פתיחת חשבון מודעות בפייסבוק היא פעולה חשובה לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו דרך הפייסבוק. הנה מדריך פשוט שיביא אתכם לפתיחת חשבון מודעות בפייסבוק:

צעד 1: כניסה לפייסבוק כדי לפתוח חשבון מודעות בפייסבוק, עליכם להיכנס לחשבון הפייסבוק שלכם. אם עדיין לא יש לכם חשבון פייסבוק, עליכם ליצור חשבון חדש.

צעד 2: פתיחת חשבון מודעות לאחר התחברות לחשבון הפייסבוק שלכם, עליכם לגשת לעמוד הפייסבוק למודעות. בשביל לעשות זאת, תלחצו על החץ הממוקם בפינה העליונה הימנית של המסך ותבחרו "פייסבוק לעסקים".

צעד 3: בחירת סוג החשבון כעת, עליכם לבחור את סוג החשבון שמתאים לצרכי העסק שלכם. יש לכם שני סוגי חשבונות לבחירה: חשבון אישי או חשבון עסקי. חשבון עסקי מתאים לבעלי עסקים ומקצוענים המעוניינים לפרסם מודעות למטרות פרסום ומכירות. חשבון אישי מתאים יותר לפרסום ברשתות חברתיות עם כוונה אישית.

צעד 4: יצירת מודעות לאחר בחירת סוג החשבון, יש לצרף את פרטי החשבון וליצור את המודעה הראשונה שלכם. בכדי ליצור מודעה, עליכם לבחור את הקמפיין וליצור את הגוף המודעה, שכולל את הטקסט, התמונות והקישורים של המודעה.

לסיכום:

פתיחת חשבון מודעות בפייסבוק היא פעולה חשובה לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו בפייסבוק. כדי לפתוח חשבון מודעות בפייסבוק יש לבצע כמה צעדים פשוטים: כניסה לפייסבוק, גישה לעמוד הפייסבוק למודעות, בחירת סוג החשבון (חשבון אישי או עסקי), וצרפו את פרטי החשבון ויצרו את המודעה הראשונה שלכם.

ליצור מודעה, יש לבחור את הקמפיין וליצור את הגוף המודעה, הכולל את הטקסט, התמונות והקישורים של המודעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seven + 9 =

דילוג לתוכן