שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי

כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון גוגל לעסק שלי ועוד.

כל הנכסים הדיגיטליים הללו מאפשרים לכם ליצור נראות בעולם הדיגיטלי ופשוט להיות חלק מעולם הפרסום שבו.

נשמח להזכיר לכם את היתרונות של העולם הדיגיטלי: עלויות פרסום זולות יותר, הגעה קלה יותר ישירות לקהל היעד, שליטה על תקציב הפרסום בכל זמן נתון ושליטה על האפשרות לשנות את הפרסום כל הזמן. כולנו חיים ונושמים דיגיטל, אין ספק שהעסק שלך צריך לתפוס שטחי פרסום ולהיראות טוב יותר ובולט יותר

איך לשפר את הנראות הדיגיטלית?

שם העסק והלוגו שלכם

לוגו נטו קידום

בחירת לוגו לעסק הוא הדבר החשוב ביותר, הוא הפנים שלכם בכל פלטפורמת הפרסום, איך שייראה הלוגו שלכם זו התדמית שתראה בפניי הלקוח ולכן עליכם להחליט מראש על:

* בחירת הצבעים הנכונים – התאימו את הצבעים לתחום העיסוק עד כמה שאפשר לדוגמא אם אתם מתעסקים בגלישת גלים, נחמד אם הלוגו יהיה בצבעים של ים, ההקשרים במוח האדם תמיד עובדים יותר מידיי ועושים קישורים שיעזרו לכם לגרום להם לזכור אתכם טוב יותר.

*סלוגן – בחרו סלוגן שיוביל אתכם לאורך כל הדרך, הוא חייב להיות קשור בצורה כזו או אחרת אל העסק שלכם. עליכם להטמיע באופן מתמיד את הסלוגן תחת הלוגו, עליו להיות חלק בלתי מופרד ממנו כדי ליצור היזכרות טובה יותר במותג.

כלל-אין פלטפורמת פרסום שאתם משתמשים בו והלוגו לא נמצא! זה לא קיים זכרו זאת !

הגדרת קהל היעד ובניית גאנט שנתי

בניית גאנט שנתי והגדרת קהל יעד

בחירת קהל יעד רלוונטי הוא הדבר החשוב ביותר בכל צעד בשיווק בכלל ובדיגיטל בפרט, כיוון שבעולם האינטרנטי בשונה מעולם הפרינט ניתן להגיע ספציפית אל קהל היעד הרצוי ברמה סבירות גבוהה יותר מאשר להגיע אליו בשלטי חוצות דרך פרסום בעיתון. אפשר לומר שזה מה שהפך את השיווק הדיגיטלי למבוקש ביותר. לא בכדי רוב תקציבי השיווק הדיגיטלי של רוב החברות עולה מידיי שנה על חשבון השיווק המסורתי. את הגדרת קהל היעד יש לערוך ביסודיות, נתחיל:

א. הגדירו האם המוצר שלכם מופנה לנשים או גברים או לשניהם

ב. הגדירו את הגילאים שאליהם אתם מפנים את המודעה. לדוגמא אם אתם משווקים צעצועים לילדים ואתם יודעים שאת הרכישות לרוב מבצעת האם, קהל היעד שלהם יהיו אמהות בגילאים מסויימים או "הורים לילדים בגיל…" ישנו פילוח מדויק כזה בקמפיינים שנועדו לרשתות החברתיות.

ג. הגדירו את האזור הגאוגרפי שאליהם אתם מתכוונים למכור: האם אתם מגבילים את עצמכם באזור או שלא? האם אתם פונים לאנשים שגרים באזור ספציפי, אנשים שהיו לאחרונה באזור ספציפי או אולי לאנשים שנוסעים כעת באזור מסוים.

