איך מגדירים גוגל לעסק שלי ?
נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business
יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ולהירשם לגוגל לעסק שלי, בו תרשמו את שם העסק, כתובתו, תעלו גלריות תמונות, תעדכנו מפת הגעה, שעות פתיחה
וכמה שיותר פרטים כדי שהגולש ימצא אתכם בקלות ויתמצא בכל מה שקשור לעסק שלכם, בכל מה שאתם רוצים שהוא יתמצא.
גוגל תשלח לכם גלויה עם מספר קוד, כאשר היא תגיע בדואר תבצעו שלב אימות ותתחילו לנהל את "גוגל לעסק שלי", איך תעשו זאת?
* הקפידו להגיד ללקוחות להשאיר לכם ביקורת בלשונית הביקורות
*תנו להם לרשום גם הערה טובה על השירות שלכם, על האיכות והמקצועיות
*תעלו פוסטים בדרך קבע
*יש לכם אפשרות לבנות מיני סייט, עשו זאת
*סדרו את הגלריות, תמונות הנושא ואת קטגוריית המוצרים והשירותים
גוגל שולטת בכולנו, בואו נודה בזה ונעשה כרגע מה שהיא רוצה, אין לנו ברירה אחרת.
אנו מאמינים שאם גוגל רוצה לקדם משהו היא תעשה זאת קודם כל בפלטפורמה שלה, אם נשקיע בעסק שלנו אצלה היא תקדם אותנו כמה שיותר.
איך נראה גוגל לעסק שלי ?
מה היתרונות של גוגל לעסק שלי?
ישנם יתרונות רבים, מלבד שטח פרסום גדול יותר, שם העסק שלך הוא הראשון בגוגל, יש לזה משמעות במיוחד בימים בהם אנו יודעים שחשיבות התוצאות הראשונות גבוהות במיוחד.
השירות ניתן ללא עלות שזו היתרון הבולט שלו, הוא מאפשר לדעת יותר על העסק ואף לקבל קישורים מגוגל.
בנוסף זה עוזר לקידום מקומי, כאשר גולש יחפש מילת חיפוש המתאימה לשירות שאתם מעניק ברדיוס שהגדרת כנותן שירות, העסק שלך יופיע.
מומלץ למלא את כל המלל שגוגל מבקשת, כולל כתובת האתר שלכם, מידע על המוצרים והשירותים שאתם נותנים וכל מידע נוסף שפרקטי לגולש.
גוגל מציעה לעלות פוסטים אל גוגל לעסק שלי ובכך היא מאפשרת לך לתפוס שטח במנוע החיפוש שלה ללא השקעה. יש לנצל זאת. ככל שתשקיעו בנראות של גוגל לעסק שלי, כך הם ייתנו לכם עדיפות להיות בתוצאות הנכונות.
ניתן אף לראות כמה אנשים הגיעו אלייך דרך שירות זה, כמה הקליקו עלייך ועוד…
ביקורות גוגל לעסק שלי
ביקורות אלה מאפשרות ללקוחות להגדיר אותך, ככל שהדירוג שלך גבוה יותר כך תקבל יותר כוכבים שיעידו על השירות או על המוצר שאתה מעניק. יש להיזהר מתגובות שליליות ולתת להן מענה שיגרום לאחרים להבין שיש להם עסק עם חברה שלוקחת אחריות על כל דבר וזמינה לתת מענה גם כשהלקוח אינו מרוצה. מומלץ להפנות לקוחות מרוצים לבצע דירוג גבוה ולקבל תגובה על השירות או המוצר שקיבלו.
עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג?
רוצים להוביל בתחום שלכם?
אולי יעניין אותך גם:
המדריך לבדיקת אתר ב – ahrefs (אורגני) כל מה שצריך לדעת- מדריך ahrefs.
כשמדברים על קידום בגוגל, כלים יכולים לעשות עבורנו חלק מהעבודה ולחסוך ערימות של זמן. כלי ה – SEO העוצמתי מבית ahrefs הוא אחד מן הכלים
למה קישורים פנימיים הם כל כך חשובים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם קראתם מדריך קידום אורגני או שניים, אני בטוח שראיתם שמקדישים חשיבות רבה לשימוש בקישורים. קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שמפנים גולשים מעמוד אחד לשני
למה העסק שלי צריך אינסטגרם?
