ניהול רשתות חברתיות
נטו קידום מתמחה בניהול רשתות חברתיות ובשירות ניהול דף פייסבוק, קידום העסק שלך בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל יעד שהגדרתם, זה בדיוק היתרון של הרשתות החברתיות, האפשרות לקלוע ישירות אל מי שבחרתם ולכן פייסבוק הולכת ותופסת תאוצה עם השנים.
נטו קידום מאמינים שניהול רשתות חברתיות מצריך ממנהל העסק קודם כל להבין מעט על הדף העסקי שלו ולכן נפרט לכם קצת על דף עסקי בפייסבוק ואיך לנהל אותו נכון:
עבודה נכונה עם פייסבוק היא כל קודם להבין מה הדף העסקי שלכם כולל, להתחיל להיכנס לאט לאט אל הדף ולהכיר כל כפתור שקיים בו.
להתנסות, להבין מה כל כפתור עושה ומה הוא מציע, סרגל הכלים הנמצא תחת מנוע החיפוש של פייסבוק לאחר שנכנסתם לדף העסקי והוא נראה כך:
למדו על כל תת קטגורייה בניהול דף פייסבוק
דף – הכניסה לדף העסקי שפתחת יציג לך את הפוסטים שבו, תמונות, אודות ועוד… הדף הראשי של הדף העסקי. זה המקום לניהול דף הפייסבוק שלך
מרכז המודעות – יציג את סיכום הפרסום הממומן של הדף
דואר נכנס – יציג את כל ההודעות הנכנסות לדף העסקי
התראות – יציג התראות רלוונטיות לדף העסקי תגובות/שיתופים/ תיוגים ועוד
נתוני שימוש – הדף החשוב ביותר לניהול דף עסקי, הוא מאפשר לכם לקבל מידע על נתוני השימוש של הגולשים אצלכם בדף, כמות ביקורים, כמות צפיות, כמות מצוגות מקדימות של הדף, לייקים, תפוצות המלצות. זה יופיע לכם ישר שתיכנסו, פירוט מפורט יותר ללייקים ותפוצות יופיעו בסרגל כלים מצד ימין, כך ניתן לנתח יותר לעומק. לאחר מכן ניתן לראות את חמשת הפוסטים האחרונים שיצרת בדף ואת הנתונים שלהם, כמה מעורבות הם השיגו. ומתחתיו מופיע "דפים לצפייה" הינם דפים של מתחרים אשר מהם ניתן ללמוד על הפוסטים של המתחרים, כמה לייקים יש להם בעמוד, מעורבות ופוסטים בשבוע האחרון, מחקר המתחרים יאפשר לכם ללמוד על המצב שלכם לעומתם ולגרום לכם לרצות להשקיע יותר.
כלי פרסום- יציג לכם את כל הפוסטים שלכם, ישנים ופוסטים אם שמתם במצב של טיוטא או תזמונים לעתיד.
בכפתור "עוד" יוצג לכם "איכות הדף" האם יש על הדף הגבלות מכל סוג שהוא, זה הדרך של פייסבוק להזהיר אתכם מפגיעה במדיניות שלה.
תחת הגדרות ועזרה יש לכם פונקציות נוספות המאפשרות לכם להחליט על:
מי ינהל את הדף, קישור פייסבוק לאינסטגרם של העסק, הגבלות גיל, מי יכול לפרסם בדף ועוד…כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?
איך כותבים פוסט שימשוך תשומת לב, זה הטיפ לתהליך ניהול רשתות חברתיות נכון
כדי למשוך את קהל הגולשים לקרוא את הפוסט שלכם ולא לגלול ולהתעלם ממנו עליכם ליצור פוסט שישכנע אותו לעצור ולהתסכל עליו, איך עושים זאת?
משיכת תשומת לב ע"י צבעים – צבעים עזים, צבעים שדומים ללוגו שלכם, צבעים שמזכירים צבעים טרנדים אחרים, שימוש בתמונות וסרטונים זה חוק, לא מעלים פוסטים ללא תמונות או סרטונים. בנוסף כדאי להשתמש באימוג'ים וסמלים כיוון שהם מושכים את העין של הגולש. עליכם לזכור, כל פוסט חייב להניע לפעולה, אם זה על ידי יצירת תוסף "שלח הודעה" או הוספת מספר טלפון או אפשרות להיכנס לאתר לקבלת פרטים נוספים ועוד. הקפידו להוסיף לכל פוסט את מה שמתאים לו שאפליקציית פייסבוק מאפשרת כלומר: אם אתם מעלים משרה יש לעלות אותו למשרות של פייסבוק וכך גם אירוע, כל מפגש שמוגדר אירוע, כלומר שיש לו תאריך ושעה יש להוסיף אותו כאירוע. פייסבוק מעודדת את השימוש באלמנטים הללו ומאפשרת לכם לפרסם והיא מתריאה לאנשים סביב המיקום שקבעתם שיש אירוע או משרה חדשה קרוב לאזור מגוריהם, זה פרסום "חינמי" .
