גוגל לעסק שלי

איך מגדירים גוגל לעסק שלי ?

נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business 

יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/ 

ולהירשם לגוגל לעסק שלי, בו תרשמו את שם העסק, כתובתו, תעלו גלריות תמונות, תעדכנו מפת הגעה, שעות פתיחה

וכמה שיותר פרטים כדי שהגולש ימצא אתכם בקלות ויתמצא בכל מה שקשור לעסק שלכם, בכל מה שאתם רוצים שהוא יתמצא.

גוגל תשלח לכם גלויה עם מספר קוד, כאשר היא תגיע בדואר תבצעו שלב אימות ותתחילו לנהל את "גוגל לעסק שלי", איך תעשו זאת?

* הקפידו להגיד ללקוחות להשאיר לכם ביקורת בלשונית הביקורות

*תנו להם לרשום גם הערה טובה על השירות שלכם, על האיכות והמקצועיות

*תעלו פוסטים בדרך קבע 

*יש לכם אפשרות לבנות מיני סייט, עשו זאת 

*סדרו את הגלריות, תמונות הנושא ואת קטגוריית המוצרים והשירותים

גוגל שולטת בכולנו, בואו נודה בזה ונעשה כרגע מה שהיא רוצה, אין לנו ברירה אחרת.

אנו מאמינים שאם גוגל רוצה לקדם משהו היא תעשה זאת קודם כל בפלטפורמה שלה, אם נשקיע  בעסק שלנו אצלה היא תקדם אותנו כמה שיותר. 

איך נראה גוגל לעסק שלי ?

נטו קידום-דוגמא איך נראה גוגל לעסק שלי

מה היתרונות של גוגל לעסק שלי?

ישנם יתרונות רבים, מלבד שטח פרסום גדול יותר, שם העסק שלך הוא הראשון בגוגל, יש לזה משמעות במיוחד בימים בהם אנו יודעים שחשיבות התוצאות הראשונות גבוהות במיוחד. 

השירות ניתן ללא עלות שזו היתרון הבולט שלו, הוא מאפשר לדעת יותר על העסק ואף לקבל קישורים מגוגל. 

בנוסף זה עוזר לקידום מקומי, כאשר גולש יחפש מילת חיפוש המתאימה לשירות שאתם מעניק ברדיוס שהגדרת כנותן שירות, העסק שלך יופיע.

מומלץ למלא את כל המלל שגוגל מבקשת, כולל כתובת האתר שלכם, מידע על המוצרים והשירותים שאתם נותנים וכל מידע נוסף שפרקטי לגולש. 

גוגל מציעה לעלות פוסטים אל גוגל לעסק שלי ובכך היא מאפשרת לך לתפוס שטח במנוע החיפוש שלה ללא השקעה. יש לנצל זאת. ככל שתשקיעו בנראות של גוגל לעסק שלי, כך הם ייתנו לכם עדיפות להיות בתוצאות הנכונות.

ניתן אף לראות כמה אנשים הגיעו אלייך דרך שירות זה, כמה הקליקו עלייך ועוד…

ביקורות גוגל לעסק שלי

ביקורות אלה מאפשרות ללקוחות להגדיר אותך, ככל שהדירוג שלך גבוה יותר כך תקבל יותר כוכבים שיעידו על השירות או על המוצר שאתה מעניק. יש להיזהר מתגובות שליליות ולתת להן מענה שיגרום לאחרים להבין שיש להם עסק עם חברה שלוקחת אחריות על כל דבר וזמינה לתת מענה גם כשהלקוח אינו מרוצה. מומלץ להפנות לקוחות מרוצים לבצע דירוג גבוה ולקבל תגובה על השירות או המוצר שקיבלו. 

עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?

מדריך לשיווק דיגיטלי
מדריך לנראות דיגיטלית והפיכה למותג, נטו קידום מתארת את השלבים אחד אחד ומלווה אתכם בדרך להצלחה
מדריך לניהול רשתות חברתיות
מדריך לכל עסק ללא עלות שיעניק לכם הסבר שלב אחר שלב איך לבלוט ברשתות החברתיות.
מדריך חינמי לגוגל
גוגל מאפשרת לכם להציג את עצמכם וכמה שיותר במנוע החיפוש שלה בצורה אורגנית או ממומנת כנסו כדי ללמוד איך להתקדם בגוגל

רוצים להוביל בתחום שלכם?

אולי יעניין אותך גם:

ערוצי פרסום פוטנציאליים

ערוצי פרסום הם כלים חיוניים להגעה לקהלים שונים ולהפצת מסרים בצורה יעילה. הנה כמה ערוצים פוטנציאליים שתוכל לשקול לשימוש בהתאם ליעדים ולתקציב שלך: 1. דיגיטליים:

קראו עוד »

מה עלות ליד משוערת?

עלות ליד משוערת בקמפיינים דיגיטליים, כמו גוגל אדס או פייסבוק אדס, יכולה לנוע בטווח רחב מאוד ותלויה במספר גורמים, כולל: בממוצע, לדוגמה עלות ליד בתחום

קראו עוד »

עתיד השיווק הדיגיטלי

עתיד השיווק הדיגיטלי נראה מבטיח ומלא בחדשנות. עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיות חדשות, אנו צופים מגמות כמו: עתיד השיווק הדיגיטלי ידרוש חשיבה יצירתית, הכרות עמוקה

קראו עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 − 2 =

דילוג לתוכן