לא.. אין לי אינסטגרם לא מעט פעמים יצא לנו לשמוע מיזמים ובעלי עסקים שתחום הפרסום באינסטגרם אינו מוכר להם ואינם עושים בו שימוש כלל. ציטוט
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם
קמפיין העלאת מודעות לתרופות מרשם הינו קמפיין שמטרתו להעלות לציבור את המודעות למחלה ספציפית. לפני רגע ההחלטה לבצע ניהול קמפיין מסוג זה יש לקחת בחשבון
כתיבת תוכן שיווקי
כדי לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את המוצר או השירות עליכם לכתוב את ההצעה, המסר וההסבר בצורה ברורה. מה שנקרא כתיבה בכללים מיוחדים התואמים לשיווק ואסטרטגיה.
אסטרטגיית מיתוג
לפניי שנדבר על אסטרטגיית מיתוג בואו נבין מהו מיתוג, מיתוג הינו סמל, סימן או עיצוב כלשהו הנועד לבדל מוצר אחד מאחרים. המיתוג מפרש את מה
הפיצ'ר החדש של גוגל-מציאות רבודה-חיות אצלכם בסלון
המציאות הרבודה בגוגל מטריפה את העולם, גוגל אפשרה במנוע החיפוש שלה אפשרות בצפייה במציאות רבודה, צפייה של בעלי חיים (כרגע לא של כל בעלי החיים)
אינסטגרם עסקי
חשיבות האינסטגרם לעסקים איך לעבוד עם אינסטגרם במחשב בתצוגת נייד עם מה תרצה להתחיל ? ניהול רשתות חברתיות? גוגל או שיפור נראות האתר והמותג? מדריך
גוגל קונסול
גוגל קונסול הינו כלי חינמי הנקרא בעבר Google Webmaster Tools. הוא הכלי היחידי של גוגל שמאפשר לכם להבין היכן אתם ממוקמים "אורגנית" בדף ה- SERP
מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הינה תוכנה חינמית מבית גוגל המאפשרת ניתוח דוחות אנליטיים וסטטיסטיקות של האתר או של האפליקציות. היא אוספת נתונים מהאתר ע"י חיבור גול אנליטיקס
הפיקסל של פייסבוק – כל מה שצריך לדעת
ניתן לדמות את פיקסל פייסבוק לקוד שמוטמע באתר ובעזרתו ניתן לנתח את נתוני האתר והקהל בו לאחר פרסום בפייסבוק ותוך כדי כמובן. הפעלת הפיקסל תעשה
שימוש בגוגל טרנד לחקר ביטוי מפתח
כלי גוגל טרנד מה יתרונותיו, איך משתמשים בו לטובת קידום SEO ואיך בעזרתו קובעים מה ביטוי המפתח של האתר?
חוויית משתמש-איך עושים זאת נכון?
יצירת חווית משתמש היא יצירת האתר ע"פ חוקי UX, היא מאפשרת הפחתת אחוז הנטישה מהאתר ומקרבת את הגולש להמרה שהגדרת במידה ואכן עמדת בחוויית המשתמש.
איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס
יש להיכנס ל "מנהל מערכת" תחת אנליטיקס ואז לכלים ונכסים אישיים -> לחיצה על הערות, ראו תמונה-איך מגדירים הערות בגוגל אנליטיקס אם אין לכם חשבון
מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק
המדריך החינמי ללמידה שלב אחר שלב איך להתנהל ברשתות חברתיות, איך להציג את הדף העסקי בדרך הכי טובה ומושכת לקהל היעד.
מדריך לשיפור נראות דיגיטלית
שיפור נראות דיגיטלית חשובה במיוחד לפניי שמחליטים ליצור נכסים בעולם הדיגיטלי כמו: פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו, פתיחת אינסטגרם עסקי, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה, חשבון
גוגל לעסק שלי
איך מגדירים גוגל לעסק שלי ? נתחיל מהדרך הכי פשוטה להתקדם בקלות בשם העסק שלכם, גוגל לעסק שלי, Google My Business יש להיכנס לקישור הבא: https://www.google.com/intl/iw_il/business/
ניהול ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
אינטגרם חשוב ביותר בעולם הדיגיטלי בעיקר שקהל היעד שלכם נמצא שם, אם בכלל. עליכם להכיר את יתרונתיו. מדריך חינמי לניהול דף פייסבוק עסקי וניהול ממומן
תגובה אחת