הקפידו להוסיף כתובת אינטרנט שהלקוחות יקבלו פרטים נוספים דרך אתר אינטרנט מסוים ולקצר את הכתובת של אתר האינטרנט ע"י אתרים שמאפשרים קיצורי כתובת. זכרו ניהול דף פייסבוק באופן יומיומי שוטף הוא חשוב ביותר!
רוצים להוביל בתחום שלכם?
קרא עוד, זה רק ירחיב לך את הידע!
אינסטגרם
כיצד לגרום לאינסטגרם להיפתח בחלון חדש? בין אם אתה משפיען שאפתן, צלם או פשוט נהנה לשתף את התמונות שלך, אינסטגרם הוא המקום המושלם להציג את
© חוק זכויות יוצרים – האם יש תוכן, תמונות ללא
יש להיזהר מחשיפה לתביעה קחו בחשבון שהכל אסור! המאמר נועד ללמוד ואף לשאול את עצמינו האם אנחנו חלילה פוגעים בזכויות היוצרים! ראשית נעדכן ונאמר שהמאמר
איך להוציא קבלה מפייסבוק?
עשיתם קמפיין בפייסבוק ואף באינסטגרם ושילמתם עבורם לפייסבוק? כך ניתן להפיק קבלה (חשבונית ללא מע"מ). יש לקבל הרשאות ניהול בחשבון המודעות שירותים להפיק את הקבלה
go digital או בעברית לעבור לדיגיטל
בשנים האחרונות הקדמה והטכנולוגיה הביאה אותנו למצב שכמעט הכל מנוהל ומתבצע בעולם הדיגיטלי, אינטרנט, "עננים" תוכנות אונליין ועוד ביטויים מוזרים שאנו פחות מבינים. המהפכה הדיגיטלית
איך כותבים פוסט בוורדפרס
אז איך באמת מעלים פוסט בצורה הפשוטה ביותר לאתר\בלוג וורדפרס? נכנסים ללוח הבקרה (פנאל ניהול וורדפרס) WP-ADMIN.מצ"ב תמונות להמחשה ויזואלית מטה (כלל שלבי הביצוע). נכנסים
גודל תמונות באתר וורדפרס
גודל ואיכות התמונות בדף משפיעים בצורה ישירה ועקיפה על מהירות וזמני הטעינה, קידום מכירות ועוד. גודל התמונה הטובה ביותר עבור אתרי אינטרנט הוא במקסימום רוחב
מזה אבטחת אתר וורדפרס ואיך מבצעים?
מערכת ניהול תוכן וורדפרס הינה אחת מהמערכות הפופולריות ביותר בעולם ובעקבות כך ישנם המון האקרים המנסים ומנצלים את פרצות האבטחה של המערכת! זה לא אומר
פלטפורמת אירוח בענן שרת VPS מנוהל – Cloudways
לכניסה לאתר Cloudways נתחיל בכך שהמחירים גמישים ושקופים וניתן לבחור מה שרוצים לפי שימושכם, תמיד ניתן לשדרג את החבילה. קלאוד וייז נותנים אפשרות לבחור את
תוכנות לקידום אתרים
תוכנות לקידום אתרים אורגני או ממומן זאת אומרת כלים שיאפשרו ויעזרו לנו לקדם את האתר, האם להשתמש בהם?האם הרובוטים חכמים, האם האוטומציה באמת עובדת ומה
עמוד בדיקת מהירות
עמוד בדיקת מהירות העמוד הנ"ל נועד לבדיקת מהירות של האתר, במידה ונבדוק את המהירות בדף הראשי ונוספים ולא בדף ממוקד ייווצר קושי גדול לטפל בשגיאות
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל? אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר
גוגל קונסול
גוגל קונסול גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף
מדריך גוגל אנליטיקס
מדריך גוגל אנליטיקס גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה