קידום אתר אינטרנט בגוגל- איך עושים זאת?
כדי להתחיל בפעולות קידום אתר אינטרנט בגוגל, עליכם להבין את המבוא הבסיסי של מנוע החיפוש גוגל ולפני הכל להבין מזה קידום אתרים באינטרנט. קידום אתר הוא קידום אתר עסקי במנוע החיפוש של גוגל. עקב ריבוי משתמשים במנוע חיפוש זה, גוגל הפכה למעצמה, הצרכנים מחפשים בה את מה שהם צריכים ובעלי העסק זיהו את ההזדמנות והפכה את גוגל לזירת עסקים שכולם רוצים להופיע בה.
עולם שלם המכיל תכנים, תמונות, סרטונים, מדריכים,טיפים או צילומים מיוחדים, מפות ועוד הרבה דברים שייחשבו לערך מוסף לגולש או כמו שהעסקים רואים את הגולש, ללקוחות הפוטנציאליים. בזירה של גוגל, המלחמה כבר לא פשוטה, היא משנה את האלגוריתם שלה מאות פעמים בשנה, מה שאתה עושה טוב באתר שלך, לא בהכרח יהיה טוב בשנה הבאה. הזירה של גוגל כבר לא פשוטה בכלל, רבים שתופסים את המקום הראשון נהנים מהאמון של גוגל לאורך זמן וכמעט ברוב דפי האתר שלו ובכך הם זוכים לנראות מכובדת במילות החיפוש. כמה שקשה, זה אפשרי והתמדה בתהליך תוביל אתכם להצלחה, אז איך עושים זאת?
תוצאות הראשונות מעידות על התדמית שלך מול גוגל, התוצאה מוכיחה שהאתר שלך כולל מידע אמין, מידע שאפשר לסמוך עליו. לצרכן המשמעות היא גבוהה, בעולם בו הזמן עובר מהר וכל שנייה חשובה במיוחד שהגולשים רגילים שכל הפעולות באינטרנט הן מידיות, הוא לא מקדיש סבלנות לקריאה עמוקה, אלא מקליד מילת חיפוש בוחר בין האתרים הראשונים שתוצאות ומקבל את תשובתו. לכן עליכם לדעת שקידום האתר שלכם חייב להתחיל בתשאול הלקוח על מילות החיפוש המתאימות ביותר עבור העסק שלו. לדוגמא: האם הוא מוכר מוצר או שרות? , מה הערך המוסף שלו? במה הוא מעוניין לבלוט בעולם הדיגיטלי? מי קהל היעד שלו? היצע השאלות רחב, לאחר הקדמה ודיאלוג בנושא תוכלו למצוא יחד את הביטויים הנכונים. ביטויים אלה הן בגדר המלצה, כיוון שתפקידו של המקדם לבדוק האם אכן ניתן לקדם אותם והתחרות במילות הביטוי הללו היא קשה או לא. במידה והיא תהיה קשה, המקדם ייבחר גרסה דומה למילות הביטוי, אך בזנב ארוך.
ביטוי זנב ארוך הינו ביטוי המכיל לפחות שלוש מילים או יותר, הן קלות יותר לביטוי כיוון שבעבר שאילתת החיפוש של הגולשים כיוונה יותר לתחום רחב מידיי והמקדמים תפסו את מקומם היטב במקומות הראשונים וריבוי התחרות הפכה את מילות החיפוש, זנב קצר, לכמעט בלתי אפשרית. בכל מקרה הגולש שינה את התנהגותו והוא מחפש היום דברים יותר ספציפיים מאשר כלליים, כך שבכל מקרה הצרכן הפך את החיפוש של לזנב ארוך וכמובן שתפקידנו להתאים את הקידום לאופי החיפוש של הגולשים.
אם נקח לדוגמא את הביטוי "קידום אתרים בחיפה" זה ביטוי זנב ארוך, שלוש מילים או יותר. הביטוי "קידום אתרים" קשה יותר לקידום, זהו ביטוי "זנב קצר" שיש בו המון מתחרים. לאחר שנגדיר את מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק, ניצור טבלה בה נשים את הערכים הבאים: נבחן כיצד הביטוי מופיע בגוגל, אם הינכם מקלידים את הביטוי הלוואה לעסק וגוגל מראה תוצאות של הלוואות לעסקים, נשנה את הביטוי שלנו בהתאם לתוצאות של גוגל, הרי היא עשתה זאת כי היא יודעת שרוב הגולשים מחפשים את הביטוי בצורה זו. בנוסף נבדוק ב"כלי החיזוי של גוגל" איך היא משלימה את המילה הלוואה ומשם נוכל לחפש מילים קשורות לביטוי ובכך להרחיב את ביטויי החיפוש שלנו. בכל זמן חשוב לבדוק אם הביטוי אכן מתאים לעסק שאנו רוצים לקדם.
לאחר מכן נשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח שפתוח לשימוש למי שיש חשבון גוגל אדס ועשה בעבר קמפיין גוגל ממומן כלי זה מאפשר לבעלי אתרים להבין איזה מהביטויים הוא טוב יותר, מהי רמת התחרות במילות החיפוש הללו, אילו ביטויים מחפשים יותר ואילו פחות, אם נעלה את הביטוי תחת "ערכים היסטוריים" בכלי זה נוכל לבדוק את היסטוריית החיפושים של הביטויים. כלי זה מאפשר לנו לשקול שוב את מילות החיפוש. תמונה המצב תאפשר לנו להבין איזה ביטויים ניתן לוותר עליהם ובאילו יש להשקיע את רוב העבודה. לאחר שלב זה נבחן את התחרות של הביטויים, זאת נעשה בהקלדת מילת החיפוש בשורת החיפוש של גוגל תחת הביטוי in title: ואז את הביטוי במרכאות, זה ייתן לנו את התחרות, מספר האנשים משתמשים בביטוי הזה בכותרת שלהם. אם יש מעל 5000 ביטויים מילת החיפוש קשה לקידום, אם יש מתחת ניתן להתחיל לקדם אותו.
לאחר שהבנתם אם מילות החיפוש שלכם תחרותיות או לא, אם כדאי להשקיע בהן סמנו לכם את הביטויים החשובים לכן ביותר, הביטויים הכי רלוונטים ואלא שכן ניתן לקדם אותם כי התחרות אינה עצומה בהן. שנייה לפני שתפנו לקידום האתר זכרו לצאת מהקופסא, תכנים, סרטונים, קישורים, מאמרים ותוכן, תייצרו מהם כמה שיותר באופן שימשוך את הלקוח, שיהפוך לויראלי או לפחות שיעניין את הגולש וייצור לכם זמן שהייה באתר, את זה כבר תבחנו בגוגל אנליטיקס שלכם, אם אתם בדרך לקידום אתר פתחו לכם חשבון, זה הכלי החשוב ביותר למקדם אתרים שלקבלת עדכון על משתמשים והתנהגות באתר האינטרנט, אי אפשר להתעסק בקידום אתר אינטרנט בגוגל מבלי להשתמש בגוגל אנליטיקס.
עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן