אם מעניין אתכם לדעת מדוע אתרים חדשים מקבלים קדימות בתוצאות החיפוש של גוגל, יש לנו תשובה עבורכם. זוהי תופעה ידועה כבר מספר שנים, האלגוריתם של גוגל נותן צ'ופר לאתרים חדשים, אתרים שהם בערך עד כ-שנתיים (לעיתים אף יותר) באוויר פתאום מופיעים גבוהים בתוצאות החיפוש בביטויים ספציפיים שכיוונו אליהם, אולי זה כדי לתת מוטיבציה להשקיע ב SEO  של האתר, כי אם אתה רואה תוצאות אתה ממשיך וממשיך עד שתתמכר לחפש את עצמך מוביל במקומות הראשונים, אם זה היה הפוך, אם היית מנסה לקדם את עצמך בתוצאות החיפוש ולא היית רואה אותך מוביל במקומות הטובים, היית "מפחד" מהמתחרים וכנראה גם מתייאש מהר. עד היום לא ברורה הסיבה המקורית לכך. לטענת גוגל היא תקופה בה גוגל שמה את האתר ללא דירוג על ידי הצבת מגבלות עליהם

בתקופה זו עליכם להמשיך לקדם את האתר, להוסיף כמה שיותר עמודים, לטפח את  קידום האורגני

של האתר בביטויים, מדריכים, מאמרים, גלריות, סרטונים וכל מה שיאפשר לכם למלא את האתר בתוכן מוביל ומעניין. לאחר מכן השיגו קישורים חיצוניים ופנימיים ותדאגו כל הזמן לקדם את האתר שלכם, גוגל מחפשת עדכונים היא רוצה שתחדשו עבור הגולשים שלכם את המידע שתמיד תהיו רלוונטיים.

איך תעשו זאת ?

תדאגו לשלוח ניוזלייטרים, אם יש לכם רשימות תפוצה כמובן, אם לא אז תתחילו ליצור לכם רשומות כאלה שיעזרו להם לשמור על קשר עם הלקוחות.

תכתבו כמה שיותר, בלוגים, מאמרים, מדריכים, טיפים או כל מה שנראה לכם שיעניין את קהל היעד שלכם. יצירת תוכן תמיד היה ויהיה מקור SEO  מוביל.

תיצרו לכם חשבון גוגל לעסק שלי, זה חינמי

תפרסמו וכמה שיותר ברשתות החברתיות, שימו קישורים שיחזרו לכם את הקישורים החיצוניים מעט, שימו תוכן וכתבות מעניינות שיגרמו לכניסות באתר והגבירו את זמן השהייה בעזרת הכלים הנכונים.

תפרסמו היכן שרק אפשר, תדברו על האתר שלכם עם כולם, תיצרו לכם מותג ותניעו לפעולה. גם אם הכניסו אתכם לארגז החול, אולי הוא יאמין שאתם באמת אתר מומחה וישאיר אתכם במקומות הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 − three =

דילוג לתוכן