שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח

שימוש בכלי גוגל טרנד מאפשר לכם לדעת מה הכי אופנתי, במה הגולשים מתעניינים בתקופה ספציפית. 

זה יכול לעזור לכם לתחזק את האתר ולספק חומרים מעניינים, חמים וכאלה שמעניינים את רוב הגולשים,

זה יאפשר לכם כניסה מרובה לאתר, זמן שהייה גבוה כי חווית המשתמש תגדל ואם תציגו את הדברים באופן קריאייטיבי

 ונכון תוכלו גם לייצר המרה ולהפוך גולש ללקוח פוטנציאלי.

מילות חיפוש נכונות יעזרו לכם להתקדם באתר
מילות החיפוש הנכונות מאפשרות לך להתקדם נכון

כלי חקר ביטוי מפתח הוא הדבר החשוב ביותר אפילו לפניי בניית אתר אינטרנט. בשלב האפיון עליכם להכין 

את הקטגוריות בהתאם למילות החיפוש בהם רוצים לבלוט, בחירה נכונה תוביל את הצרכן באופן ברור למה שהוא רוצה

יהיה לו קל יותר להשיג את מה שרצה כאשר הגיע לאתר שלך ולך יהיה קל יותר כי ההמרה תהיה פשוטה יותר.

ולכן עוד לפני בניית האתר בשלב האפיון הכינו את חקר מילות המפתח גם על ידי שיטוט קצר באתר גוגל טרנד כדי להבין

מה הכי אופנתי וטרנדי בתחום שלכם. שימו לב כי הכלי מציג ביטויים עם נפח חיפוש גבוה כי זהו תפקידו, להציג

את מה שטרנדי ולוהט בזמן ספציפי במדינה מסוימת ולכן יכול להיות שיהיו ביטויים שלא תקבלו בהם תוצאות.

איך נראה גוגל טרנד?

גוגל טרנד איך זה נראה
תצוגה של גוגל טרנד

אז מה אנו רואים? זהו הדף הראשי בכניסה לאתר גוגל טרנד, ניתן לראות את שורת החיפוש בה אנו מקלידים 

מה שאנו בוחרים להקליד. מומלץ לרשום מילות ביטוי שקשורות לתחום ולהבין אם יש משהו חדש שצריך

להתייחס אליו באתר, אולי לעשות סרטון הדרכה בנושא או לכתוב תוכן איכותי שקשור לביטוי הטרנדי ולתחום שלכם.

בשלב הראשוני אנו רואים תחת שורת החיפוש את הדוגמאות שגוגל שמה: קים קרדשאין, גביע העולם בכדורגל ועוד…

אם זה קשור אלינו אפשר לרוץ על הביטויים הללו ואם לא, כנסו לחיפוש ותתחילו לגלות עולם שלם שכולם מדברים עליו.

כלי זה מאפשר גם השוואה בין ביטויים שיעזור לכם להסיק מסקנות נוספות על התחום.

איך משתמשים בגוגל טרנד?

לאחר שהקלדנו את מונח החיפוש הרלוונטי עבורנו, ניתן גם ליצור השוואה כפי שהזכרנו ואף לשנות את המדינה 

או התאריכים אותם אתם רוצים לבחון. האפשרות לשינויים והתאמה לצרכים שלנו הופכת את הכלי למבוקש

ופרקטי. נראה לכם דוגמא וננתח אותה יחד:

תצוגת השוואה בגוגל טרנד
תצוגת השוואה בכלי גוגל טרנד והשוואה בין ביטוי דף נחיתה לביטוי אתר אינטרנט

אנו רואים שהביטוי דף נחיתה מציג נתונים שונים מהביטוי אתר אינטרנט, כאשר אנו חושבים לתת שירות בניית אתרים

נוכל בעזרת השוואה זו לחשוב במה כדאי לנו להשקיע, האם בקמפיין למכירת דף נחיתה או קמפיין לבניית אתר אינטרנט?

לפי הנתונים אנשים מחפשים יותר את הביטוי בניית אתר מאשר דף נחיתה ולכן אם כבר עושים קמפיין ממומן בגוגל

 או בכל מקום אחר נשקיע על מכירת בניית אתר ופחות על דף נחיתה. ננווט את האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו בהתאם

וכך גם נגדיר את התקציב הנכון לכל אחד מהם.

המסקנות שניתן להגיע אליכם בעזרת גוגל טרנד זה לא רק מה המילה הכי מחופשת בתחום שלכם, אלא גם

האם מונח ספציפי הוא עונתי כלומר אם מחפשים אותו רק בזמן מסוים. בנוסף תוכלו לראות איזו עיר באות המדינה

מתעניינים במוצר זה יותר, זה יעזור לכם בפילוח קהל היעד.

אז בעצם ראינו את השימוש בכלי גוגל טרנד, אנו ממליצים לכם לעשות את הבדיקה הזו כאשר עושים חקר ביטוי מפתח

לטובת קידום אורגני SEO. עבודה של מספר דקות שתעניק לכם תובנות חשובות לאתר שלכם,לתוכן שתשימו בו 

ולערך המוסף שאתם יכולים לתת לגולש. כדי לבחון את נתוני הביצוע של התוכן הגדירו UTM ובדקו האם

הוא אכן סיפק תוצאות טובות יותר מתוכן אחר שהעלאתם. 

דוגמא לגוגל טרנד בביטוי "קידום אתרים"

גוגל טרנד בביטוי קידום אתרים

בביטוי "קידום אתרים" בשלושים יום האחרונים אנו רואים שהגרף לביטוי הזה עולה ויורד 

כאשר בירושלים מחפשים את הביטוי הזה הכי הרבה פעמים לאחר מכן במחוז מרכז ואז ת"א

זה יכול לעזור לנו בתובנות עסקיות לדוגמא: להפנות קמפיין גוגל ממומן דווקא לירושלים ומחוז מרכז

אם זה קהל יעד שאתם מעוניינים לעבוד איתו. תובנות אלה יכולות לחסוך להם תקציבים והסקנות 

מסקנות רק אחרי שבזבזתם כסף. זהו בדיוק היתרון של גוגל טרנד ולכן השימוש בו הולך וגובר.

חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?

שיפור נראות דיגיטלית מתחילה מאפשרת חוויית משתמש טובה, ככל שתעניק אותו לגולש טוב יותר, כך האתר שלך ישיג את מטרותיו מהר יותר
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »
דילוג לתוכן