מה צריך להיות באתר תדמית?

 נתחיל מלהבין מהו אתר תדמית, אתר תדמיתי הינו אתר המתאים לבעלי עסקים / בעלי מקצוע אשר מעוניינים להציג בצורה וירטואלית את פרטי העסק. ניתן לומר שזה כרטיס הביקור החדש בעולם הדיגיטלי, הוא מאפשר לכם להיות חלק מהעולם הזה שהולך וגדל. מלבד האופציה שלו להיות נוכח ברשת הוא מאפשר לכם לצבור לקוחות, להופיע, להשפיע, להראות את הגלריה שלכם ואת מה שאתם מציעים באופן ויזואלי גם מרחוק.

זה לא עולה הרבה כ…… קשה לבעלי עסקים עם המילה הזאת, לעתים הם לא רוצים להוציא כסף על הדברים הללו אז קיצרנו לך תוציאו רק כ… כי זה באמת חלק קטן מהכסף שלכם, נטו קידום תיתן לכם מחיר אטרקטיבי, סמכו עלינו.

 למה כדאי לכם ליצור אתר אינטרנט ? למה אתם צריכים להשקיע קצת מהתקציב שלכם?

זה לא תקציב גבוה, כדי להיות במקומות הנכונים, לתפוס את הלקוח

אתר תדמית יכול להחיל עמודים רבים אך אין צורך ניתן לבנות אתר עם שניים עד ארבעה עמודים המכיל אודות, מידע על המקום שלכם, היכן אתם נמצאים, קצת לקבל נראות דיגיטלית

אם אין לכם תקציב ניתן לבנות דף נחיתה, דף המכיל עמוד אחד.

אתר תדמית זה בדיוק כרטיס הביקור שלנו, 20 שנה אחורה היינו נותנים ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור, אתר התדמית זה הכרטיס ביקור שלנו ולכן חייבים ליצור אחד כזה, כולם נמצאים בדיגיטל המתחרים שלך והלקוחות שלך שם, תעמוד מול המתחרים שלך ותשיג את הלקוחות שלך.

גם אתה כלקוח במקום אחר תחשוב על העובדה שאתה מחפש את כל מה שאתה רוצה בגוגל, אם אני מחפשת מכונת כביסה, שרשרת לאירוע, לדוגמא אם המליצו לי על מעצבת כלשהי עם שם מוכר ואני באמת רוצה לרכוש ממני אני רוצה לקבל עליה מידע, מי היא, מה היא, מה יש לה להציע. אם אני ירכוש מוצר יקר אני רוצה לדעת על מה אני משקיעה, אם היא לא נמצאת בדיגיטל, הטרנד החם, זה לא תקין, משהו גורם לערעור, לחוסר אמינות.

 

תתפלאו היום כולם מחכים הכול בגוגל, אתם חייבים אתרי תדמית

עמדו מול המתחרים

תוכיחו שאתה קיים

תראה גלריות

תראו תמונות

צרו ללקוח חוויה

תגרמו ללקוח להזדהות

אתה חייב להבין זה לא עולה הרבה כ….

נחשו

 

בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − 2 =

דילוג לתוכן