גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים
"אורגנית" בדף ה- SERP של גוגל, קידום אורגני SEO חייב בדיקה יומיומית של האתר, ביצועים, בדיקות איך לשפר הוא מאפשר לכם ניתוחים של חיפושים שהגולשים
ביצעו בביטויים הקשורים לאתר שלכם ושירותים נוספים כמו:
הגשת מפת אתר לסריקה Sitemap
ניתן על ידי מערכת גוגל קונסול להציג לגוגל את מפת האתר Site map, מפת אתר היא הדרך בה נראה האתר כלומר המבנה והקישורים הפנימיים שבו.
הוא מגיע כקובץ XML או כקובץ HTML. חשוב לוודא את תקינותו באתר ולכן אם אינכם מתמחים בזה מומלץ לבקש מהתכנת שלהם לבצע זאת עבורכם.
מפת אתר חשובה מאד לקידום האתר בצורה האורגנית ובכלל. כיוון שהיא נותנת לגוגל היכרות ברורה עם האתר ולכן אתרים חדשים כדאי שיטמיעו את מפת
האתר וכמה שיותר מהר, היא מפשטת לאלגוריתם שלהם את כל המידע בדרך שהוא מכיר הכי טוב.
בקשה לאינדוקס בגוגל
במידה והעלתם עמוד חדש לאתר לא משנה כעמוד או כפוסט ואתם מעוניינים שהוא כבר יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, ניתן להגיש דרך גוגל קונסול
בקשה לסריקת העמוד. לא מומלץ להשתמש בזה פעמים רבות, כיוון שגוגל מקצה תקציב זחילה לכל אתר ואם תקראו לה כל הזמן לסריקה למען עמוד
אחד זה יכול להיות בעייתי ולכן יש לעשות בזה שימוש מושכל ולהשתמש בזה רק במקרים שבאמת דחופים לכם. "שליחת בקשה להוספה לאינדקס" בו הוסיפו
את ה URL אותו אתם רוצים שגוגל יסרוק והוא יעשה זאת.
תוצאות החיפוש
הכלי היחיד של גוגל שיספק לכם מידע על המיקומים שלכם הוא גוגל קונסול. יש הטוענים שהוא אינו מדוייק ואין להתסמך עליו, ברשת האינטרנט
קיימים כלים נוספים לבדיקה זו שאינם של גוגל. בפרמטר זו תוכלו לבחון את הביצועים שלכם, כמה הקליקו עליכם, על אילו מילות חיפוש הקליקו במנוע החיפוש
כך שהגיעו לאתר שלכם מתי הופעתם בתוצאות ה-SERP ועוד
קישורים
גוגל מאפשרת לכם לדעת אילו אתרים מקשרים לאתר שלכם, תפקידכם לבדוק מי האתרים הללו ואם אינכם מכירים אותך, תתנערו מהם !
יש להודיע לגוגל כי אינכם מכירים בקישור הזה כקישור שיש להתייחס אליו, זה חשוב מאד לקידום אורגני של האתר ולכן מומלץ לוודא לעיתים
קרובות שהאתר שלכם מוגן. ניתן לראות בו גם את הקישורים הפנימיים באתר.
תצוגת נייד בגוגל קונסול
עקב התחזקות האמונה כי רוב השימוש בגלישה באינטרנט בימים אלו נעשים ע"י הנייד גוגל מאפשר לבחון תקלות שיש לתקן באתר,
היא מתריעה מה יש לתקן ותפקידכם לעשות זאת. מיותר לציין שחובה לציין את התיקונים הללו כדי שתתקדמו היטב בתוצאות של גוגל.
שגיאות נפוצות :
-לא הוגדר אזור תצוגה : יש להגדיר את הדף למובייל
-אזור תצוגה ברוחב קבוע: יש לעדכן את האתר לרספונסיבי
-גודל גופן קטן: יש להגדיל את הטקסט למינימום גופן בגודל 12
-רכיבי מגע קרובים: יש להרחיק אלמנטים אחד מהשני
* אנו ממליצים לקשר את חשבון גוגל אנליטיקס לקונסול, ניתן לעשות זאת דרך גוגל אנליטיקס.
נכנסים אל חשבון האנליטיקס
לוחצים בתפריט מצד ימין על "צירוף משתמשים"
משם על SEARCH CONSOLE
ואז "הגדר שיתוף נתונים ב- SEARCH CONSOLE"
ניתן לקשר גם באמצעות הגדרות – נכסים- חשבונות מקושרים.
כאשר כל הנכסים מקושרים יהיה לכם קל יותר להבין את תוצאות הקמפיינים שלכם. חיבור של כל התהליכים יחד מאפשרים תצוגה נוחה שתאפשר לכם להבין את מסע הלקוח. ולהסיק מסקנות לגביי פעולות הגולשים.
צריכים שנקשר לכם בין חשבונות ונדריך אתכם?
אולי יעניין אותך גם:
שיווק דיגיטלי לעסקים – הצלחה אונליין
בעולם המתפתח והמשתנה בתדירות גבוהה של האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, שיווק דיגיטלי הוא לא רק המלצה אלא חובה עבור כל עסק שמעוניין להרחיב את הגעתו, לשפר
סודות ההצלחה בשיווק דיגיטלי – אסטרטגיות מנצחות וכלים חיוניים לסוכנויות
אסטרטגיות מרכזיות וכלים שסוכנות שיווק דיגיטלי וקידום אתרים צריכה להתמקד בהם כדי להשיג הצלחה בתחום. כדי להשיג הצלחה בתחום שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, סוכנות צריכה
בניית אתרים בוורדפרס – מהתכנון עד ההשקה
בעידן הדיגיטלי של היום, הקמת אתר אינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מההיבטים העסקיים והאישיים שלנו. פלטפורמת וורדפרס, מערכת ניהול תוכן פופולרית וגמישה, מספקת כלים נגישים
הגברת מעורבות ותפוצה בטיקטוק
כדי להגביר את התפוצה והמעורבות האורגנית בטיקטוק, יש כמה סודות וטקטיקות שכדאי להשתמש בהם. הנה מדריך כולל להצלחה: 1. הבנת האלגוריתם 2. תוכן איכותי ומעניין
אסטרטגיה שיווקית מובילה ומנצחת – 4 כללים
החשיבות של הבנה עמוקה ומעמיקה של השוק, קהלי היעד והמתחרים, כמוסד לבניית אסטרטגיה מנצחת. אסטרטגיה זו נשענת על ארבעה עמודי תווך מרכזיים: 1. מחקרי שוק
מה עלות ליד משוערת?
עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום