כאשר אנו מעוניינים להתחיל קמפיין לקהל המטרה שלנו במנהל המודעות של פייסבוק, אנו צריכים לחשוב מה מטרת הקמפיין.

אם נחשוב על זה לעומק, כל פעם שאנו עוסקים במטרה של ניהול רשתות חברתיות עלינו לחשוב מה אנו רוצים להשיג וזו תהיה המטרה.

פייסבוק הוסיפה לאחרונה את מטרת הפרסום על ידי קמפיין מודעות בפייסבוק, איך משתמשים בו ומה מטרתו? כל הפרטים במאמר הזה.

קמפיין מודעות בפייסבוק מטרתו יצירת קשר אינטימי ואישי יותר עם הלקוח. קשר מסוג זה מתאים לעסקים ספציפיים

ולא בטוח שיתאים לכל העסקים ולכן לפניי שאתם פונים לביצוע קמפיין זה, עליכם להבין האם יש לכם מי שיית מענה ישיר כל הזמן

באמצעות הודעות ללקוח? האם זה ישיג את המטרה האמיתית לשמה הקמפיין הוקם?

במידה ולא עליכם לוותר על זה וללכת על מטרות קמפיין אחרות כמו: תנועה, חשיפה או קמפיין לידים.

באמצעות קמפיין הודעות תקבלו הודעות ל- Messenger מאנשים שכיוונתם אליהם בקהל היעד.

את הקמפיין הזה מעלים כמו כל קמפיין פייסבוק, אך בוחרים ב"הודעות" במטרות הקמפיין. מומלץ להגדיר בהגדרות דף הפייסבוק

תשובה אוטומטית למי ששולח לכם הודעות בפרטי על מנת להגיב במהירות, אם לא הודעה שתספק תשובה לכולם, אז הודעה כללית

שמעדכנת אותם שקיבלתם את ההודעה וזה נמצא בטיפול.

אתם מוזמנים לבקר במאמר העלנו עבורכם: "מדריך חינמי לניהול רשתות חברתיות" .

מדריך לשיווק בפייסבוק, ניהול דף פייסבוק, ניהול ממומן בפייסבוק
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן בפייסבוק

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × four =

דילוג לתוכן