לא.. אין לי אינסטגרם

לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט של לקוח: "זה של הצעירים, מה לי ולזה" 

אז זהו שלא! אתם מפסידים קהל ריווחי בטירוף.

אינסטגרם הינה פלטפורמה אשר מבוססת על תמונות וסרטונים קצרים מה שהופך אותה לזירת הפרסום האטרקטיבית ביותר עבור בעלי עסקים שרוצים לפרסם את עצמם ביעילות ובמהירות.

בעידן שלפני הפרסום במדיה החברתית היה לנו את הצורך להמחיש לרוכש את המוצר או השירות שלנו על ידי עלונים, עיתונים, שלטי חוצות וכו', אבל בנינו למי זה מספיק??
אז הצורך להנגיש את העסק לקהלים חדשים, אשר לא ביקרו באזור העסק או אפילו באותה מדינה ולגייס אותם כלקוחות פוטנציאלים, עלה לראש סדר העדיפויות של אנשי הפרסום בעולם כולו.

ואז הגיעו להם ענקיות המדיה החברתית ששינו את כללי המשחק פייסבוק יוטיוב טוויטר וכו'
לא נשווה בין חברה אחת לחברתה, רק נגיד שהם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה :).

להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ללא מאמץ

הפרסום הממומן באינסטגרם מושפע מנתוני המידע של פייסבוק וכך למעשה הופך את הפרסום באינסטגרם ליעיל במיוחד. בפרסום הממומן באינסטגרם תוכלו להרוויח פרסום יעיל בעלות נמוכה ביחס לשאר המתחרים.

נוסף על כך, גם לקוחות שרצו לבצע רכישה אך מסיבה כזאת או אחרת נטשו את התהליך או לקוחות שביצעו אינטראקציהמסוימת עם הדף שלכם כעת תוכלו לעקוב אחריהם עם פרסומות שיווקיות על מנת לגרום להם לבצע בכל זאת את הרכישה

תנו ב'סטורי

הסטורי מתבלט בתקופה האחרונה בתור אחד מכלי השיווק החשובים והיעילים ביותר עבור עסקים שרוצים לפרסם את עצמם.אינסטגרם למעשה, עוזר לכם להעביר מידע שיווקי ללקוחות שלכם בצורה מהירה וממוקדת עם זאת חשוב לציין שאם נעלה שלושה-ארבעה תמונות לפיד העסקי שלנו נהפוך לספאמרים מובילים מהר מאוד

אה מה מה

בסטורי אנחנו יכולים להעלות מידע ואינפורמציה שיווקית כאוות נפשנו ולהנות מאחוזי חשיפה גבוהים במיוחד ממש בחינם.
שלא נדבר על הפילטרים שתוכלו להשתמש בהם או ליצור כאלה ממותגים לעסק שלכם, מדבקות מעניינות ועוד פיצ'רים מגניבים שיהפכו את הסטורי שלכם לחוויה של ממש.

סרטונים באינסטגרם

מכירים את המשפט "תמונה שווה יותר מאלף מילים"? אז זהו שסרטון שווה יותר מאלף תמונות.
אחוזי ההמרה בעקבות צפייה בסרטוני מכר הוא מטורף, מהסיבה שללקוח קל יותר להתחבר למוצר שמוצג בסביבתו הטבעית כאילו זה אצלו ביד.לכן קחו כמה דקות ותשקיעו בסרטון איכותי בסביבה המותאמת לשירות או למוצר שאותו תרצו לשווק ותראו שהתוצאות לא יאחרו לבוא.

אז מי הקהל באינסטגרם

נתחיל ונאמר, שהקהל שעסוק כל היום באיך לבזבז את הכסף שלו נמצא באינסטגרם. טווח הגילאים שצופה, משתף ומעלה תוכן לאינסטגרם בצורה מסיבית, על בסיס יום יומי הוא בגילאי .18-35 זהו הנתח שוק החשוב ביותר עבור עסקים שאסטרטגיית הפרסום עוסקת בשיווק מוצר/שרות לקהל הצעיר

לסיכום

נסכם ונאמר שבסופו של דבר אינסטגרם היא כלי שיווקי מדהים עבור העסק שלכם, אם תקפידו על שימוש נכון ומקצועי, תוכלו להגדיל את החשיפה למותג שלכם וכך לייצר באזז רציני מסביבו. כמובן שבנוסף לזה תוכלו למשוך תנועה לאתר שלכם וכך להגדיל את המכירות שלכם ולעשות לכם יחסי ציבור לא רעים בכלל.

כותב המאמר:  SeoNpoint- קידום ובניית אתרים <—> https://seonpoint.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 4 =

דילוג לתוכן