בעידן של היום ברור לכולנו שחשיבות הפרסום בדיגיטל עולה דרגה בכל שנה, אנו עדים לעלייה בחיפוש ברשתות החברתיות ובאמינות שהפלטפורמה מייצגת עבור הלקוחות שלנו, המלצות לבעלי עסקים, חשיפה של חנויות אופנה, אפילו מכירות אישיות ופרטיות כמו נדל"ן פרטי ומכירת פרטי יד שנייה הפכו להיות מרכז העניינים ברשתות החברתיות, אז מדוע להתעסק בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמה עולה פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם?

פתיחת חשבון ברשתות החברתיות הינם ללא תשלום ובכך הם מאפשרות לכל אחד להתחבר אליהם, להיות חלק מהעולם הזה החל מנערים ועד מבוגרים וכך הם מכסים קהל יעד של כל בעלי העסקים ומאפשרים לאנשים ליהנות מחברותא תוך כדי חשיפה לפרסומות. 

מלבד העובדה שפתיחת חשבונות אלה הם ללא עלות, עלויות הפרסום בהן יחסית נמוכות לעומת המדיות האחרות כמו פרסום ברדיו או פרסום בטלוויזיה ולכן רבים מהעסקים מייעדים את תקציב הפרסום שלהם לעולם הרשתות החברתיות. גם אם בעלי העסקים אינם יודעים לעשות זאת עצמאית רוב חברות הפרסום אשר מציעות את השירות של ניהול רשתות חברתיות לוקחות אחוזים מתוך הסכום המוקדש לחשיפה/ליד/קליק בהתאם לסוג הפרסום.

האם פרסום בפייסבוק ואינסטגרם ידידותי למשתמש?

הסיבה שהרבה מהאנשים נמצאים ברשתות החברתיות  היא העובדה  שניתן להתחבר בקלות עם שם משתמש וסיסמא קבועים, ניתן לעדכן אודותינו באופן פשוט ופרסום הפוסטים הינו קל, מהיר ומאפשר חשיפה למי שאנו רוצים, מתי שאנו רוצים אם נדע לנהל זאת נכון כמובן. פייסבוק מאפשרת לכם הצעות של חברות ובכך מגדיל את הקשר שלכם ואת מעגל החברים הווירטואלי שלכם, הוא מאפשר לכם להגדיר הגדרות פרטיות שאתם מחליטים עליהם ומאפשר לכם עולם משלכם בדיגיטל. בגלל שהוא כל כך ידידותי ומשתפר כל הזמן לפי צרכי הגולש כמות המשתמשים רק עולה וכך הם מגדילים את קהל היעד שהעסק שלך יכול להגיע אליו ואם אתה רוצה להגיע לקבוצות גיל מסוימות או מין מסוים וכמובן שכבות פילוח נוספות אתה בטח .כבר מבין לבד מדוע חשוב להשכיר שירותי ניהול רשתות חברתיות 

כל הקבוצות הללו נותנות לגולש את התחושה שהוא לא לבד במערכה, יש עוד הורים שקשה להם עם הילדים בגיל ההתבגרות, יש עוד אימהות לילדים קטנים שלא ישנות בלילות. הקבוצות הללו יוצרות חברותא אשר יכולה להיות קהל יעד מדויק למוצר / לשירות שאתם מעניקים. עליכם לשקול אם לפתוח קהילה או לשלם עבור תשלום בקבוצה מסוימת שכבר צברה קהילה. יצירת קהילה בפייסבוק הינה פשוט ודורשת זמן רב לפיתוח שלא תמיד יוביל לתוצאות.

יצירת קהילה בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לכם לבנות קהילה, שתוביל אתכם ליהנות מטיפים, סיפורים ועוד בתחום שאתם בוחרים, אנו רואים קבוצות פייסבוק רבות שיצרו קהילות שונות המורכבות מתחביבים משותפים, כאב משותף, עזרה וטיפים בתחום מסוים, קבוצות בעלי מקצוע, קבוצות לנשים, קבוצות לאימהות, קבוצות של אבות, קבוצות להורים למתבגרים ועוד. 

כל הקבוצות הללו נותנות לגולש את התחושה שהוא לא לבד במערכה, יש עוד הורים שקשה להם עם הילדים בגיל ההתבגרות, יש עוד אימהות לילדים קטנים שלא ישנות בלילות. הקבוצות הללו יוצרות חברותא אשר יכולה להיות קהל יעד מדויק למוצר / לשירות שאתם מעניקים. עליכם לשקול אם לפתוח קהילה או לשלם עבור תשלום בקבוצה מסוימת שכבר צברה קהילה. יצירת קהילה בפייסבוק הינה פשוט ודורשת זמן רב לפיתוח שלא תמיד יוביל לתוצאות.

איך לטרגט בפייסבוק?

על הפילוח דיברנו לאורך כל המאמר אבל הוא החשוב ביותר ובגללו פייסבוק צברה תאוצה בפרסום ולכן חשוב לתת לו דגש ולהסביר כי כל פילוח אפשרי לביצוע בפייסבוק ואם לא באופן מדויק אז בדרך עקיפה אשר מובילה את העסק לכוון בדיוק לאן שהוא בחר. ניתן לפלח ע"י אזור גאוגרפי, גיל, מין, תחומי עניין, משרות ספציפיות, לבעלי עסקים מתחום מסוים ועוד… זכרו את זה באופן הכי פשוט, אם כולם שם, אתה כבעל עסק חייב להיות שםניהול רשתות חברתיות הינו השירות המוביל בשירותי הדיגיטל בעקבות הביקוש שהולך וגדל לתחום, זכרו פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם זה חובה!

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 13 =

דילוג לתוכן