כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה. כתיבת נכונה מאפשרת ללקוח להבין מה מציעים לו, כך הוא מרגיש "ביטחון" ברכישה. רבים ירכשו אם הפנייה אליהם תהיה לרגש, למקום שמעורר את החולשה והכאב שלהם. כאשר אתם  מעוניינים למכור עליכם להבליט ללקוח את הערך המוסף שלכם. יש להדגיש את השוני שלכם מהמתחרים בכתיבה שיוצאת מחוץ לקופסא. 

עליכם להבין תחילה מה מטרת הכתיבה, האם אתם מחפשים מאמר לצורך SEO קידום אורגני או שאתם דווקא מחפשים כתיבת תוכן שתגרום ללקוח להגביר את זמן השהייה באתר שלכם או אולי בכלל תוכן שימשוך את הלקוח לבצע רכישה באתר. המטרות משתנות מחברה לחברה בהתאם למטרות שלה. ניתן לכתוב בלוגים, מאמרים, כתבות, קופירייטינג ועוד עליכם להבין מה היעדים שלכם ואז לנתח אילו ערוצי שיווק מתאימים לכם, כאשר תחליטו על פלטפורמות השיווק הנכונות תוכלו לבחור את התוכן הדרוש. עליכם ליצור תוכן שיביא לכם עבודה, קידום במנוע גוגל והצלחה לעסק שלכם ולכן כאשר אתם בוחרים בחברה שתעשה זו עבורכם עליכם לבחון את החברה ברמת האיכות של המאמרים, ברמת השירות וזמן שליחת התוכן.

הטרנד בזמן זה סוגד לתוכן ומדגיש שהתוכן הוא המלך וזה אכן כך. הכוונה היא שהתוכן הוא זה שייקבע אם הלקוח ישאיר לך את הפרטים שלו או ירכוש את המוצר שלך. מחקרים רבים מוכיחים זאת כל פעם מחדש. הרי האנשים מונעים פסיכולוגית ותוכן מניע אותם לפעולה, תוכן איכותי כמובן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × two =

דילוג לתוכן