שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח

שימוש בכלי גוגל טרנד מאפשר לכם לדעת מה הכי אופנתי, במה הגולשים מתעניינים בתקופה ספציפית. 

זה יכול לעזור לכם לתחזק את האתר ולספק חומרים מעניינים, חמים וכאלה שמעניינים את רוב הגולשים,

זה יאפשר לכם כניסה מרובה לאתר, זמן שהייה גבוה כי חווית המשתמש תגדל ואם תציגו את הדברים באופן קריאייטיבי

 ונכון תוכלו גם לייצר המרה ולהפוך גולש ללקוח פוטנציאלי.

מילות חיפוש נכונות יעזרו לכם להתקדם באתר
מילות החיפוש הנכונות מאפשרות לך להתקדם נכון

כלי חקר ביטוי מפתח הוא הדבר החשוב ביותר אפילו לפניי בניית אתר אינטרנט. בשלב האפיון עליכם להכין 

את הקטגוריות בהתאם למילות החיפוש בהם רוצים לבלוט, בחירה נכונה תוביל את הצרכן באופן ברור למה שהוא רוצה

יהיה לו קל יותר להשיג את מה שרצה כאשר הגיע לאתר שלך ולך יהיה קל יותר כי ההמרה תהיה פשוטה יותר.

ולכן עוד לפני בניית האתר בשלב האפיון הכינו את חקר מילות המפתח גם על ידי שיטוט קצר באתר גוגל טרנד כדי להבין

מה הכי אופנתי וטרנדי בתחום שלכם. שימו לב כי הכלי מציג ביטויים עם נפח חיפוש גבוה כי זהו תפקידו, להציג

את מה שטרנדי ולוהט בזמן ספציפי במדינה מסוימת ולכן יכול להיות שיהיו ביטויים שלא תקבלו בהם תוצאות.

איך נראה גוגל טרנד?

גוגל טרנד איך זה נראה
תצוגה של גוגל טרנד

אז מה אנו רואים? זהו הדף הראשי בכניסה לאתר גוגל טרנד, ניתן לראות את שורת החיפוש בה אנו מקלידים 

מה שאנו בוחרים להקליד. מומלץ לרשום מילות ביטוי שקשורות לתחום ולהבין אם יש משהו חדש שצריך

להתייחס אליו באתר, אולי לעשות סרטון הדרכה בנושא או לכתוב תוכן איכותי שקשור לביטוי הטרנדי ולתחום שלכם.

בשלב הראשוני אנו רואים תחת שורת החיפוש את הדוגמאות שגוגל שמה: קים קרדשאין, גביע העולם בכדורגל ועוד…

אם זה קשור אלינו אפשר לרוץ על הביטויים הללו ואם לא, כנסו לחיפוש ותתחילו לגלות עולם שלם שכולם מדברים עליו.

כלי זה מאפשר גם השוואה בין ביטויים שיעזור לכם להסיק מסקנות נוספות על התחום.

איך משתמשים בגוגל טרנד?

לאחר שהקלדנו את מונח החיפוש הרלוונטי עבורנו, ניתן גם ליצור השוואה כפי שהזכרנו ואף לשנות את המדינה 

או התאריכים אותם אתם רוצים לבחון. האפשרות לשינויים והתאמה לצרכים שלנו הופכת את הכלי למבוקש

ופרקטי. נראה לכם דוגמא וננתח אותה יחד:

תצוגת השוואה בגוגל טרנד
תצוגת השוואה בכלי גוגל טרנד והשוואה בין ביטוי דף נחיתה לביטוי אתר אינטרנט

אנו רואים שהביטוי דף נחיתה מציג נתונים שונים מהביטוי אתר אינטרנט, כאשר אנו חושבים לתת שירות בניית אתרים

נוכל בעזרת השוואה זו לחשוב במה כדאי לנו להשקיע, האם בקמפיין למכירת דף נחיתה או קמפיין לבניית אתר אינטרנט?

לפי הנתונים אנשים מחפשים יותר את הביטוי בניית אתר מאשר דף נחיתה ולכן אם כבר עושים קמפיין ממומן בגוגל

 או בכל מקום אחר נשקיע על מכירת בניית אתר ופחות על דף נחיתה. ננווט את האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו בהתאם

וכך גם נגדיר את התקציב הנכון לכל אחד מהם.

המסקנות שניתן להגיע אליכם בעזרת גוגל טרנד זה לא רק מה המילה הכי מחופשת בתחום שלכם, אלא גם

האם מונח ספציפי הוא עונתי כלומר אם מחפשים אותו רק בזמן מסוים. בנוסף תוכלו לראות איזו עיר באות המדינה

מתעניינים במוצר זה יותר, זה יעזור לכם בפילוח קהל היעד.

אז בעצם ראינו את השימוש בכלי גוגל טרנד, אנו ממליצים לכם לעשות את הבדיקה הזו כאשר עושים חקר ביטוי מפתח

לטובת קידום אורגני SEO. עבודה של מספר דקות שתעניק לכם תובנות חשובות לאתר שלכם,לתוכן שתשימו בו 

ולערך המוסף שאתם יכולים לתת לגולש. כדי לבחון את נתוני הביצוע של התוכן הגדירו UTM ובדקו האם

הוא אכן סיפק תוצאות טובות יותר מתוכן אחר שהעלאתם. 

דוגמא לגוגל טרנד בביטוי "קידום אתרים"

גוגל טרנד בביטוי קידום אתרים

בביטוי "קידום אתרים" בשלושים יום האחרונים אנו רואים שהגרף לביטוי הזה עולה ויורד 

כאשר בירושלים מחפשים את הביטוי הזה הכי הרבה פעמים לאחר מכן במחוז מרכז ואז ת"א

זה יכול לעזור לנו בתובנות עסקיות לדוגמא: להפנות קמפיין גוגל ממומן דווקא לירושלים ומחוז מרכז

אם זה קהל יעד שאתם מעוניינים לעבוד איתו. תובנות אלה יכולות לחסוך להם תקציבים והסקנות 

מסקנות רק אחרי שבזבזתם כסף. זהו בדיוק היתרון של גוגל טרנד ולכן השימוש בו הולך וגובר.

חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?

שיפור נראות דיגיטלית מתחילה מאפשרת חוויית משתמש טובה, ככל שתעניק אותו לגולש טוב יותר, כך האתר שלך ישיג את מטרותיו מהר יותר
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.

קראו עוד »
אסטרטגיית מיתוג

אסטרטגיית מיתוג

לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה

קראו עוד »
איך מנהלים אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי

חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך

קראו עוד »
גוגל קונסול

גוגל קונסול

גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר    Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים  "אורגנית" בדף ה- SERP

קראו עוד »
מדריך גוגל אנליטיקס

מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס

קראו עוד »
קידום מקומי

קידום מקומי

קידום מקומי המכונה גם קידום לוקאלי הוא החשוב ביותר בעת קידום עסק שרוצה להרוויח גם מסביבתו הקרובה.

קראו עוד »
קידום אתרים אורגני בכל האפשרויות הדיגיטליות

מדריך לשיפור נראות דיגיטלית

שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון

קראו עוד »
מדריך חינמי לגוגל

גוגל לעסק שלי

איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business  יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/ 

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
Powered by