Google Search Console הוא כלי חזק של Google שמאפשר למנהלי אתרים לבחון ולמדוד את ביצועיהם במנות החיפוש של Google. להלן כמה שלבים שאתה יכול לבצע כדי ליצור דוח ללקוח עבור האתר:

  1. גישה ל-Google Search Console: נכנס ל-Google Search Console עם החשבון שמנהל את אתר הלקוח. אם אין גישה, יש לבקש אותה מבעל האתר.
  2. בחירת האתר: בממשק, בחר את אתר הלקוח מהרשימה של אתרים שבה אתה מנהל.
  3. נתוני ביצוע: בחר באפשרות 'ביצוע' בתפריט הצדדי. תוכל לראות מידע על מנת החיפוש של Google, כולל תצוגות, לחיצות, יחס לחיצה לתצוגה (CTR), ומיקום ממוצע.
  4. יצירת דוח: אתה יכול לסנן את המידע בפי תאריכים, מילות מפתח, מדינות, ועוד. לחץ על 'ייצא' כדי להוריד את הנתונים לקובץ CSV או Google Sheets.
  5. פרשנות הנתונים: כדאי לעקוב אחר מגמות במשך הזמן, כמו השינוי במיקום הממוצע שלך או בכמות הלחיצות, ולראות איך השינויים באתר שלך משפיעים על ביצועים. כמו כן, כדאי לבחון מילים מפתח מסוימות, ולראות איך הדירוג שלך למילים האלו משתנה במהלך הזמן.

6. חיבור הדוח למסמך: לאחר שהורדת את הנתונים, תוכל להוסיף אותם למסמך שבו אתה מסכם את ביצועי האתר ואת השלבים הבאים לשיפור.

מקווים שזה עזר! לשאלות נוספות, נשמח לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × five =

דילוג לתוכן