במאמר זה נסביר מהו הפיקסל של פייסבוק, איך הוא עובד ומדוע הוא חשוב למשווקים.

הפיקסל של פייסבוק הוא קוד בלתי נראה שעוזר לאתרים לעקוב אחר התנהגות המשתמשים בפייסבוק. זה משמש עסקים רבים כדי להבין כיצד אנשים מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלהם בפייסבוק.

מהו הפיקסל של פייסבוק ומדוע צריך להיות לי אכפת?

הפיקסל של פייסבוק הוא קטע קטן של קוד JavaScript המאפשר לבעלי אתרים לעקוב אחר פעילות המשתמשים במספר פלטפורמות. זה כולל מעקב אחר קליקים, לייקים, שיתופים, הערות ופעולות אחרות שבוצעו באתר.

הפיקסל של פייסבוק הוא קוד שניתן לצרף לדף אינטרנט או להטמיע באפליקציה. לאחר מכן, הקוד יעקוב אחר פעילות הגלישה של המשתמש וישלח נתונים חזרה לפייסבוק.

השימוש בפיקסלים מאפשר לפייסבוק לאסוף מידע על הרגלי הגלישה של המשתמשים, המשמש לאחר מכן למיקוד פרסום בפלטפורמה.

פייסבוק משתמשת בפיקסלים כבר שנים וזה אחד המאפיינים החשובים ביותר באקוסיסטם הפרסום שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 − 5 =

דילוג לתוכן