ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר 

פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה כאשר מישהו יעשה פעולה באתר שלך

לדוגמא: פעולת רכישה או לחיצה על כפתור מסוים או כל דבר אחר שהגדרתם.

כלומר נוכל לבחון בעזרתו: מי היה באתר, איך הוא הגיע לאתר ומה הוא עשה באתר.

הפרמטרים הללו חשובים מאד לניתוח הקמפיינים שלנו, נדע מה עבר טוב יותר ומה פחות, פיקסל פייסבוק הוא חובה

להטמעה בזמן יצירת קמפיינים ואין לעבור על שלב זה.

את הפיקסל מעדכנים באתר האינטרנט, אם אין לך אתר, זה הזמן ליצור קשר לגביי שירות בניית אתרים.

איך מגדירים פיקסל פייסבוק באתר?

נכנסים אל הביזנס מנג'ר משם לחיצה ב"המבורגר" התפריט מצד ימין ואז "כל הכלים" שם יש להיכנס אל

"מדידה ודיווח" שם נמצא "פיקסלים" יש ללחוץ עליו, תמונה מצורפת למטה

פיקסל פייסבוק
איך מעדכנים פיקסל פייסבוק באתר שלנו כדי להיחשף לקהלים ולנתונים

יופיע לכם כפתור "צור פיקסל" בצבע ירוק לחצו עליו כדי להתחיל ליצור פיקסל פייסבוק

צרי פיקסל פייסבוק
כפתור פיקסל פייסבוק, איך ליצור אותו לאחר כניסה לקטגוריה פיקסלים

בחר שם שיעזור לך להבין שזה הפיקסל של האתר שלך והזן את כתובת ה URL שלך

את הקוד שקיבלת הגדר בהדר של אתר האינטרנט אליו הפיקסל מיועד

אירועים בפיקסל פייסבוק

חשיבות הפרסום בפייסבוק ידועה ובכלל ניהול רשתות חברתיות ידועה. אתם יכולים ליצור את מרב

התנועה לאתר מהפייסבוק, אם תפרסמו נכון, תעשו קריאייטיב מעניין, אולי כדאי שתקראו את המאמר 

"הסוד לשיווק דיגיטלי" כדי ללמוד על איך למשוך את הקהל אליכם.

הגדרת אירועים תחת פיקסל פייסבוק מאפשר לכם לדעת מה הפעולות שבוצעו באתר שלכם

על ידי גולשים שנכנסו בצורה אורגנית או מקמפיין ממומן. מדוע חשוב לדעת מה הם עשו?

כיוון שעליכם ללמוד על קהל היעד שלכם, מה הפריטים המועדפים בחנות שלכם או מה המאמר

שהכי אוהבים לקרוא באתר שלכם? זה ייתן לכם תובנות על הקהל שלכם ועל העדפותיו.

אירועים סטנדרטים בפייסבוק, אילו אירועים שפייסבוק מזהה כפעולות שקורות , כמו: מעבר

לתשלום, הוספת לעגלת הקניות ועוד… ניתן להגדירם יחד עם הפיקסל תחת הגדרת אירועים.

פייסבוק מאפשרת גם להגדיר אירועים מותאמים אישית.

הדבר הכי טוב הוא שניתן ליצור קמפיינים של המרות או מכירות מקטלוג או כל קמפיין אחר, רק לאותם

אנשים שהפיקסל זיהה פעולה כלשהי, כלומר אם יש לנו חנות אונליין וראינו שגולש ספציפי לחץ על מוצר מסויים

נוכל בהמשך לאותו גולש לפרסם הנחה על אותו מוצר, כיוון שלא הגיע לדף תודה ומשהו מנע ממנו לרכוש, אם זה המחיר

אז לאחר ההנחה סביר להניח שהוא ירכוש את המוצר ואם לא, נצטרך להבין מדוע וליצור שוב בדיקה על הקמפיינים ועל האתר.

הגדרת פיקסל פייסבוק חשובה כדי ללמוד על הקהל שלך יותר, מה הוא עושה כשהוא נמצא

אצלך באתר, במה הוא מתעניין יותר ובמה פחות. כאשר תראה התעניינות בדבר ספציפי

תוכל להרחיב בו את המידע או אולי למכור עוד פריטים דומים להם וכך תוכל להגדיל את ההכנסות שלך

אין ספק שזה יעזור לך לסדר את האסטרטגיה הדיגיטלית שלך.

מדריכים שיכולים לעניין אתכם:

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 − four =

דילוג לתוכן