זכרו שכל תמונה למימון באינסטגרם ופייסבוק דורשות עד 20% טקסט מגודל התמונה, תוכלו לבחון את כמות הטקסט בתמונה בכלי שכבת טקסט של פייסבוק בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל.
מידות לעיצוב מודעות באינסטגרם
מתכננים לפרסם באינסטגרם ? הגעתם למקום הנכון
פרסום תמונה באינסטגרם(המידות הינם בפיקסלים):
לטענת פייסבוק ההתאמות מתבצעות בסטורי אוטומטית-גודל תמונה מירבי 30MB
ריבועי- רזולוציה מינימלית 600*600 , רזולוציה מקסימלית 1936*1936
אופקי- רזולוציה מינימלית 315*600 , רזולוציה מקסימלית 1936-1936
אנכי- רזולוציה מינימלית 750*600, רזולוציה מקסימלית 1936*1936
אם אתם מתכננים מודעות קרוסלה דעו כי מספר מינימלי של תמונה הינו 2 ומספר מקסימלי הינו 10 וסבילות יח רוחב גובה 1%
פרסום סרטון באינסטגרם:
הסרטון יהיה עד גודל של 4GB ויהיה עד 120 שניות, בנוסף יכיל טקסט מתחת לסרטון עד כ- 2,200 תווים. בהתאם לפורמט תתאימו את יחס הגובה והרוחב:
ריבועי – 1:1 , אופקי – 1.91:1 , אנכי 4:5
פייסבוק מאשרת כי עדכון כתובת URL בסרטונים כאשר הם כתובים בטקסט לא תוכל לקשר אל ה-URL שבחרתם, אינסטגרם לא מאפשרת זאת.
מימדים לסטורי יהיו בקובץ MP4 או mov, אורך גם עד 120 שניות, מימדים 1080-1920 ורכיבי Codec K K לתצוגה: H.264, VP8, לשמע: AAC, Vorbis.
דרישות עיצוב למודעות פייסבוק
המידות המופיעות הינם בפיקסלים ומותאמות לנייד תחילה עקב ריבוי השימוש בניידים
תמונת פרופיל – 128*128 , תמונת נושא – 360*640 בגודל של פחות מ 100 קילו בייט
לתמונת פרסום בפיד : PNG או JPG , יחס רוחב גובה 1.91:1 , 1080*1080
מידות לקמפיין קרוסלה: 1080*1080
מכיל מינימום 2 עד מקסימום 10 תמונות, פורמט התמונות PNG או JPG, גודל תמונה מקסימלי 30MB, יחס רוחב גובה 1:1
המדריך השלם לשיווק דיגיטלי
אם אתם מעוניינים ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי או לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל או אפילו לבחון את הנראות שלו, האם היא נכונה ומה בדיוק יש לשפר בה, הגעתם למקום הנכון.
אנו ממליצים להתחיל מנראות האתר והמותג, הנוכחות הדיגיטלית היא "סוף מעשה במחשבה תחילה" כיוון שיש תחילה להבין איך אנו ממתגים את העסק, מה הקווים המנחים שלו, מה המטרות ומה האסטרטגיה להשגת המטרות הללו. לאחר מכן המשיכו עם ניהול רשתות חברתיות או גוגל, משאירים זאת לבחירתכם החופשית.
עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן
3 תגובות