ד. הגדירו את תחומיי העניין שמעניינים את אלה שאתם מפרסמים להם: האם הוא אוהבים לטייל ? האם הם אוהבים לטוס? אולי הם מכורי ניקיון? ועוד

ה. נסו להגדיר את העיסוק של קהל היעד בדקו האם הם מנהלים דפים עסקיים? האם הם מתעסקים בעולם הטכנולוגיה? ועוד.

ו. לאיזה מגזר אתם פונים? מגזר רוסי ? אולי דווקא למגזר הערבי? או לכולם?

ככל שתפרקו את קהל היעד לקהל ספציפי כך תוכלו להגיע טוב יותר אל הדרוש לכם.

לאחר שקהל היעד מוכן עליהם להכין גאנט שנתי שיעזור לכם לנהל את השיווק לאורך כל השנה עם התקציבים שניתנו לכם, לראות היכן אתם עומדים להשקיע יותר, היכן פחות וכמה אתם משקיעים בכל פלטפורמה. הגאנט השנתי לא רק שינהל לכם את התקציבים ויעשה לכם סידור עבודה, אלא גם יעזור לכם לנתח עלייה או ירידת מכירות שתהיה, תוכלו לראות איזו פלטפורמה עבדה טוב יותר ולהשיג מסקנות ואף לשנות את הגאנט בהתאם אם יש צורך. לאחר שפילחתם את קהל היעד נסו לחבר את הפלטפורמות הנכונות.

מספר דוגמאות מצומצם:

קהל צעיר – אינסטגרם, משפיענים ברשתות חברתיות שונות

עולם התעסוקה ומשאבי אנוש – לינקדאין ואתרי דרושים שונים

הורים – פייסבוק , אתרים שמדברים על הורות וחינוך ילדים

ישנם עוד המון דוגמאות נוספים, בדיוק כך אתם יוצרים את הגאנט השנתי וכך אתם מתכננים את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.

 

המתחרים שלך-היכן הם?

עליכם לוודא היכן המתחרים שלכם נמצאים, ערכו בדק בית, כנסו לאתרים שלהם, לעמודי הפייסבוק שלהם, לאינסטגרם לכל מה שאתם יכולים. בדקו את כמות הלייקים שיש להם, כמות הצפיות או המעורבות בכלל וכל מה שאתם יכולים לבדוק. אם אתם רואים שהם מקבלים הרבה אהדה בפלטפורמה מסוימת תאמצו אותו גם אתם, רק בדרך טובה יותר, חשבו איך אתם נותנים ערך מוסף מעבר למה שהמתחרה שלכם נותן, זהו פרט חשוב במיוחד. במקרים מסוימים ניתן להשתמש במודיעין עסקי ולברר אף מעבר.

תכינו לכם SWOT : חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות זה יעשה לכם סדר גם לנראות הדיגיטלית, כי הוא יעזור לכם להבין מה אתם רוצים לשדר. כשתדעו מה אתם רוצים לשדר אז תחשבו איך לשדר את זה נכון, זה אחד הדברים החשובים ביותר, קריאייטיב נכון יוביל אתכם לדרך הנכונה ולהשגת המטרות

חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?

שיפור נראות דיגיטלית מתחילה מאפשרת חוויית משתמש טובה, ככל שתעניק אותו לגולש טוב יותר, כך האתר שלך ישיג את מטרותיו מהר יותר
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

איך מייצרים לידים

יצירת לידים (Leads) היא תהליך חשוב בשיווק דיגיטלי ובמכירות, שבו אתם מצליחים להשיג מידע אישי מאנשים שמתעניינים במוצרים או השירותים שאתם מציעים. למעשה, נכון לצאת

קראו עוד »

חדשנות בקידום אתרים ב-2024

בשנת 2024, עולם קידום האתרים מתקדם ומשתנה באופן מהיר. כדי להיות מוכנים לאתגרים ולהזדמנויות המצטמצמות, חשוב להבין את החדשנות שמתרחשת בתחום: 1. בינה מלאכותית (AI)

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nineteen − two =

דילוג לתוכן