שרת = למחשב הקיים בחוות שרתים, VPS זה שרת וירטואלי.

אחסון אתרים משותף הוא הפתרון החסכוני ביותר לעסקים קטנים ולסטארט-אפים.

אחסון אתר שיתופי – מתאים עבור אתרים\בלוגים\חנויות וכדומה הכוללות תעבורה נמוכה וללא צריכה "כבדה" של משאבים.

אחסון שרת VPS – מתאים עבור אתרים\בלוגים\חנויות וכדומה הכוללות תעבורה בינונית ויותר שמצריכה יותר תעבורה שאילתות ומשאי מערכת.

אירוח אתרים משותף הוא סוג של אירוח אתרים המאפשר לך לשתף את השרת שלך עם משתמשים אחרים באותו מחשב פיזי. זהו פתרון חסכוני יותר לעסקים קטנים ולסטארט-אפים, אך הוא מגיע עם כמה מגבלות, כגון רוחב פס מוגבל ושטח דיסק.

אחסון אתרים הוא שירות המאפשר לאנשים וארגונים לפרסם תוכן באתר אינטרנט או באפליקציית אינטרנט. זה גם מספק רוחב פס, שטח אחסון והעברת נתונים עבור אתרים אלה. שירותי אירוח אתרים יכולים להיות מסווגים לפי מי שמנהל את החומרה:

– אחסון אתרים משותף: סוג של אחסון אתרים בו מספר לקוחות חולקים את אותו שרת. הלקוח משלם תשלום חודשי כדי להשתמש במשאבי שרת כמו זמן מעבד, זיכרון, שטח דיסק ורוחב פס. סוג זה של אירוח אתרים הוא בדרך כלל זול יותר מאשר אירוח ייעודי מכיוון שהוא משתמש רק בשרת אחד עבור לקוחות רבים.

– VPS (שרת פרטי וירטואלי): מכונה וירטואלית המציעה ללקוחות את כל היתרונות של הפעלת מערכת משלהם על החומרה שלהם אך ללא עלות או תחזוקה של חומרה פיזית. לקוחות חולקים את משאבי המערכת עם משתמשי VPS אחרים אך הם מבודדים מתעבורה אחרת ברשת המארח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 + 2 =

דילוג לתוכן