איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס

יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס

ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס

אם אין לכם חשבון בגוגל אנליטיקס אנא פתחו בקישור הבא: 

https://analytics.google.com
 
תת קטגוריה של הערות
מדריך איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס

לאחר מכן בחרו את התאריך בו עשיתם את הקמפיין רשמו מה הקמפיין שעשיתם, על מנת שיהיה לכם הכל מול העיניים תמיד מומלץ לרשום גם את עלות הקמפיין, מה הייתה מטרתו ובסיום אף מומלץ לעדכן אם השגתם את המטרה באמצעות פלטפורמה זו, זה הייעוד של ההערות ולכן היה חשוב לנו לכתוב את המדריך איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס.

בנוסף בחרו האם ההערה תהיה משותפת כלומר האם אתם רוצים שכל מי שנמצא תחת מנהלי האנליטיקס יראו או דווקא אם רוצים לשמור את המידע הזה לעצמכם ואז תבחרו את זה כ"פרטי".

מדוע חשוב לעדכן הערות בגוגל אנליטיקס?

בין אם אתם סוכנות דיגיטל, עסק עצמאי או אולי מנהלי דיגיטל בארגונים אתם בטח מנהלים מספר קמפיינים במקביל, קמפיינים ברשתות חברתיות, רימרקטינג בגוגל, שימוש בפרסום בטאבולה ואאוטבריין ועוד ועוד ולעיתים אפילו בתחומים שונים לחלוטין, קשה לנו לזכור מה עשינו לפני כחודש או חודשיים ולכן חשוב לכתוב את הכל, אם נראה להבין בדוחות האנליטיקס מדוע הייתה ירידה או עלייה בצפיות בדף מסויים, עלייה בהמרות או בנתונים אחרים נדע לשייך את זה בדיוק לפעילות שעשינו, כך נדע איזו פלטפורמה עבדה טוב יותר ויהיה לנו קל לנתח את הנתונים בצורה טובה יותר. אסור לנו לשכוח שהפקת הלקחים מכל קמפיין זה הדבר הכי חשוב שיש לעשות כדי להבין עלות מול תועלת ולהגיע בסופו של דבר למסקנה מי הפלטפורמה שמעניקה לנו את ההמרות הטובות ביותר שהגדרנו בין אם זה רכישת מוצר או זמן שהייה באתר. ולכן חשוב לדעת איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס, כך יהיה לכם קל יותר להבין את התמונה המלאה שלכם בעולם הדיגיטלי.

אולי יעניין אותך גם:

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × 5 =

דילוג לתוכן