כאשר אנו מעוניינים להתחיל קמפיין לקהל המטרה שלנו במנהל המודעות של פייסבוק, אנו צריכים לחשוב מה מטרת הקמפיין.

אם נחשוב על זה לעומק, כל פעם שאנו עוסקים במטרה של ניהול רשתות חברתיות עלינו לחשוב מה אנו רוצים להשיג וזו תהיה המטרה.

פייסבוק הוסיפה לאחרונה את מטרת הפרסום על ידי קמפיין מודעות בפייסבוק, איך משתמשים בו ומה מטרתו? כל הפרטים במאמר הזה.

קמפיין מודעות בפייסבוק מטרתו יצירת קשר אינטימי ואישי יותר עם הלקוח. קשר מסוג זה מתאים לעסקים ספציפיים

ולא בטוח שיתאים לכל העסקים ולכן לפניי שאתם פונים לביצוע קמפיין זה, עליכם להבין האם יש לכם מי שיית מענה ישיר כל הזמן

באמצעות הודעות ללקוח? האם זה ישיג את המטרה האמיתית לשמה הקמפיין הוקם?

במידה ולא עליכם לוותר על זה וללכת על מטרות קמפיין אחרות כמו: תנועה, חשיפה או קמפיין לידים.

באמצעות קמפיין הודעות תקבלו הודעות ל- Messenger מאנשים שכיוונתם אליהם בקהל היעד.

את הקמפיין הזה מעלים כמו כל קמפיין פייסבוק, אך בוחרים ב"הודעות" במטרות הקמפיין. מומלץ להגדיר בהגדרות דף הפייסבוק

תשובה אוטומטית למי ששולח לכם הודעות בפרטי על מנת להגיב במהירות, אם לא הודעה שתספק תשובה לכולם, אז הודעה כללית

שמעדכנת אותם שקיבלתם את ההודעה וזה נמצא בטיפול.

אתם מוזמנים לבקר במאמר העלנו עבורכם: "מדריך חינמי לניהול רשתות חברתיות" .

מדריך לשיווק בפייסבוק, ניהול דף פייסבוק, ניהול ממומן בפייסבוק

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

תוכנות לקידום אתרים

תוכנות לקידום אתרים אורגני או ממומן זאת אומרת כלים שיאפשרו ויעזרו לנו לקדם את האתר, האם להשתמש בהם?האם הרובוטים חכמים, האם האוטומציה באמת עובדת ומה

קראו עוד »
בדיקת מהירות דף אינטרנט בגוגל pagespeed

עמוד בדיקת מהירות

עמוד בדיקת מהירות העמוד הנ"ל נועד לבדיקת מהירות של האתר, במידה ונבדוק את המהירות בדף הראשי ונוספים ולא בדף ממוקד ייווצר קושי גדול לטפל בשגיאות

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *