שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי
כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון גוגל לעסק שלי ועוד.
כל הנכסים הדיגיטליים הללו מאפשרים לכם ליצור נראות בעולם הדיגיטלי ופשוט להיות חלק מעולם הפרסום שבו.
נשמח להזכיר לכם את היתרונות של העולם הדיגיטלי: עלויות פרסום זולות יותר, הגעה קלה יותר ישירות לקהל היעד, שליטה על תקציב הפרסום בכל זמן נתון ושליטה על האפשרות לשנות את הפרסום כל הזמן. כולנו חיים ונושמים דיגיטל, אין ספק שהעסק שלך צריך לתפוס שטחי פרסום ולהיראות טוב יותר ובולט יותר
איך לשפר את הנראות הדיגיטלית?
שם העסק והלוגו שלכם
בחירת לוגו לעסק הוא הדבר החשוב ביותר, הוא הפנים שלכם בכל פלטפורמת הפרסום, איך שייראה הלוגו שלכם זו התדמית שתראה בפניי הלקוח ולכן עליכם להחליט מראש על:
* בחירת הצבעים הנכונים – התאימו את הצבעים לתחום העיסוק עד כמה שאפשר לדוגמא אם אתם מתעסקים בגלישת גלים, נחמד אם הלוגו יהיה בצבעים של ים, ההקשרים במוח האדם תמיד עובדים יותר מידיי ועושים קישורים שיעזרו לכם לגרום להם לזכור אתכם טוב יותר.
*סלוגן – בחרו סלוגן שיוביל אתכם לאורך כל הדרך, הוא חייב להיות קשור בצורה כזו או אחרת אל העסק שלכם. עליכם להטמיע באופן מתמיד את הסלוגן תחת הלוגו, עליו להיות חלק בלתי מופרד ממנו כדי ליצור היזכרות טובה יותר במותג.
כלל-אין פלטפורמת פרסום שאתם משתמשים בו והלוגו לא נמצא! זה לא קיים זכרו זאת !
הגדרת קהל היעד ובניית גאנט שנתי
בחירת קהל יעד רלוונטי הוא הדבר החשוב ביותר בכל צעד בשיווק בכלל ובדיגיטל בפרט, כיוון שבעולם האינטרנטי בשונה מעולם הפרינט ניתן להגיע ספציפית אל קהל היעד הרצוי ברמה סבירות גבוהה יותר מאשר להגיע אליו בשלטי חוצות דרך פרסום בעיתון. אפשר לומר שזה מה שהפך את השיווק הדיגיטלי למבוקש ביותר. לא בכדי רוב תקציבי השיווק הדיגיטלי של רוב החברות עולה מידיי שנה על חשבון השיווק המסורתי. את הגדרת קהל היעד יש לערוך ביסודיות, נתחיל:
א. הגדירו האם המוצר שלכם מופנה לנשים או גברים או לשניהם
ב. הגדירו את הגילאים שאליהם אתם מפנים את המודעה. לדוגמא אם אתם משווקים צעצועים לילדים ואתם יודעים שאת הרכישות לרוב מבצעת האם, קהל היעד שלהם יהיו אמהות בגילאים מסויימים או "הורים לילדים בגיל…" ישנו פילוח מדויק כזה בקמפיינים שנועדו לרשתות החברתיות.
ג. הגדירו את האזור הגאוגרפי שאליהם אתם מתכוונים למכור: האם אתם מגבילים את עצמכם באזור או שלא? האם אתם פונים לאנשים שגרים באזור ספציפי, אנשים שהיו לאחרונה באזור ספציפי או אולי לאנשים שנוסעים כעת באזור מסוים.
ד. הגדירו את תחומיי העניין שמעניינים את אלה שאתם מפרסמים להם: האם הוא אוהבים לטייל ? האם הם אוהבים לטוס? אולי הם מכורי ניקיון? ועוד
ה. נסו להגדיר את העיסוק של קהל היעד בדקו האם הם מנהלים דפים עסקיים? האם הם מתעסקים בעולם הטכנולוגיה? ועוד.
ו. לאיזה מגזר אתם פונים? מגזר רוסי ? אולי דווקא למגזר הערבי? או לכולם?
ככל שתפרקו את קהל היעד לקהל ספציפי כך תוכלו להגיע טוב יותר אל הדרוש לכם.
לאחר שקהל היעד מוכן עליהם להכין גאנט שנתי שיעזור לכם לנהל את השיווק לאורך כל השנה עם התקציבים שניתנו לכם, לראות היכן אתם עומדים להשקיע יותר, היכן פחות וכמה אתם משקיעים בכל פלטפורמה. הגאנט השנתי לא רק שינהל לכם את התקציבים ויעשה לכם סידור עבודה, אלא גם יעזור לכם לנתח עלייה או ירידת מכירות שתהיה, תוכלו לראות איזו פלטפורמה עבדה טוב יותר ולהשיג מסקנות ואף לשנות את הגאנט בהתאם אם יש צורך. לאחר שפילחתם את קהל היעד נסו לחבר את הפלטפורמות הנכונות.
מספר דוגמאות מצומצם:
קהל צעיר – אינסטגרם, משפיענים ברשתות חברתיות שונות
עולם התעסוקה ומשאבי אנוש – לינקדאין ואתרי דרושים שונים
הורים – פייסבוק , אתרים שמדברים על הורות וחינוך ילדים
ישנם עוד המון דוגמאות נוספים, בדיוק כך אתם יוצרים את הגאנט השנתי וכך אתם מתכננים את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.
המתחרים שלך-היכן הם?
עליכם לוודא היכן המתחרים שלכם נמצאים, ערכו בדק בית, כנסו לאתרים שלהם, לעמודי הפייסבוק שלהם, לאינסטגרם לכל מה שאתם יכולים. בדקו את כמות הלייקים שיש להם, כמות הצפיות או המעורבות בכלל וכל מה שאתם יכולים לבדוק. אם אתם רואים שהם מקבלים הרבה אהדה בפלטפורמה מסוימת תאמצו אותו גם אתם, רק בדרך טובה יותר, חשבו איך אתם נותנים ערך מוסף מעבר למה שהמתחרה שלכם נותן, זהו פרט חשוב במיוחד. במקרים מסוימים ניתן להשתמש במודיעין עסקי ולברר אף מעבר.
תכינו לכם SWOT : חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות זה יעשה לכם סדר גם לנראות הדיגיטלית, כי הוא יעזור לכם להבין מה אתם רוצים לשדר. כשתדעו מה אתם רוצים לשדר אז תחשבו איך לשדר את זה נכון, זה אחד הדברים החשובים ביותר, קריאייטיב נכון יוביל אתכם לדרך הנכונה ולהשגת המטרות
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן
6 תגובות