אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים. זוהי אפליקציה חינמית שניתן להוריד מכל סמארטפון.

כיצד לפתוח חשבון אינסטגרם מבלי לשלם עבורו?

התחילו היום על ידי ביצוע ההוראות המפורטות שלנו.

השלב הראשון בפתיחת חשבון אינסטגרם הוא הורדת האפליקציה מחנות האפליקציות או גוגל פליי. לאחר שהורדת את האפליקציה, תצטרך ליצור חשבון על ידי הזנת כתובת הדוא"ל שלך ויצירת סיסמה. לאחר מכן תתבקש להזין את שמך, מין, תאריך לידה וארץ מגורים. תצטרך גם לספק את מספר הטלפון שלך כדי שאינסטגרם תוכל לשלוח לך קוד אימות באמצעות הודעת טקסט.

השלב הבא בפתיחת חשבון אינסטגרם הוא להעלות כמה תמונות או סרטונים מגליל המצלמה שלך או לצלם כמה חדשים עם המצלמה של האפליקציה. אתה יכול גם להשתמש באפליקציות אחרות כמו Photoshop Express או Snapseed למטרות עריכה לפני העלאתן לאינסטגרם.

השלבים לביצוע:

  1. בחר שם משתמש.
    עליך לבחור שם משתמש לפני שתוכל להתחיל להשתמש באינסטגרם. זה יהיה השם שיופיע ליד תמונת הפרופיל שלך כשאנשים אחרים עוקבים אחריך. אם אתה משתמש בשם האמתי שלך, ודא שהוא לא דומה מדי לשמות שמשמשים אנשים אחרים.
  2. צור תמונת פרופיל.
    כדי ליצור תמונת פרופיל, לחץ על "פרופיל" בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן גלול מטה עד שתראה את האפשרות להעלות תמונה חדשה. לחץ על "בחר קובץ" ובחר את התמונה שבה תרצה להשתמש כתמונת הפרופיל שלך.
  3. הגדר סיסמה.
    לאחר שהעלית את תמונת הפרופיל שלך, תצטרך להגדיר סיסמה. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על "הגדרות" בפינה השמאלית התחתונה של המסך. גלול מטה אל "סיסמה", הזן את הסיסמה הרצויה ולאחר מכן לחץ על "שמור".
  4. הוסף חברים.
    לאחר מכן, תצטרך להוסיף חברים. כדי לעשות זאת, לחץ על הסמל "+" הממוקם ליד שורת החיפוש. זה תפתח רשימה של אנשים שעוקבים אחריך באינסטגרם. לחץ על השם של אחד מאותם משתמשים כדי לשלוח להם בקשת חברות.
  5. שתף תמונות.
    לאחר שהוספת חברים, אתה מוכן להתחיל לפרסם תמונות וסרטונים. אתה יכול להעלות תמונות וסרטונים ישירות מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלך באמצעות תכונת המצלמה של האפליקציה. אם אתה מעדיף להשתמש בשיטה אחרת, תוכל גם לצלם תמונות וסרטונים באמצעות אפליקציות של צד שלישי כגון Google Photos, Dropbox ו- iCloud Photo Library.

לסיכום:

הקפד למלא את כל המידע בסעיף הפרטים המעורפלים כדי שזה לא ייראה כספאם או חצי לב מדי. שלב שלא הסתיים יגרום למילוי המידע שנשכח בהתבסס על מידע אחר על פלטפורמת מדיה חברתית שאולי לא יהיה מדויק (כלומר, אינסטגרם עשויה ליצור את האימייל שלך). אנו ממליצים בחום למלא כמה שיותר מהפרופיל שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 + 13 =

דילוג לתוכן