שיתוף פעולה עם חברה שיש ברשותה תוכנה לקידום אתרים:

  1. מחקר ובדיקת החברה: חשוב לבדוק את החברה באינטרנט ולקבל מידע נוסף ממקורות חיצוניים. כדאי לבדוק את המוניטין שלה, ביקורות, ומוצרים שהיא מציעה.
  2. תמיכה בעברית: יש לוודא שהחברה מספקת תמיכה בעברית ואיך היא מתמודדת עם תהליך התרגום אם יש צורך.
  3. שאלות לשאול: כדאי לשאול על תנאי השיתוף פעולה, חלוקת הרווחים או התשלומים, התחייבויותיך במהלך השיתוף פעולה, זכויות המכירה בישראל, המשאבים שהחברה מספקת, סוגי התמיכה שהיא מספקת ללקוחות ואם היא עובדת כבר עם משווקים אחרים בישראל.
  4. תרגום המערכת: אם התוכנה לא תומכת בעברית, יש לדעת האם החברה מוכנה לשקול את התרגום ואיך אפשר לטפל בתהליך התרגום.
  5. תוכנית עסקית: חשוב להכין תוכנית עסקית שתתאר את המוצר או השירות, את השוק המיועד, את התוכנית השיווקית, את התחזית הכלכלית, ואת הניהול והארגון.

סיכום:
השתתפת בדיון שעסק בשיתוף פעולה עם חברה שיש ברשותה תוכנה לקידום אתרים. נכתבו כמה נושאים שהועלו בדיון:

תודה על ההשקעה בדיון ובסיכום. אני זמין לכל שאלה נוספת שיש לך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 3 =

דילוג לתוכן