט מסוים ולקצר את הכתובת של אתר האינטרנט ע"י אתרים שמאפשרים קיצורי כתובת. זכרו ניהול דף פייסבוק באופן יומיומי שוטף הוא חשוב ביותר!
רוצים להוביל בתחום שלכם?
קרא עוד, זה רק ירחיב לך את הידע!
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן
6 תגובות