דף נחיתה הינו דף באינטרנט הקשור לעסק מסוים, מטרת דף זה הינה הצגת העסק בקצרה, אך בחוכמה שתוביל את הגולש להפוך ללקוח. כדי לגרום לדף נחיתה להוביל להמרה מסוימת בין אם ההמרה היא הרשמה לניוזלטר , השארת פרטים או הורדת קופון, על התוכן הכתוב בו להיות מיוחד, מרתק ומושך כדי שהגולש לא ייצא מהדף במהירות ואכן ישקול לבצע פעולה כלשהי.

דף נחיתה מתאים לעסקים שיש להם מטרה אחת אותה הם רוצים להשיג או אפילו לעסקים שכבר יש להם אתר אינטרנט, אך בקמפיין מסוים הם רוצים להשיג מטרה ספציפית אז עבור אותה מטרה הם פותחים דף נחיתה, דף זה מוביל לתוצאות גבוהות יותר כיוון שהוא ממוקד למטרה. בקמפיינים ממומנים שנעשים בגוגל מרבים להפנות לדף נחיתה כדי לייצר המרה משמעותית שתוביל להשגת היעדים.

אין ספק שעסק גדול שנותן שירותים רבים, לא יימצא ייעוד בדף נחיתה, אלא אם הוא מקדם תחום ספציפי, במקרה הזה אנו ממליצים לבנות אתר אינטרנט איכותי שמכיל תוכן רב, תמונות, מדריכים בתחום שאתם מתעסקים בו, ערך מוסף כלשהו שאתם חושבים עליו כדי לגרום לגולש להיות שם, להתעניין ולמצוא את מה שהוא בדיוק רוצה, זה מה שיוביל אותו להמרה שאתם מחפשים שהוא יעשה.

דף נחיתה ידוע כזול יותר מדף אינטרנט ולכן אם אתם חדשים בתחום ומעוניינים לנסות, זהו פתרון מעולה עבורכם, נסו להוביל ע"י דף נחיתה, כשתגדלו תבנו לכם אתר אינטרנט בנוסף או כעיקר הפעילות בדיגיטל.

זכרו שאם לא תסקרנו את הגולש, לא תספקו לו תוכן מעניין, סרטון שישאיר אותו פעור פה או כל דבר אחר מיוחד ושונה מהמתחרים שלכם, בדיוק כפי שהוא נכנס לאתר כך הוא ייצא, משמע הפסדתם לקוח.

אז לסכם לכם למה דווקא דף נחיתה?

מה צריך להיות בדף נחיתה?

קיימים מאות דפי נחיתה טובים, למדו וקבלו השראה

תובילו, תהיו שם, תנסו, מה כבר יכול להיות?

בהצלחה זמינים לכל שאלה,

072-3945985 נטו קידום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 + 13 =

דילוג לתוכן