יום ועוד יום עובר ואנחנו עדים לשינויים הדיגיטליים שכופים עלינו, גם אם החלטנו לא לקחת חלק בעולם הזה, בייחוד אם אנחנו בדור שנולד בשנות ה 70 או ה 80 ואנו יודעים מזה התמימות של פעם וכמה נזק העולם הדיגיטלי עושה לדור הבא או אפילו לנו, אנו מבינים שאין ברירה, הכול הופך להיות וירטואלי, אפילו חברות הבנקים העבירו את כל לדיגיטל, פיטרו עשרות אם לא מאות עובדים ואפליקציה אחת מחליפה כמה טובים מהם, איך הפכנו שבויים לעולם הדיגיטלי ? נראה שלא הייתה לנו ברירה, זה פשוט בא, הכול נמצא שם ואנחנו חייבים להמשיך לחיות איך שכולם חיים. אפליקציית האינסטגרם נכנסה לחיינו לאחר שמפתחיה ראו את הערך המוסף ואת השינוי המהפכני שעשתה פייסבוק והחליטה לקחת צעד קדימה ולעשות רשת חברתית שתתמחה בתמונות, היא הפכה לוויראלית עד כדי כך שפייסבוק החליטו לרכוש אותה וכמו שכבר אמרנו אין לנו ספק שחלקכם נמצאים שם ואם לא, זה הזמן!

ניהול אינסטגרם זה אחד הדברים הכי חשובים כיום בעסק, למה?

  1. זמן שהייה שעובד לטובתכם: קהל היעד שלכם, הצרכנים שלכם נמצאים שם, הם אפילו לא שמים לב שהם "מבזבזים" את זמנם באינסטגרם לפחות מעל שעה ביום, כמה דקות ביום קצת בבוקר, מעט בצהריים וטיפה לפני השינה נראית להם כמו מספר דקות בודדות, אך זה לא כך. הם נמצאים שם כל כך הרבה כדי לעקוב אחר החברים שלהם, כדי לראות מה חדש בעולם, מה טרדני, מה הכי כדאי לעשות בסופ"ש, מה בכלל קורה בכדור הארץ הזה? ובין לבין הם נחשפים לפרסומות בין אם ממומנות או לא וכך אתם כבעלי עסקים מגדילים את הפוטנציאל שלהם לחשיפה מרובה והכי חשוב למכירה.

כללי ניהול אינסטגרם הם פשוטים, עד כדי כך שצריך להבין שני דברים, יש פרסום אורגני ויש פרסום ממומן, קח לך כמה רגעים תבין מה הרווח שלך לכל מוצר, מה התקציב הדיגיטלי שלך ורוץ לנהל את האינסטגרם שלך מידיי יום, תוביל, תנצח ותזכור אם כולם שם- גם אתה!

לא יודע להתעסק בזה? שירות ניהול אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות בנטו קידום

חייג אלינו  072-3945985

אם עדיין לא קראתם את המאמר שלנו איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב, לחצו פה וקבלו טיפ לחיים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × four =

דילוג לתוכן