דרישות עיצוב למודעות רשתות חברתיות

תוכן עניינים:

זכרו שכל תמונה למימון באינסטגרם ופייסבוק דורשות עד 20% טקסט מגודל התמונה, תוכלו לבחון את כמות הטקסט בתמונה בכלי שכבת טקסט של פייסבוק בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

מידות לעיצוב מודעות באינסטגרם

מתכננים לפרסם באינסטגרם ? הגעתם למקום הנכון

פרסום תמונה באינסטגרם(המידות הינם בפיקסלים): 

לטענת פייסבוק ההתאמות מתבצעות בסטורי אוטומטית-גודל תמונה מירבי 30MB

ריבועי- רזולוציה מינימלית 600*600 , רזולוציה מקסימלית 1936*1936

 

 אופקי- רזולוציה מינימלית 315*600 , רזולוציה מקסימלית 1936-1936

 אנכי- רזולוציה מינימלית 750*600, רזולוציה מקסימלית 1936*1936

אם אתם מתכננים מודעות קרוסלה דעו כי מספר מינימלי של תמונה הינו 2 ומספר מקסימלי הינו 10 וסבילות יח רוחב גובה 1% 

פרסום סרטון באינסטגרם:

הסרטון יהיה עד גודל של 4GB ויהיה עד 120 שניות, בנוסף יכיל טקסט מתחת לסרטון עד כ- 2,200 תווים.  בהתאם לפורמט תתאימו את יחס הגובה והרוחב:

ריבועי – 1:1 ,    אופקי – 1.91:1 ,   אנכי 4:5 

פייסבוק מאשרת כי עדכון כתובת URL בסרטונים כאשר הם כתובים בטקסט לא תוכל לקשר אל ה-URL שבחרתם, אינסטגרם לא מאפשרת זאת.

מימדים לסטורי יהיו בקובץ MP4 או mov, אורך גם עד 120 שניות, מימדים 1080-1920 ורכיבי Codec K K לתצוגה:  H.264‏, VP8, לשמע: AAC‏, Vorbis.

דרישות עיצוב למודעות פייסבוק

המידות המופיעות הינם בפיקסלים ומותאמות לנייד תחילה עקב ריבוי השימוש בניידים

תמונת פרופיל – 128*128 , תמונת נושא – 360*640 בגודל של פחות מ 100 קילו בייט

לתמונת פרסום בפיד : PNG או JPG , יחס רוחב גובה 1.91:1 , 1080*1080

מידות לקמפיין קרוסלה: 1080*1080

מכיל מינימום 2 עד מקסימום 10 תמונות, פורמט התמונות PNG או JPG, גודל תמונה מקסימלי 30MB, יחס רוחב גובה 1:1

המדריך השלם לשיווק דיגיטלי

אם אתם מעוניינים ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי או לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל או אפילו לבחון את הנראות שלו, האם היא נכונה ומה בדיוק יש לשפר בה, הגעתם למקום הנכון.

אנו ממליצים להתחיל מנראות האתר והמותג, הנוכחות הדיגיטלית היא “סוף מעשה במחשבה תחילה” כיוון שיש תחילה להבין איך אנו ממתגים את העסק, מה הקווים המנחים שלו, מה המטרות ומה האסטרטגיה להשגת המטרות הללו. לאחר מכן המשיכו עם ניהול רשתות חברתיות או גוגל, משאירים זאת לבחירתכם החופשית.

עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

תוכנות לקידום אתרים

תוכנות לקידום אתרים אורגני או ממומן זאת אומרת כלים שיאפשרו ויעזרו לנו לקדם את האתר, האם להשתמש בהם?האם הרובוטים חכמים, האם האוטומציה באמת עובדת ומה

קראו עוד »
בדיקת מהירות דף אינטרנט בגוגל pagespeed

עמוד בדיקת מהירות

העמוד הנ”ל נועד לבדיקת מהירות של האתר, במידה ונבדוק את המהירות בדף הראשי ונוספים ולא בדף ממוקד ייווצר קושי גדול לטפל בשגיאות מפני שיהיו המון

קראו עוד »
כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.

קראו עוד »
אסטרטגיית מיתוג

אסטרטגיית מיתוג

לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה

קראו עוד »
איך מנהלים אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי

חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך

קראו עוד »
גוגל קונסול

גוגל קונסול

גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר    Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים  “אורגנית” בדף ה- SERP

קראו עוד »
מדריך גוגל אנליטיקס

מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע”י חיבור גול אנליטיקס

קראו עוד »
קידום מקומי

קידום מקומי

קידום מקומי המכונה גם קידום לוקאלי הוא החשוב ביותר בעת קידום עסק שרוצה להרוויח גם מסביבתו הקרובה.

קראו עוד »
קידום אתרים אורגני בכל האפשרויות הדיגיטליות

מדריך לשיפור נראות דיגיטלית

שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *