זכרו שכל תמונה למימון באינסטגרם ופייסבוק דורשות עד 20% טקסט מגודל התמונה, תוכלו לבחון את כמות הטקסט בתמונה בכלי שכבת טקסט של פייסבוק בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

מידות לעיצוב מודעות באינסטגרם

מתכננים לפרסם באינסטגרם ? הגעתם למקום הנכון

פרסום תמונה באינסטגרם(המידות הינם בפיקסלים): 

לטענת פייסבוק ההתאמות מתבצעות בסטורי אוטומטית-גודל תמונה מירבי 30MB

ריבועי- רזולוציה מינימלית 600*600 , רזולוציה מקסימלית 1936*1936

 

 אופקי- רזולוציה מינימלית 315*600 , רזולוציה מקסימלית 1936-1936

 אנכי- רזולוציה מינימלית 750*600, רזולוציה מקסימלית 1936*1936

אם אתם מתכננים מודעות קרוסלה דעו כי מספר מינימלי של תמונה הינו 2 ומספר מקסימלי הינו 10 וסבילות יח רוחב גובה 1% 

פרסום סרטון באינסטגרם:

הסרטון יהיה עד גודל של 4GB ויהיה עד 120 שניות, בנוסף יכיל טקסט מתחת לסרטון עד כ- 2,200 תווים.  בהתאם לפורמט תתאימו את יחס הגובה והרוחב:

ריבועי – 1:1 ,    אופקי – 1.91:1 ,   אנכי 4:5 

פייסבוק מאשרת כי עדכון כתובת URL בסרטונים כאשר הם כתובים בטקסט לא תוכל לקשר אל ה-URL שבחרתם, אינסטגרם לא מאפשרת זאת.

מימדים לסטורי יהיו בקובץ MP4 או mov, אורך גם עד 120 שניות, מימדים 1080-1920 ורכיבי Codec K K לתצוגה:  H.264‏, VP8, לשמע: AAC‏, Vorbis.

דרישות עיצוב למודעות פייסבוק

המידות המופיעות הינם בפיקסלים ומותאמות לנייד תחילה עקב ריבוי השימוש בניידים

תמונת פרופיל – 128*128 , תמונת נושא – 360*640 בגודל של פחות מ 100 קילו בייט

לתמונת פרסום בפיד : PNG או JPG , יחס רוחב גובה 1.91:1 , 1080*1080

מידות לקמפיין קרוסלה: 1080*1080

מכיל מינימום 2 עד מקסימום 10 תמונות, פורמט התמונות PNG או JPG, גודל תמונה מקסימלי 30MB, יחס רוחב גובה 1:1

המדריך השלם לשיווק דיגיטלי

אם אתם מעוניינים ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי או לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל או אפילו לבחון את הנראות שלו, האם היא נכונה ומה בדיוק יש לשפר בה, הגעתם למקום הנכון.

אנו ממליצים להתחיל מנראות האתר והמותג, הנוכחות הדיגיטלית היא "סוף מעשה במחשבה תחילה" כיוון שיש תחילה להבין איך אנו ממתגים את העסק, מה הקווים המנחים שלו, מה המטרות ומה האסטרטגיה להשגת המטרות הללו. לאחר מכן המשיכו עם ניהול רשתות חברתיות או גוגל, משאירים זאת לבחירתכם החופשית.

עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seven − 7 =

דילוג לתוכן